Γειά σου. Συγγνώμη αν κατάλαβα λάθος, αλλά έχετε δηλώσει στην καταγγελία σας: "Μετά από αυτό, είπαν, θα μπορούσα να έχω πρόσβαση στον λογαριασμό και να κάνω ανάληψη χρημάτων." Και γι' αυτό νόμιζα ότι είχατε επιτυχία να επικοινωνήσετε μαζί τους. 🤔
Αν μου επιτρέπεται μόνο μια τεχνική σημείωση, στην πραγματικότητα δεν χρειάζεται να βάλετε ξανά τα μηνύματα μεταφρασμένα στα αγγλικά, επειδή το φόρουμ και τα παράπονά μας είναι μοναδικά στο ότι διαθέτουν ενσωματωμένο μεταφραστή.
Προς το παρόν, ίσως το καλύτερο είναι να περιμένουμε και να δούμε τι θα μάθει η ομάδα παραπόνων μας από το καζίνο, εάν φυσικά το καζίνο θα συνεργαστεί. Ας κρατήσουμε τα δάχτυλά μας σταυρωμένα για αυτό. 🤞 Ενημερωθείτε με οποιεσδήποτε ενημερώσεις σχετικά με αυτήν την υπόθεση.
Hello. Sorry if I have misunderstood, but you have stated in your complaint: "After that, they said, I would be able to access the account and withdraw funds." And that is why I thought you were successful in contacting them. 🤔
If I may just on a technical note, you actually don't need to put the messages translated into English again, because our forum and complaints are unique in that they have an in-built translator.
So for now, probably the best is to wait and see what our complaint team will find out from the casino, if the casino will cooperate, of course. Let's keep our fingers crossed for that. 🤞 Please come forward with any updates about this case.
Αυτόματη μετάφραση: