Γεια σας, θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιο συγκεκριμένο πρόβλημα έχετε με τις αναλήψεις. Γιατί πιστεύετε ότι το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει τα χρήματα; Πόσο καιρό περιμένεις παρακαλώ; Μπορείς να μου πεις λίγα περισσότερα;
Hi, I would like to ask you what specific problem you have with the withdrawals. Why do you think the casino doesn't want to pay out the money ? How long have you been waiting please ? Could you tell me a little more ?
Έχουν ακυρώσει την απόσυρσή μου ήδη δύο φορές. Μια φορά για επαλήθευση λογαριασμού που ήταν ήδη και το ακύρωσα ξανά. Για λόγους τραπεζικής τους δεν μπορούσαν να μεταφέρουν σε διεθνή λογαριασμό. Η απόσυρσή μου εκκρεμεί ξανά για άλλες 36 ώρες. Έχουν περάσει 5 μέρες από τότε που προσπάθησα να βγάλω τα χρήματα.
They have cancelled my withdrawal twice already. Once for account verification which it was already and cancelled it again. On the grounds of their banking couldn't transfer to an international account. My withdrawal is now pending again for another 36 hours. It's been 5 days since i tried to take the money out.
Συνεχίζουν να λένε ότι έχουν ένα σφάλμα με την αποστολή της πληρωμής μου και, στη συνέχεια, με παρακαλώ να προσπαθήσω ξανά. Είναι πραγματικά τόσο απογοητευτικό
They keep saying that the have an error with sending my payment then kindly ask me to try again. It's actually so frustrating
Εντάξει λοιπόν, θα ξεκινήσω λέγοντας ότι θα ήθελα να γράψεις από έναν λογαριασμό, για να μην χαθώ σε αυτόν αν τύχει και άλλοι παίκτες να γράψουν σε αυτό το νήμα.
Επίσης, έχω αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα στο παρελθόν με διεθνείς πληρωμές και χρειάστηκε λίγος χρόνος για να πάρω τα χρήματα στον παίκτη. Αλλά δεν έχετε κάποια εναλλακτική για να την αποσύρετε όταν αντιμετωπίζετε τέτοιο πρόβλημα; Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη, επομένως συνεχίστε να ελέγχετε για να δείτε τι συμβαίνει ή τι μπορείτε να κάνετε για να λάβετε τα χρήματα και αν δεν συμβεί τίποτα, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας.
Πιστεύεις ότι μπορείς να το διαχειριστείς;
Okay then, I'll start by saying that I'd like you to write from one account, so that I don't get lost in it if other players happen to write in this thread.
Also, I've encountered this problem before with international payments and it took a while to get the money to the player. But don't you have some alternative to withdraw it when you have such a problem ? We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so keep checking to see what's going on or what you can do to get the money and if nothing happens then I would recommend filing a complaint with us.
Do you think you can handle it ?
Ναι, μπορώ να απαντήσω χρησιμοποιώντας μόνο αυτόν τον λογαριασμό.
Επιτρέπουν μόνο αναλήψεις Mastercard και έχω μόνο 1 κάρτα. Έκανα κατάθεση χρησιμοποιώντας και τη Mastercard, οπότε σίγουρα θα ήταν εντάξει να στείλουν τα χρήματα πίσω με αυτόν τον τρόπο;
Όπως μπορείτε να δείτε, προσπάθησα κάθε μέρα να κάνω ανάληψη και κάθε tike υπάρχει ένα πρόβλημα, οπότε με το να σας κάνω ένα παράπονο δεν θα μου φέρουν τα χρήματά μου, έτσι δεν είναι;
Yes I can reply using just this account.
They only allow Mastercard withdrawals and I only have 1 card. I deposited using the Mastercard aswell so surely it should be ok for them to send the money back this way?
As you can see I have tried every day to withdraw and every tike there is a problem, so me putting a complaint in to you guys won't get me my money I'm owed will it?
Τουλάχιστον, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε με το παράπονο και να επικοινωνήσουμε με το καζίνο για να μάθουμε γιατί δεν μπορούν να σας πληρώσουν τα χρήματα, όταν λέτε ότι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορείτε να κάνετε ανάληψη είναι χρησιμοποιώντας την Mastercard με την οποία καταθέσατε. Ξέρω ότι μερικές φορές μπορεί να υπάρξουν τεχνικά προβλήματα, αλλά αν αυτή είναι η μόνη σας επιλογή, καλό θα ήταν το καζίνο να σας ενημερώσει σωστά τι να κάνετε και τι να περιμένετε.
Επομένως, μια καταγγελία είναι μια πιθανότητα, αλλά δεν υποσχόμαστε ότι θα πάρετε τα χρήματα. 😕
At the very least, we would try to help with the complaint and contact the casino to find out why they can't pay you the money when you say the only way you can withdraw is by using the mastercard you deposited with. I know that sometimes there can be technical problems, but if this is your only option it would be good of the casino to inform you properly what to do and what to expect.
So a complaint is a possibility but we don't promise you'll get the money. 😕
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.