Δυστυχώς, δεν μπορώ να δω το υπόλοιπό σας, γι' αυτό σας προτείνω να ζητήσετε περαιτέρω εξηγήσεις από την υποστήριξη ή τη ζωντανή συνομιλία.
Είστε σίγουροι ότι δεν έχετε λάβει κανένα μπόνους; Ο έλεγχος του ιστορικού του λογαριασμού σας θα σας βοηθούσε.
Τέλος πάντων, το πρώτο βήμα είναι να επικοινωνήσετε με το καζίνο για να εντοπίσετε το πρόβλημα.
Μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ;
Θα περιμένω την απάντησή σας. Χρησιμοποιήστε το κουμπί απάντησης για αυτό.
Sadly, I can't see your balance, so I suggest you ask the support or live chat to explain further.
Are you sure you have not taken any bonus? Reviewing your account history would help.
Anyway, the first step is to contact the casino to identify the issue.
Can you do that, please?
I'll wait for your reply. Kindly use the reply button for that.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: