πριν από 1 έτος
Ποιός σου το έκανε αυτό? Κουλοχέρηδες Vegas ή Sunrise; Τέλος πάντων είναι οι ίδιοι άνθρωποι!!!
μάτσο απατεώνες!
Who did that to you? Slots of Vegas or sunrise slots? Anyways they are the same people!!!
bunch of crooks!
Ποιός σου το έκανε αυτό? Κουλοχέρηδες Vegas ή Sunrise; Τέλος πάντων είναι οι ίδιοι άνθρωποι!!!
μάτσο απατεώνες!
Who did that to you? Slots of Vegas or sunrise slots? Anyways they are the same people!!!
bunch of crooks!
Θα ήθελα επίσης να μάθω πώς έγινε. Είδα ότι η καταγγελία έκλεισε γιατί ο παίκτης σταμάτησε να αντιδρά.
Αλλά αν μιλάμε για την περίπτωσή σας, έχετε το ίδιο πρόβλημα με την απόσυρση; Πήρες τα 100 δολάρια ή είναι ακόμα σε διαδικασία επίλυσης;
I would also like to know how it turned out. I saw that the complaint was closed because the player stopped reacting.
But if we are talking about your case, do you have the same problem with the withdrawal ? Did you get the 100 bucks or is it still in the process of being resolved ?
Καταλαβαίνω τα αρνητικά σου συναισθήματα, θα τα είχα κι εγώ. Παίξατε με το μπόνους ή όχι; Καταλαβαίνω σωστά ότι έχει γίνει υπέρβαση του μέγιστου πονταρίσματος; Έχει συμβεί περισσότερες από μία φορές σύμφωνα με το καζίνο ή μόνο μία φορά; Εάν ναι, διαβάσατε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις που ισχύουν για αυτό;
Αυτό το καζίνο για μένα προσωπικά έχει αρκετά χαμηλό δείκτη ασφάλειας και θα σκεφτόμουν να παίξω σε ένα από αυτά τα καζίνο. Όπως μπορείτε να δείτε, ακόμη και οι κριτικές των χρηστών για αυτό το καζίνο δεν φαίνονται πολύ θετικές. Αν σας προτείνω, μπορείτε να ελέγξετε αυτό το ευρετήριο για άλλα καζίνο στον ιστότοπό μας και να αποφασίσετε αν αυτό το συγκεκριμένο καζίνο είναι για εσάς ή αν προτιμάτε να επιλέξετε άλλο καζίνο.
Βλέπω ότι δεν έχετε υποβάλει ακόμη καταγγελία για αυτήν την υπόθεση, οπότε νομίζω ότι θα μπορούσε να είναι χρήσιμο.
Ενημερώστε μας πώς αποφασίζετε.
I understand your negative feelings, I would have them too. Did you play with the bonus or not ? Do I understand correctly that the maximum bet has been exceeded ? Has it happened more than once according to the casino or just once ? If so, did you read the Terms and Conditions that apply to it ?
This casino for me personally has a pretty low safety index and I would consider playing in one of these casinos. As you can see, even the user reviews for that casino don't look very positive. If I may recommend, you can check this index for other casinos on our website and decide if this particular casino is for you or if you would rather choose another casino.
I see that you have not yet filed a complaint on this case, so I think it could be useful.
Let us know how you decide.
Για να πάρω 100 δολάρια, πρέπει να επαληθεύσω το πορτοφόλι μου, να κάνω μια κατάθεση 10 δολαρίων. Αμφιβάλλω ότι αξίζει τον κόπο. Εάν καταθέσω, αλλά δεν κάνω ανάληψη 100 $
To get 100 bucks, I need to verify my wallet, make a deposit of 10 dollars. I doubt it's worth it. If I deposit, but I don’t withdraw $100
Чтобы получить 100 баксов мне нужно верифицировать кошелек, внести депозит 10 долларов. Я вот сомневаюсь, стоит это делать. Если внесу, а 100 долларов не выведу
Αυτό ακούγεται σαν κατάθεση επαλήθευσης. Αυτή είναι μια τυπική διαδικασία για να επαληθεύσετε την επιλογή πληρωμής σας και να εγγραφείτε στο σύστημα πληρωμών του καζίνο. Ωστόσο, θα έλεγξα τους κανόνες για τις απαιτήσεις στοιχηματισμού, μπορεί να διαπιστώσετε ότι αυτή η κατάθεση πρέπει να στοιχηματιστεί επίσης για να κερδίσετε. Ρωτήστε στο καζίνο και μοιραστείτε ό,τι μαθαίνετε, παρακαλώ.
That sounds like a verification deposit. This is a standard procedure to verify your payment option and register in in the casino's payment system. I would however check the rules for wagering requirements, you may find this deposit needs to be wagered too in order to get winnings. Ask to the casino and share what you learn, please.
Αυτή είναι η απάντηση που έλαβα από την υποστήριξη. Πιστεύετε ότι αυτό μπορεί να είναι αξιόπιστο;
This is the response I received from support. Do you think this can be trusted?
Вот такой ответ я получил от поддержки. Как Вы думаете этому можно верить?
Μου ακούγεται αρκετά φυσιολογικό. Αλλά συνεχίζεις να δημοσιεύεις ξανά το ίδιο στιγμιότυπο οθόνης αν δεν κάνω λάθος. Έχετε παρατηρήσει τη σύστασή μου σχετικά με τις απαιτήσεις στοιχηματισμού; Το ρώτησες κι αυτό;
Sounds quite normal to me. But you keep posting the same screenshot again if I'm not mistaken. Have you noticed my recommendation about the wagering requirements? Have you asked about that too?
Προσπάθησα να απαντήσω και έληξε ότι είναι άσχημα, μην παίζετε γεια αποσυνδέθηκε εκεί 800# αυτό ήταν ένα ψεύτικο promo 100 κορυφαίοι λάβετε βραβεία Ήμουν 42 καλέστε τον αριθμό χωρίς χρέωση είναι αποσυνδεδεμένο 1 (833) 214-4099 η ζωντανή συνομιλία δεν λειτούργησε ποτέ Ο Nathan είναι ο μόνος που επέστρεψε ποτέ ένα email, αλλά είναι μέσα χρηματοδότηση για πληρωμές χρειάζονται εβδομάδες για έγκριση και μετά από την έγκριση είναι δύο με τρεις ακόμη εβδομάδες ο αριθμός εφαρμογής που μου έδωσαν είναι ψευδής
I tried to reply and it timed out they are nasty don’t play hey disconnected there 800# this was a fake promo top 100 get prizes I was 42 call the toll free number it’s disconnected 1 (833) 214-4099 live chat never worked Nathan is the only one that ever returned an email but he’s in finance for payouts it’s takes weeks for approval then once approved it’s two to three more weeks the what’s app number they gave me is bogus
Ράντκα!!!!?
Αύριο θα αναρτηθεί η τελική απόφαση για τις υποθέσεις μου!!!
τόσο νευρικός!!!
ΡΕ.
Radka!!!!?
Tomorrow the final decision on my cases will be posted!!!
so nervous!!!
D.
Είμαι εδώ!!!
Αναμονή για μια σημαντική ενημέρωση - μην αγχώνεστε, δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα για αυτό, ας είμαστε απλώς αισιόδοξοι, εντάξει;
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙌🙌🙌
I'm here!!!
Waiting for an important update - don't be nervous, nothing you can actually do about it, let's just be optimistic, ok?
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🙌🙌🙌
Μπούο! Λολ, δεν έγινε ακόμα χαχα! Αυτό ήταν συναρπαστικό! Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας, είστε οι καλύτεροι!
Boohoo! Lol, not done yet haha! That was exciting tho! Thanks for your support, you’re the absolutely best!
Λυπούμαστε, φταίω - πρέπει να αναφέρω ότι η Ομάδα Παραπόνων είναι θαμμένη κάτω από την πυραμίδα των πρόσφατα υποβληθέντων καταγγελιών. Ξεπερνούν τα μέγιστα όριά τους κάθε μήνα,...
Σας ζητώ να είστε υπομονετικοί 💚, όλοι κάνουν το καλύτερό τους, και ταυτόχρονα, κάθε μέλος είναι αφοσιωμένο στο να παίρνει όσο το δυνατόν περισσότερες περιπτώσεις, δυστυχώς οι μέρες εξακολουθούν να παρέχουν μόνο 24 ώρες για να τις αντιμετωπίσετε όλες.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα.
Θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου και ελπίζω να βρω καλά νέα εδώ τόσο πολύ! 🙌
BTW: λατρεύω το avatar σου, είναι τόσο χαριτωμένο ✨👌
Sorry, my fault - I should mentioned that the Complaint Team is buried under the pyramid of recently submitted complaints. They are pushing their maximum limits each month,...
I ask you to stay patient 💚, they are all doing their best, and at the same time, each member is dedicated to taking as many cases as possible, sadly days still provide only 24 hours to deal with them all.
This is the result.
I'll keep my fingers crossed, and hoping to find good news here sooooooon! 🙌
BTW: love your avatar, it's so cute ✨👌
Ευχαριστώ για την ενημέρωση Radka! Μην ανησυχείτε, καταλαβαίνω πλήρως ότι πρέπει να αφιερώσετε όσο χρόνο χρειάζεστε, περιμένω υπομονετικά, δεν χρειάζεται να βιαστείτε…
Εσείς παιδιά είστε οι καλύτεροι!
Thanks for the update Radka! Don’t worry I understand completely you guys should take all the time you need I’m patiently waiting no need to rush…
you guys are the best!
Εκτιμώ πολύ!
Ενημερώστε με αμέσως μόλις προκύψουν νέα γιατί μερικές φορές, απλά ξεχνάω να τσεκάρω 😀.
Να είσαι καλά και να είσαι υπέροχος ✨
Much appreciated!
Let me know as soon as news arises because sometimes, I just forget to check 😀.
Be well, and stay awesome ✨
Γεια σου, η όμορφη λιακάδα μας!
Μόλις το διάβασα - μου ακούγεται καλό. Μετά από όλα όσα ειπώθηκαν, είμαι πεπεισμένος ότι μπορεί να λειτουργήσει!
Εξακολουθώ να κρατάω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα, ωστόσο, παραμένω πολύ θετικός ως προς την τελική συμφωνία.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞✨✨✨🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Hey there, our pretty sunshine!
I just read that - it sounds good to me. After all being said I'm convinced it may work out!
I still keep my fingers crossed, yet, staying very positive toward the final agreement.
🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞✨✨✨🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
Περίμενα μια ανάληψη $1200, η επαλήθευσή μου ήταν γρήγορη, αλλά χρειάστηκαν 10 ολόκληρες ημέρες για να "έγκριση" και αυτό έγινε στις 23 Αυγούστου. Συνεχίζω να ελέγχω με την υποστήριξη πελατών σχετικά με την πληρωμή μου και εκείνη απαντά αμέσως ότι θα είναι άλλη μια 7-10 ημέρες για την αποστολή της πληρωμής. Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα, αλλά φαίνεται σαν πολύ μεγαλύτερος χρόνος αναμονής από ό,τι πραγματικά χρειάζεται.
I’ve been waiting on a $1200 withdrawal, my verification was speedy, but it took the full 10 days to "approve" and that was on august 23. I keep checking with customer support about my payout and she promptly responds it will be another 7-10 days for the payment to be sent. I am keeping my fingers crossed, but it seems like a much longer wait time than is really needed.
Περίμενα μια ανάληψη $1200, η επαλήθευσή μου ήταν γρήγορη, αλλά χρειάστηκαν 10 ολόκληρες ημέρες για να "έγκριση" και αυτό έγινε στις 23 Αυγούστου. Συνεχίζω να ελέγχω με την υποστήριξη πελατών σχετικά με την πληρωμή μου και εκείνη απαντά αμέσως ότι θα είναι άλλη μια 7-10 ημέρες για την αποστολή της πληρωμής. Κρατώ τα δάχτυλά μου σταυρωμένα, αλλά φαίνεται σαν πολύ μεγαλύτερος χρόνος αναμονής από ό,τι πραγματικά χρειάζεται.
I’ve been waiting on a $1200 withdrawal, my verification was speedy, but it took the full 10 days to "approve" and that was on august 23. I keep checking with customer support about my payout and she promptly responds it will be another 7-10 days for the payment to be sent. I am keeping my fingers crossed, but it seems like a much longer wait time than is really needed.
Γειά σου.
Λυπάμαι που το λέω αυτό, αλλά ναι, στο παρελθόν, αυτό το καζίνο ήταν γνωστό για πολύ καθυστερημένες αναλήψεις.
Ρίξτε μια ματιά στην ενότητα παραπόνων: https://casino.guru/complaints/resolved
Ευτυχώς, τα περισσότερα από τα ζητήματα επιλύθηκαν, αν και χρειάστηκε λίγος χρόνος. 🤦♀️ Είμαι αρκετά πεπεισμένος ότι τα κέρδη σας θα φτάσουν τελικά, αλλά για να είμαστε 100% σας ζητώ να είστε υπομονετικοί και να μας ενημερώνετε.
Υπομονή!🤞🤞✨
Hello.
I'm sorry to say that, but yes, in the past, this casino was known for really delayed withdrawals.
Check out the complaint section: https://casino.guru/complaints/resolved
Luckily, most of the issues were resolved, though it took some time. 🤦♀️ I'm quite convinced your winnings will arrive eventually, but to be 100% I ask you to be patient and keep us posted.
Hold on!🤞🤞✨
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.