ΦόρουμΚαζίνοStar Casino Scammers

Star Casino Scammers

πριν από 3 μήνες από michela
|
585 προβολές 5 απαντήσεις |
|
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα

Ήθελα να καταλάβω σε τι πραγματικά είσαι... Άνοιξα μια καταγγελία, σου έστειλα ό,τι είχα στην κατοχή μου... το καζίνο μου λέει "όχι" φαντάσου να μου δώσουν πίσω τα λεφτά... έτσι Τι; Για τι είσαι; Θα ήθελα επίσης να μάθω γιατί αυτό το χάλι των ΚΛΕΦΤΩΝ δεν μπορεί να αναθεωρηθεί... ευχαριστώ που με ενημερώσατε πώς μπορώ να το κάνω... Δεν θέλω να τους αφήσω να ξεφύγουν από αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 3 μήνες

Dear micheal/Michelabo,

I have not yet spotted any issue regarding Star Casino, which has been fully reviewed on our page - here 👈

Initially, I would like to confirm that this new discussion is unrelated to the ongoing Stellare Casino communication. To me, it sounds very familiar. Can you clerify that for me, please?

If you're facing any technical problems concerning user reviews, please specify the problem. I'll try to help you out.

Once more, I advise utilizing just one account on the Casino Guru website, ideally "Michelabo." Would you kindly confirm that you will? In order to help you stick with just one account, I also advise closing the second one. Let us know, so we can set it up for you.

πριν από 3 μήνες

Μόλις ξαναέγραψα μια κριτική στο stellar casino...απέρριψες την 1η....τι στο καλό να γράψω για άτομα που είναι ξεκάθαρα απατεώνες;;

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 3 μήνες

Dear user,

I'm more than convinced of the problem, and your rejected user review demonstrates how unfortunate it was for you to set up a second Casino Guru account. Under the first account, there are unresolved complaints against this casino; under the second, you try to submit user reviews frankly without further details explaining what went wrong. Even we administrators have quite a problem keeping your other account constantly in mind.

Could you kindly and finally pay attention to my request?

"Once more, I advise utilizing just one account on the Casino Guru website, ideally "Michelabo." Would you kindly confirm that you will? In order to help you stick with just one account, I also advise closing the second one. Let us know, so we can set it up for you."

I suggest you stick with the "Michelabo" account. Can you confirm that for us?

https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈

To help you out, I just accepted your user review of Stellare Casino.

May I also ask you why you named this thread "Star Casino Scammers" if you are are still talking only about the Stellare Casino? I suggest the name of this thread is not correct.

I'll wait for your reply. Let's solve this mess for good, please. 🙏



Radka
πριν από 3 μήνες

file Γράφω από τον λογαριασμό μου στο michybo....μου είπες ότι δημοσίευσες την κριτική αλλά το στιγμιότυπο οθόνης δείχνει ότι δεν είναι έτσι....αλλά τι συμβαίνει; Πρέπει να σκεφτώ ότι είστε με το μέρος του star casino; Δεν καταλαβαίνω και τα δύο

Αυτόματη μετάφραση:
michela
πριν από 3 μήνες

According to what I see in our system, from this account from which you are writing, the review was approved 19.8. 

But it would be good to answer Radka's question and go to your main account. I don't know if this is hard to understand, but it is not the one you are writing from at the moment. Radka also marked it as your "main" profile. 

Would that be possible please ? 

It would also be useful to rename the thread because the casino you are talking about does not match what is written in the title. 

Thank you. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα