Αγαπητέ χρήστη,
Είμαι περισσότερο από πεπεισμένος για το πρόβλημα και η κριτική χρήστη που απορρίφθηκε δείχνει πόσο ατυχές ήταν για εσάς να δημιουργήσετε έναν δεύτερο λογαριασμό στο Casino Guru. Σύμφωνα με τον πρώτο λογαριασμό, υπάρχουν ανεπίλυτες καταγγελίες εναντίον αυτού του καζίνο. κάτω από το δεύτερο, προσπαθείτε να υποβάλετε κριτικές χρηστών ειλικρινά χωρίς περαιτέρω λεπτομέρειες που να εξηγούν τι πήγε στραβά. Ακόμη και εμείς οι διαχειριστές έχουμε πολύ πρόβλημα να έχουμε συνεχώς υπόψη τον άλλο λογαριασμό σας.
Θα μπορούσατε ευγενικά και επιτέλους να δώσετε προσοχή στο αίτημά μου;
"Για άλλη μια φορά, σας συμβουλεύω να χρησιμοποιήσετε μόνο έναν λογαριασμό στον ιστότοπο του Casino Guru, ιδανικά τον "Michelabo." Θα θέλατε να επιβεβαιώσετε ότι θα το κάνετε; Για να σας βοηθήσω να διατηρήσετε μόνο έναν λογαριασμό, σας συμβουλεύω επίσης να κλείσετε τον δεύτερο. Αφήστε μας ξέρετε, για να σας το ρυθμίσουμε».
Σας προτείνω να μείνετε με τον λογαριασμό " Michelabo ". Μπορείτε να μας το επιβεβαιώσετε;
https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈
Για να σας βοηθήσω, μόλις δέχτηκα την κριτική χρήστη για το Stellare Casino.
Μπορώ επίσης να σας ρωτήσω γιατί ονομάσατε αυτό το νήμα "Star Casino Scammers" αν εξακολουθείτε να μιλάτε μόνο για το Stellare Casino; Προτείνω το όνομα αυτού του νήματος δεν είναι σωστό.
Θα περιμένω την απάντησή σας. Ας λύσουμε αυτό το χάος οριστικά, παρακαλώ. 🙏
Dear user,
I'm more than convinced of the problem, and your rejected user review demonstrates how unfortunate it was for you to set up a second Casino Guru account. Under the first account, there are unresolved complaints against this casino; under the second, you try to submit user reviews frankly without further details explaining what went wrong. Even we administrators have quite a problem keeping your other account constantly in mind.
Could you kindly and finally pay attention to my request?
"Once more, I advise utilizing just one account on the Casino Guru website, ideally "Michelabo." Would you kindly confirm that you will? In order to help you stick with just one account, I also advise closing the second one. Let us know, so we can set it up for you."
I suggest you stick with the "Michelabo" account. Can you confirm that for us?
https://casinoguru-en.com/profile/418829/michelabo 👈👈👈👈👈👈👈
To help you out, I just accepted your user review of Stellare Casino.
May I also ask you why you named this thread "Star Casino Scammers" if you are are still talking only about the Stellare Casino? I suggest the name of this thread is not correct.
I'll wait for your reply. Let's solve this mess for good, please. 🙏
Αυτόματη μετάφραση: