Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpins Deluxe Casino - γενική συζήτηση

Spins Deluxe Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από xSerious169
|
7.123 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Spins Deluxe Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σας, έχει λάβει κάποιος ακόμη επιτυχημένη πληρωμή από το καζίνο;

Έχω μια πληρωμή 700 €, η οποία είναι αποδεκτή από την 1η Αυγούστου 2022, σύμφωνα με την υποστήριξη, η πληρωμή διαρκεί 24/48 ώρες.

Τώρα υπάρχει κάποιο σφάλμα, η υποστήριξη μέσω ταχυδρομείου δεν έχει απαντηθεί ακόμα.


Μείνετε συντονισμένοι και ελπίζετε για μια γρήγορη πληρωμή. Μετά θα μοιραστώ την εμπειρία μου.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 έτη

Hello,

I hope you will get your winnings soon. What sort of error are you getting, please?

Furthermore, has your account been fully verified?

Radka
πριν από 2 έτη

Ελπίζω και εγώ το ίδιο!

Πρώτα η πληρωμή μου έγινε αποδεκτή και η υποστήριξη αγοράς live είναι ήδη στο δρόμο.

Τώρα έχω το σφάλμα "Σφάλμα Fixipay: γραμμή 1: Απαιτείται το πεδίο Merchant" στην εκκρεμή ανάληψη μου.


Όταν πλήρωσα, τα έβαλα όλα σωστά. Στη συνέχεια έστειλα email ρωτώντας αν υπήρχε πρόβλημα με την πληρωμή και αν χρειάζονταν περισσότερες πληροφορίες, αλλά καμία απάντηση. Η ζωντανή υποστήριξη απαντά μόνο ότι πρέπει να κάνω υπομονή.


Είμαι ήδη επαληθευμένος.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 έτη

To me, it seems like the casino has some problems with the payment provider, and that's something the chat operator can't fix.

Did I understand correctly, that you were told that the withdrawal is already on its way?

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι, μου είπαν ότι με την κατάσταση 'αποδεκτό', η πληρωμή είναι ήδη καθ' οδόν και θα είναι στον λογαριασμό μου σε 24/48 ώρες. Ήταν την 1η Αυγούστου 2022 και τίποτα δεν έχει συμβεί από τότε.

Η υποστήριξη δεν απαντά ούτε στα email μου. Αν διαρκέσει περισσότερο, δεν υπάρχει πρόβλημα, τότε μπορείτε να μου πείτε. Το κυριότερο είναι ότι τα λεφτά έρχονται...


από πού λάβατε τις πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Η πληρωμή μου μάλλον θα πρέπει να οριστικοποιηθεί και να ολοκληρωθεί την Τρίτη. Θα σας κρατάω ενήμερους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ναι, μου είπαν ότι με την κατάσταση 'αποδεκτό', η πληρωμή είναι ήδη καθ' οδόν και θα είναι στον λογαριασμό μου σε 24/48 ώρες. Ήταν την 1η Αυγούστου 2022 και τίποτα δεν έχει συμβεί από τότε.

Η υποστήριξη δεν απαντά ούτε στα email μου. Αν διαρκέσει περισσότερο, δεν υπάρχει πρόβλημα, τότε μπορείτε να μου πείτε. Το κυριότερο είναι ότι τα λεφτά έρχονται...


από πού λάβατε τις πληροφορίες σχετικά με το πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

I would say that if the error says something about the Fixipay error it may be related to a payment option error, could be technical, or on the side of the payment provider. I have not received such information related directly to this casino, however. It was linked to casinos in general, but it rang the bell.


πριν από 2 έτη

Η πληρωμή μου μάλλον θα πρέπει να οριστικοποιηθεί και να ολοκληρωθεί την Τρίτη. Θα σας κρατάω ενήμερους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

ok, let's wait till Tuesday then. 👍

πριν από 2 έτη

Γεια. Καμία πληρωμή δεν έφτασε ούτε σήμερα και η κατάσταση παραμένει αμετάβλητη.

Ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία και απλώς με πείραξαν ότι δεν είχαν καμία πληροφορία για αυτό και όταν προσπάθησα να επικοινωνήσω με τους οικονομικούς μου είπαν "αν δεν μπορώ να διαβάσω και πρέπει να περιμένω". Η ζωντανή συνομιλία δεν έχει καμία απολύτως βοήθεια μέχρι στιγμής και καμία απάντηση σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για 2 εβδομάδες. Πρέπει να έχω ήδη γράψει 5 email.


Αρχικά ήθελα να δώσω μια καλή βαθμολογία καθώς όλα πήγαν ομαλά. Λόγω της τρέχουσας κατάστασης με την πληρωμή, θα περιμένω μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Διαφορετικά η αρχικά καλή βαθμολογία θα γίνει παράπονο!

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 έτη

I think that you should submit the complaint. I get the feeling that you would need further help.

Kindly, click this link and create your complaint.

What do you think about it?

Radka
πριν από 2 έτη

Γεια σας, θα περιμένω μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Αν δεν γίνει τίποτα, θα ανοίξω καταγγελία.



Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 έτη

Hello there,

I think this is reasonable. Let's by the end of the week then.

πριν από 2 έτη

Στην πραγματικότητα πήρα τα λεφτά μου σήμερα! 👍

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 έτη

The long wait is over. 😆

πριν από 2 έτη

Στην πραγματικότητα πήρα τα λεφτά μου σήμερα! 👍

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

That is great! Now that you got your winnings, do you plan to keep playing there? 🤔

πριν από 2 έτη

Please tell me how a casino that have no license and have fake slots/rtp still have 5.6 in score? I allways use your site,codes and links. But now i dont know if i will keep doing that. You Cant just give score based on complains thats given to your site…

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Όχι, δεν θα παίζω πλέον σε αυτό το καζίνο. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το καζίνο, αφού έλαβα την πληρωμή μου, όλα είναι καλά εδώ για μένα.

Αυτό συμβαίνει γιατί γενικά θέλω να απέχω από το δεύτερο σκέλος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Please tell me how a casino that have no license and have fake slots/rtp still have 5.6 in score? I allways use your site,codes and links. But now i dont know if i will keep doing that. You Cant just give score based on complains thats given to your site…

πριν από 2 έτη

Hello,

just check the reputation explanation tab, please. We explain everything clearly and openly.

In case you want a more general approach, kindly check the article "How we review online casinos"

It's all there. We review each casino very carefully and its score is not only based on submitted complaints, we approach this matter more methodically.

Let me know what you think about it.

πριν από 2 έτη

Όχι, δεν θα παίζω πλέον σε αυτό το καζίνο. Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με το καζίνο, αφού έλαβα την πληρωμή μου, όλα είναι καλά εδώ για μένα.

Αυτό συμβαίνει γιατί γενικά θέλω να απέχω από το δεύτερο σκέλος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Well, that sounds fair enough.

I wish you only the best 🙂.



1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα