καλημερα σας!
Λυπάμαι, αλλά θα χρειαζόμουν μια μικρή ανακεφαλαίωση για να παρακολουθώ την πρόοδο. Θα μπορούσατε ευγενικά να ακολουθήσετε τα βήματά μου για να με βοηθήσετε;
Περιμένατε την προαναφερθείσα επιστροφή μετρητών για περισσότερο από μία εβδομάδα περίπου. Αυτό σας ενέπνευσε να πλημμυρίσετε τα social media με τις εμπειρίες σας. Μόλις το ανακάλυψε το καζίνο, σας υποσχέθηκαν την επιστροφή μετρητών κατά τη διαγραφή των "κριτικών". Ταυτόχρονα, η απόσυρσή σας έχει καθυστερήσει. Είναι ακριβές, παρακαλώ;
Λοιπόν, θα έλεγα ότι η γνώμη μου δεν έχει μεγάλη σημασία γιατί, για παράδειγμα, δεν είδα αυτό που δημοσιεύσατε στα socials. Παρόλα αυτά, δεν είμαι πεπεισμένος ότι το καζίνο θα πρέπει ποτέ να καθυστερήσει την πληρωμή μόνο και μόνο επειδή δεν μείνατε ικανοποιημένοι. από την άλλη, 18 ώρες δεν είναι καθυστέρηση για μένα.
Λοιπόν, υποθέτω ότι θα ήταν καλύτερα να περιμένουμε πρώτα τη διευκρίνιση σας.
Good day to you!
I'm sorry, but I would need a little recap to keep up with the progress. Could you kindly follow my steps to help me out?
You have been waiting for the forementioned cashback for more than a week or so. That inspired you to flood social media with your experiences. Once the casino did find out, they promised you the cashback upon deleting the "reviews." At the same time, your withdrawal has been delayed. Is that precise, please?
Well, I'd say my opinion does not matter much because I, for instance, did not see what you posted on the socials. Despite that, I'm not convinced the casino should ever delay payment just because you have not been satisfied; on the other hand, 18 hours is not a delay for me.
Well, I guess it would be better to await your clarification first.
Αυτόματη μετάφραση: