καλημερα σας.
Ουσιαστικά, το θέμα έγκειται στο ότι δεν έχετε λάβει ακόμη το cashback. Ρώτησες το καζίνο; Αυτό είναι συνήθως το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, επειδή έχει τη δυνατότητα να προειδοποιήσει τους άλλους εάν θεωρείτε ότι η εξήγηση είναι αδύναμη ή παραπλανητική. Ξέρετε τι εννοώ;
Μου λείπει και το στιγμιότυπο για το οποίο μίλησες. Υπάρχει πρόβλημα με την ανάρτησή τους; Ενημερώστε με, παρακαλώ.
Good day to you.
Essentially, the issue lies in the fact that you have not yet received the cashback. Did you ask the casino? This is usually the first thing to do because it has the potential to warn others if you find the explanation to be weak or misleading. Do you know what I mean?
I'm also missing the screenshot you talked about. Any problem posting these? Let me know, please.
Αυτόματη μετάφραση: