ΦόρουμΚαζίνοSpinJo Casino - γενική συζήτηση

SpinJo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 4 μήνες από Lumalee
|
2299 προβολές 38 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

You are part of the industry yourself, so of course you want to think that. Hehe I'm just kidding ;)


Have a nice day, Romi 🙂





Lumalee
πριν από 4 μήνες

And you too, have a nice day. 😉

Lumalee
πριν από 4 μήνες

Τα καζίνο που παίζω με άμεσες πληρωμές,

Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart από Dama,lucrasino,parimatch και μερικά άλλα.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 4 μήνες

Thank you for your insides. May I ask which payment method you usually use?

Romi
πριν από 4 μήνες

Χρησιμοποιώ περισσότερο το Pix Brasil, το Pix είναι μια βραζιλιάνικη μέθοδος άμεσης τραπεζικής μεταφοράς, αλλά ορισμένοι ιστότοποι δεν το έχουν ακόμα στο πορτοφόλι τους ή το 4payfun και το astropay.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 4 μήνες

Thanks for the info, I will try these casinos you mention sometime 🙂





πριν από 4 μήνες

Χρησιμοποιώ περισσότερο το Pix Brasil, το Pix είναι μια βραζιλιάνικη μέθοδος άμεσης τραπεζικής μεταφοράς, αλλά ορισμένοι ιστότοποι δεν το έχουν ακόμα στο πορτοφόλι τους ή το 4payfun και το astropay.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

I see. Thank you for that.

πριν από 3 μήνες

Γεια σας μια ερώτηση κέρδισα χίλια ευρώ παίζοντας με το μπόνους πως κάνω ανάληψη;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Κέρδισα χίλια ευρώ παίζοντας με το μπόνους, πώς μπορώ να κάνω ανάληψη;

Αυτόματη μετάφραση:
Daniel.47135251
πριν από 3 μήνες

Whenever you have an issue with the withdrawal you should contact the casino support and they should lead you.

What exactly are you unaware of, please?

πριν από 2 μήνες

Δεν προτείνω το καζίνο, άλλο ένα από τον όμιλο dama NV, κάνουν τα πάντα για να σας εμποδίσουν να κάνετε ανάληψη, δεν εγκρίνουν έγγραφα που πάντα ενέκριναν, κέρδισα 600 USD, ακύρωσαν την ανάληψη 10 φορές, κάθε φορά ήταν ένα νέο έγγραφο, πάντα εφευρίσκουν μια ιστορία, όταν αν χάσεις, εμφανίζεται ένας μάνατζερ VIP, όταν κερδίζεις λίγα χρήματα δεν εμφανίζεται κανένα, αν κερδίζεις πολλά σε αυτό το Καζίνο, θα είναι δύσκολο να το λάβεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 2 μήνες

Hey, when you talk about verification, what is the problem there and did you manage to complete it successfully in the end ? What other documents did the casino ask you to provide ? Were you able to withdraw or do you still have money in your gaming account ? 

I will wait for your answer.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Όλα τα Casino dama ή holycorn, αποδέχονταν πάντα την απόδειξη κατάθεσης Pix brazil, κέρδισα 600 USD και μετά άρχισε να γίνεται περίπλοκο με την ανάληψη, δεν δέχτηκαν την απόδειξη pix, ζήτησαν αντίγραφο κίνησης λογαριασμού PDF, το έστειλα αλλά Ούτε το δέχτηκε, μου ζήτησαν να στείλω άλλη μια φωτογραφία selfie που έδειχνε τον αγκώνα μου, είχα στείλει ήδη την εβδομάδα και η επαλήθευση είχε ήδη εγκριθεί, πέρασα μια ολόκληρη μέρα στο email στέλνοντας έγγραφα και απέρριψαν τις αναλήψεις. Δυστυχώς, έχασα την υπομονή μου και έχασα όλα τα χρήματα. file

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Είναι πολύ δύσκολο σήμερα να κερδίσεις στα καζίνο, τα παιχνίδια είναι πιο δύσκολα, όταν κερδίζεις κάτι είναι πιο δύσκολο να λάβεις από το Καζίνο, κάνουν τα πάντα για να αποφύγουν να πληρώσουν τα κέρδη., εμπιστεύτηκα την ομάδα dama, τώρα εγώ μην το εμπιστεύεστε πλέον, μπλοκάρω λογαριασμούς στην ομάδα. Το δέχονται μόνο όταν χάνεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 2 μήνες

So it's bad enough when it's like this. I know that casinos are careful about verification, but sometimes I can see from the cases of others that it is not easy at all and even seemingly simple documents are sometimes difficult to deliver so that they are not rejected.

I hate to see players end up losing their money and it makes me sad. 

So hopefully the experience will only get better and you will find a casino that doesn't have similar problems.

πριν από 1 μήνα

Είναι πολύ δύσκολο να ακυρώσετε τον λογαριασμό σας μαζί τους, στέλνετε πολλά email, δεν ακυρώνουν, δεν συνιστώ να δημιουργήσετε λογαριασμό,

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 1 μήνα

Hi, need help closing your account ? Why don't they want to close your account ? Did they give you a reason ?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα, για να είμαι πιο τυχερός την επόμενη φορά και να το πάρω αν περιμένω, για να μην ακυρώσω τον λογαριασμό και συνεχίζουν να με κυλούν ξανά και ξανά, παρόλο που Τους ζήτησα να το κάνουν σε πολλά email.

Αυτόματη μετάφραση:
Caniggia2021
πριν από 1 μήνα

I don't think that's the right thing to do and casinos shouldn't react that way. So if you need help, be sure to let us know and you can contact us. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα