Τα καζίνο που παίζω με άμεσες πληρωμές,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart από Dama,lucrasino,parimatch και μερικά άλλα.
The casinos I play with instant payouts,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart from Dama,lucrasino,parimatch,and some others.
Os casinos que eu jogo com pagamentos instantâneos,
Stake,vbet,davbet,betsson,sportbetio,heroibet, Sportingbet,luckstart da empresa Dama,lucrasino,parimatch,e alguns outros.
Σας ευχαριστώ για το εσωτερικό σας. Μπορώ να ρωτήσω ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιείτε συνήθως;
Thank you for your insides. May I ask which payment method you usually use?
Χρησιμοποιώ περισσότερο το Pix Brasil, το Pix είναι μια βραζιλιάνικη μέθοδος άμεσης τραπεζικής μεταφοράς, αλλά ορισμένοι ιστότοποι δεν το έχουν ακόμα στο πορτοφόλι τους ή το 4payfun και το astropay.
I use Pix Brasil more, Pix is a Brazilian method of instant bank transfer, but some sites still don't have it in their wallets, or 4payfun, and astropay.
Uso mais Pix Brasil,o Pix é um método Brasileiro de transferência bancária instantâneo,mas alguns sites ainda não tem está em suas carteiras,ou 4payfun,e astropay.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, θα δοκιμάσω κάποια στιγμή αυτά τα καζίνο που αναφέρεις 🙂
Thanks for the info, I will try these casinos you mention sometime 🙂
Χρησιμοποιώ περισσότερο το Pix Brasil, το Pix είναι μια βραζιλιάνικη μέθοδος άμεσης τραπεζικής μεταφοράς, αλλά ορισμένοι ιστότοποι δεν το έχουν ακόμα στο πορτοφόλι τους ή το 4payfun και το astropay.
I use Pix Brasil more, Pix is a Brazilian method of instant bank transfer, but some sites still don't have it in their wallets, or 4payfun, and astropay.
Uso mais Pix Brasil,o Pix é um método Brasileiro de transferência bancária instantâneo,mas alguns sites ainda não tem está em suas carteiras,ou 4payfun,e astropay.
Κάθε φορά που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την ανάληψη, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του καζίνο και να σας οδηγήσει.
Τι ακριβώς δεν γνωρίζετε, παρακαλώ;
Whenever you have an issue with the withdrawal you should contact the casino support and they should lead you.
What exactly are you unaware of, please?
Δεν προτείνω το καζίνο, άλλο ένα από τον όμιλο dama NV, κάνουν τα πάντα για να σας εμποδίσουν να κάνετε ανάληψη, δεν εγκρίνουν έγγραφα που πάντα ενέκριναν, κέρδισα 600 USD, ακύρωσαν την ανάληψη 10 φορές, κάθε φορά ήταν ένα νέο έγγραφο, πάντα εφευρίσκουν μια ιστορία, όταν αν χάσεις, εμφανίζεται ένας μάνατζερ VIP, όταν κερδίζεις λίγα χρήματα δεν εμφανίζεται κανένα, αν κερδίζεις πολλά σε αυτό το Καζίνο, θα είναι δύσκολο να το λάβεις.
I don't recommend the casino, Another one from the dama NV group, they do everything to stop you from withdrawing, they don't approve documents that they always approved, I won 600 usd they canceled the withdrawal 10 times, each time it was a new document, they always invent a story, when If you lose, a VIP manager appears, when you win little money none appears, if you win a lot at this Casino it will be difficult to receive it.
Não recomendo o cassino,Mais um do grupo dama NV , fazem de tudo para que você não saque,não aprovam documentos que sempre aprovaram , ganhei 600 usd cancelaram o saque 10 x ,cada vez era um novo documento,sempre inventam uma história ,quando vc perde aparece gerente vip,quando ganha pouco dinheiro não aparece nenhum,se você ganhar muito neste Casino vai ser complicado receber.
Γεια σου, όταν μιλάς για επαλήθευση, ποιο είναι το πρόβλημα εκεί και κατάφερες να το ολοκληρώσεις με επιτυχία τελικά; Ποια άλλα έγγραφα σας ζήτησε το καζίνο να προσκομίσετε; Καταφέρατε να κάνετε ανάληψη ή έχετε ακόμα χρήματα στον λογαριασμό παιχνιδιών σας;
Θα περιμενω την απαντηση σου.
Hey, when you talk about verification, what is the problem there and did you manage to complete it successfully in the end ? What other documents did the casino ask you to provide ? Were you able to withdraw or do you still have money in your gaming account ?
I will wait for your answer.
Όλα τα Casino dama ή holycorn, αποδέχονταν πάντα την απόδειξη κατάθεσης Pix brazil, κέρδισα 600 USD και μετά άρχισε να γίνεται περίπλοκο με την ανάληψη, δεν δέχτηκαν την απόδειξη pix, ζήτησαν αντίγραφο κίνησης λογαριασμού PDF, το έστειλα αλλά Ούτε το δέχτηκε, μου ζήτησαν να στείλω άλλη μια φωτογραφία selfie που έδειχνε τον αγκώνα μου, είχα στείλει ήδη την εβδομάδα και η επαλήθευση είχε ήδη εγκριθεί, πέρασα μια ολόκληρη μέρα στο email στέλνοντας έγγραφα και απέρριψαν τις αναλήψεις. Δυστυχώς, έχασα την υπομονή μου και έχασα όλα τα χρήματα.
All Casino dama or holycorn, always accepted the Pix brazil deposit receipt, I won 600 usd then it started to get complicated with the withdrawal, they didn't accept the pix receipt, they asked for a PDF account statement, I sent it but they didn't accept it either, they asked me to send another selfie photo showing my elbow, I had already sent the week and the verification had already been approved, I spent a whole day on email sending documents, and they disapproved the withdrawals. Unfortunately, I lost patience and lost all the money.
Todos Casino dama ou holycorn,sempre aceitaram o comprovante de depósito Pix brasil, ganhei 600 usd aí começou a complicar no saque,não aceitaram o comprovante pix ,pediram extrato da conta em PDF,mandei não aceitaram também,pediram pra mandar mais uma foto selfie mostrando o cotovelo,já tinha mandando a semana e já tinha sido aprovado a verificação,fiquei um dia inteiro no email mandando documentos , e eles reprovando os saques.infelismente perdi a paciência e perdi todo o dinheiro.
Είναι πολύ δύσκολο σήμερα να κερδίσεις στα καζίνο, τα παιχνίδια είναι πιο δύσκολα, όταν κερδίζεις κάτι είναι πιο δύσκολο να λάβεις από το Καζίνο, κάνουν τα πάντα για να αποφύγουν να πληρώσουν τα κέρδη., εμπιστεύτηκα την ομάδα dama, τώρα εγώ μην το εμπιστεύεστε πλέον, μπλοκάρω λογαριασμούς στην ομάδα. Το δέχονται μόνο όταν χάνεις.
It is very difficult today to win in casinos, the games are more difficult, when you win something it is more difficult to receive from the Casino, they are doing everything to avoid paying out the winnings., I trusted the dama group, now I no longer trust it, I am blocking accounts in the group. They only accept it when you lose.
É muito difícil hoje ganhar nos casinos ,os.jogos estão mais difíceis,quando você ganha algo está mais difícil receber do Casino,estão fazendo de tudo para não pagarem os ganhos.,eu confiava no grupo dama ,agora já não confio mais ,estou bloqueando as contas no grupo .,eles só aceitam quando você perde.
Άρα είναι αρκετά κακό όταν είναι έτσι. Γνωρίζω ότι τα καζίνο προσέχουν την επαλήθευση, αλλά μερικές φορές μπορώ να δω από τις περιπτώσεις άλλων ότι δεν είναι καθόλου εύκολο και ακόμη και φαινομενικά απλά έγγραφα μερικές φορές είναι δύσκολο να παραδοθούν ώστε να μην απορριφθούν.
Μισώ να βλέπω παίκτες να χάνουν τα χρήματά τους και αυτό με στεναχωρεί.
Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι η εμπειρία θα γίνει μόνο καλύτερη και θα βρείτε ένα καζίνο που δεν έχει παρόμοια προβλήματα.
So it's bad enough when it's like this. I know that casinos are careful about verification, but sometimes I can see from the cases of others that it is not easy at all and even seemingly simple documents are sometimes difficult to deliver so that they are not rejected.
I hate to see players end up losing their money and it makes me sad.
So hopefully the experience will only get better and you will find a casino that doesn't have similar problems.
Είναι πολύ δύσκολο να ακυρώσετε τον λογαριασμό σας μαζί τους, στέλνετε πολλά email, δεν ακυρώνουν, δεν συνιστώ να δημιουργήσετε λογαριασμό,
It's very difficult to cancel your account with them, you send several emails, they don't cancel, I don't recommend making an account,
Muito difícil cancelar a conta neles,você manda vários emails ,eles não cancelam,não recomendo fazerem conta .,
Γεια, χρειάζεστε βοήθεια για το κλείσιμο του λογαριασμού σας; Γιατί δεν θέλουν να κλείσουν τον λογαριασμό σας; Σου έδωσαν λόγο;
Hi, need help closing your account ? Why don't they want to close your account ? Did they give you a reason ?
Συνεχίζουν να επαναλαμβάνουν το ίδιο πράγμα, για να είμαι πιο τυχερός την επόμενη φορά και να το πάρω αν περιμένω, για να μην ακυρώσω τον λογαριασμό και συνεχίζουν να με κυλούν ξανά και ξανά, παρόλο που Τους ζήτησα να το κάνουν σε πολλά email.
They keep repeating the same thing, so that I'll be luckier next time and that I'll get it if I wait, so that I don't cancel the account, and they keep on rolling me over and over, even though I've asked them to do so in several emails.
Eles ficam repetindo a mesma coisa,para que eu tenha mais sorte na próxima e que irei sacar se eu esperar,pra não cancelar a Conta,ficam enrolando e não cancelam,mesmo pedindo em vários emails .
Δεν νομίζω ότι αυτό είναι το σωστό και τα καζίνο δεν πρέπει να αντιδρούν με αυτόν τον τρόπο. Επομένως, εάν χρειάζεστε βοήθεια, φροντίστε να μας ενημερώσετε και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
I don't think that's the right thing to do and casinos shouldn't react that way. So if you need help, be sure to let us know and you can contact us.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.