Λοιπόν, φυσικά δεν φαίνεται να είναι το ίδιο άτομο. Διαφορετικά ονόματα διαφορετικοί λογαριασμοί. Πότε ήταν η τελευταία φορά που χρησιμοποιήσατε το έργο «Slick» αν ποτέ; ΧΑΧΑΧΑ. Ασχολούμαι με το ψηφιακό μάρκετινγκ για 20 χρόνια, αυτές οι κριτικές είναι ψεύτικες.
Well of course they don't appear to be the same person. Different names different accounts. When was the last time you used the work "Slick" if ever? LOL. I've been in digital marketing for 20 years, these reviews are fake.
Ναι, αυτό είναι ύποπτο, αλλά απλώς ύποπτο στην καλύτερη περίπτωση.
Το ίδιο συναίσθημα έχω κάθε φορά που βλέπω «κορυφαία», για να είμαι ειλικρινής.
Yes, this is suspicious, but just suspicious at best.
I'm having the same feeling every time I see "top-notch", to be honest.
Γεια σας, κάποιος λέει την κριτική μου εδώ για το spinfinity cherry jackpot roarin 21 casino max είναι ύποπτο; Λοιπόν, μπορώ να πω ότι δεν είναι επειδή κέρδισα πολλά χρήματα από αυτούς και δεν είχα κανένα πρόβλημα με την πληρωμή. Ήμουν ενθουσιασμένος την ημέρα που έγραψα την κριτική. Συγγνώμη αν κάποιος πιστεύει ότι είναι απάτη. Απλώς ένιωσα την ανάγκη να διευκρινίσω ότι δεν είναι ψεύτικη κριτική…Ευχαριστώ,
Joseph S . Το όνομα χρήστη μου είναι slicksallin1979 btw
Hi there ,I someone is saying my review on here for spinfinity cherry jackpot roarin 21 casino max is suspicious? Well I can say it’s not because I won a lot of money from them and had no problems with payout. I was just excited the day I wrote the review. Sorry if someone thinks it’s a scam . I just felt the need to clarify it’s not a fake review …Thanks ,
Joseph S . My username is slicksallin1979 btw
Γεια σου!
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που ασχοληθήκατε με αυτό το θέμα. Για μένα είναι η πρώτη φορά που βλέπω τέτοια ανταπόκριση. 👏
Κάθε φορά που η ομάδα μας εξετάζει πρόσφατα υποβληθείσες κριτικές, το κύριο σημείο είναι να λαμβάνουμε υπόψη μας δίκαια τις αξίες τους και την ποιότητα των παρεχόμενων πληροφοριών. Εκτός από αυτό, συνεχίζουμε να αναρωτιόμαστε, "Έχει παίξει πραγματικά αυτός ο παίκτης εκεί;"
Η τελευταία μας προσθήκη στη φόρμα υποβολής, το όνομα χρήστη ή το email που χρησιμοποιεί ο παίκτης στο καζίνο, δημιουργήθηκε για να μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε αυτήν την ερώτηση.
Σε γενικές γραμμές, η ποιότητα του καζίνο μπορεί να αλλάξει και δεν χρειάζεται να είναι όλοι οι παίκτες ικανοποιημένοι όπως εσείς. 🤷♀️
Χαίρομαι που η κριτική σας είναι γνήσια. αυτό είναι που έχει σημασία, θα έλεγα.
Hi there!
I'd like to thank you for getting engaged on this subject. For me, this is the first time I've seen such a response. 👏
Each time our team reviews freshly submitted reviews, the main point is to fairly consider their values and the quality of the provided information. Aside from that, we keep asking ourselves, "Has this player truly played there?"
Our latest addition to the submit form, the username or email the player uses in the casino, was created to help us deal with this question.
Generally speaking, the casino's quality may change, and not every player has to be satisfied like you were. 🤷♀️
I'm glad your review is genuine; this is what matters, I'd say.
Γεια σας, να σας πω την αλήθεια δεν ξέρω για τι πράγμα μιλάτε γιατί όλες οι κριτικές χρηστών που έχετε γράψει μέχρι τώρα (3) έχουν εγκριθεί.
Απλώς αναρωτιόμουν αν απαντούσατε στην αντίδραση ενός παίκτη πριν από λίγους μήνες; Εάν ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία "απάντηση", ώστε να μην υπάρχει σύγχυση.
Τέλος πάντων, νομίζω ότι αν απάντησες στον παίκτη όπως είπα, το εξήγησε ο Daniel και όλα είναι καλά. 🙂
Hi, to tell you the truth I don't know what you are talking about because all your user reviews you have written so far (3) have been approved.
I was just wondering if you were responding to a player's reaction from a few months ago ? If so you can use the "reply" feature so there is no confusion.
Anyway, I think that if you replied to the player as I said, it was explained by Daniel and everything is fine. 🙂
Ναι, ήταν μια αντίδραση των παικτών νομίζοντας ότι έγραψα μια ψεύτικη κριτική. Όχι μεγάλος. Ευχαριστώ 😊
Yes it was a players reaction thinking I wrote a fake review. No biggie . Thanks 😊
Καταλαβαίνω, μην ανησυχείς τότε. Να εχεις μια ωραια μερα. 🙂
I understand, no worries then. Have a nice day. 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.