Γεια, βλέπω ότι το καζίνο σας κατηγορεί ότι χρησιμοποιείτε μπόνους σε πολλούς λογαριασμούς. Εάν λέτε ότι έχετε μόνο ένα και δεν το γνωρίζετε, δεν παίζει κάποιος στο σπίτι ή στην ίδια διεύθυνση IP και σε αυτό το καζίνο; Αυτό θα μπορούσε επίσης να είναι ένα πρόβλημα που πίστευα ότι θα μπορούσε να συμβεί, αφού το σκέφτηκαν έτσι.
Επαληθεύτηκες και στο καζίνο ή όχι;
Επιπλέον, παρατήρησα ότι ανοίξατε και μια καταγγελία , επομένως η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει εάν δεν έχετε παραβιάσει κάτι, αλλά πρέπει να μάθουν περισσότερες πληροφορίες. Ελπίζω ότι αυτό θα επιλυθεί δίκαια και θα βγει καλά.
Αν υπάρχει κάποια νέα πληροφορία, θα χαρώ να τη μοιραστώ.
Σταυρωμένα δάχτυλα.🤞
Hi, I see the casino accused you of using bonuses on multiple accounts. If you say you only have one and you are not aware of it, isn't someone playing at home or on the same IP address also in this casino? That could also be a problem that I thought could happen, since they reasoned it that way.
Were you also verified in the casino or not?
In addition, I noticed that you also opened a complaint, so our team will try to help you if you have not violated anything, but they need to find out more information. I hope this will be resolved fairly and turn out well.
If there is any new information, I would be happy to share it.
Fingers crossed.🤞
Αυτόματη μετάφραση: