Λυπάμαι πραγματικά που βρεθήκατε σε αυτήν την κατάσταση, ειδικά όταν τα διαδικτυακά παιχνίδια πρέπει να είναι διασκεδαστικά. Δικαίωμα;
Ελπίζω ότι η ομάδα μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει με το παράπονό σας εάν συνεχιστεί η κατάσταση, επίσης μετά το χρονικό διάστημα των 14 ημερών που πρέπει να περιμένουμε για να μπορέσουμε να επέμβουμε.
Να ρωτήσω, όμως, αν σας έδωσαν κάποιο λόγο για όλα αυτά, κάποια εξήγηση; 🤔
Ή το καζίνο δεν επικοινωνεί πια μαζί σας;
I am really sorry that you found yourself in this situation, especially when online games should be fun. Right?
I hope that our team will be able to help you out with your complaint if the situation continues, also after the 14-day time frame we need to wait before we can intervene.
May I ask, though, if they gave you any reason for all this, any explanation? 🤔
Or the casino is not communicating with you anymore?
Αυτόματη μετάφραση: