Γειά σου,
Το θέμα είναι ότι ο χειριστής του καζίνο απαντά ως εξής:
«Στο δικό μου επίπεδο, δεν μπορώ να σας πω εάν ο νόμος στη χώρα σας σας επιτρέπει να παίξετε στο καζίνο μας ή όχι.
Σας ενθαρρύνω να μάθετε ποιοι είναι οι νόμοι στη χώρα διαμονής σας και να τους ακολουθήσετε. Μπορείτε να ελέγξετε τους όρους και τις προϋποθέσεις μας εδώ: https://spacefortuna1.com/simplePage/TermsAndConditions "
Επιπροσθέτως:
"Δεν ρωτάω για το νόμο. Ζητώ το γεγονός ότι η Γερμανία λείπει από τη λίστα στη φόρμα εγγραφής, αλλά δεν το βρήκα στους περιορισμούς. Οπότε, ζητώ τη συμβουλή σας".
Vivienne:
Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν μπορούμε πλέον να προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας λόγω διακριτικής απόφασης της διοίκησης.
Αν και μας λυπεί, είμαστε ευγνώμονες που ήσασταν μέρος της βάσης παικτών μας και σας ευχαριστούμε που μας επιλέξατε και μας εμπιστευτήκατε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Σας ευχόμαστε ότι καλύτερο στις μελλοντικές σας προσπάθειές και σας υπενθυμίζουμε ότι εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις ή ανησυχίες, μπορείτε πάντα να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της ζωντανής συνομιλίας ή του email μας."
«Προς το παρόν δεν γίνεται, λυπούμαστε!»
Αρκετά χάλια. Θα ενημερώσω την ομάδα δεδομένων μας. Συνήθως όμως, το καζίνο πρέπει πρώτα να αναφέρει αυτές τις πληροφορίες ξεκάθαρα στους όρους.
Σας ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε 🙂
Hello,
The point is the casino operator responds like this:
"At my level, I cannot tell you if the law in your country allows you to play at our casino or not.
I encourage you to find out what the laws are in your country of residence and to follow them. You can check our terms and conditions here: https://spacefortuna1.com/simplePage/TermsAndConditions"
additionally:
"I'm not asking about the law. I'm asking the fact that Germany is missing from the list in the registration form, but I couldn't find it in the restrictions. So, I seek your advice."
Vivienne:
We want to let you know that we can no longer offer our services due to a management discretionary decision.
Although it saddens us, we are grateful that you have been part of our player base and thank you for choosing and trusting us during this time.
We wish you the best in your future endeavors and remind you that if you have any further questions or concerns, you can always contact us via our live chat or email."
"For the moment, it is not possible, we are sorry!"
Quite a mess. I'll update our data team. But usually, the casino must state such information clearly in the terms first.
Thank you for letting us know 🙂
Αυτόματη μετάφραση: