G (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από Gamdomvictims123
|
3695 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντησή σου Jano, πράγματι το ιστορικό των συνδέσεών μου (IP, συσκευή, χρόνος αναπαραγωγής κ.λπ...) δεν μου έχει δοθεί από την Gamdom. Αυτό το έγγραφο, αν και δεν είναι απαραίτητο, καλό θα ήταν να αναφέρεται στις αρμόδιες αρχές. Να θυμίσουμε ότι ο Gamdon τιμωρήθηκε από το DGOJ της Ισπανίας με 5 εκατομμύρια ευρώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Select2006at
πριν από 10 μήνες

I personally notified our dedicated Data Team to ensure this cDGOJ case won't go unnoticed. 🤔

The best you could have done for the moment, if you ask me. Yet, as Jaro mentioned, for now, the result remains to be seen, and I hope the resolution comes soon. 🙏

πριν από 10 μήνες

Πόσο ανήθικο Gamdon, θα αναφέρω στις αρμόδιες αρχές, δεν θα θέλουν να καταλήξουν σε συμφωνία..

Αυτόματη μετάφραση:
Teoutefkfko6
πριν από 10 μήνες

Hmm, I'm quite curious how it will go in this case. Could you let us know if you take this to an authority ? 

I have one more question, and that is, what did you not reach agreement on ? Sorry if I'm asking again, I just want to get a better idea of the situation. 

πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro,


Ευχαριστώ για την απάντησή σας.


Πράγματι, πρόκειται να παραπέμψω αυτήν την υπόθεση στις ισπανικές αρχές DGOJ, γαλλική ANJ και στη ρυθμιστική αρχή του Curaçao Antillephone NV


Αυτό που διεκδικώ είναι οι καταθέσεις που έγιναν, καθώς ζήτησα το κλείσιμο σε πολλές περιπτώσεις λόγω σοβαρών προβλημάτων με το παιχνίδι (όπως φαίνεται στο στιγμιότυπο του email που έστειλε η Gamdon) εκτός από το γεγονός ότι δεν μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες σε αυτές τις χώρες .


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro,


Ευχαριστώ για την απάντησή σας.


Πράγματι, πρόκειται να παραπέμψω αυτήν την υπόθεση στις ισπανικές αρχές DGOJ, γαλλική ANJ και στη ρυθμιστική αρχή του Curaçao Antillephone NV


Αυτό που διεκδικώ είναι οι καταθέσεις που έγιναν, καθώς ζήτησα το κλείσιμο σε πολλές περιπτώσεις λόγω σοβαρών προβλημάτων με το παιχνίδι (όπως φαίνεται στο στιγμιότυπο του email που έστειλε η Gamdon) εκτός από το γεγονός ότι δεν μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες σε αυτές τις χώρες .


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello there.

I too have questions for you, if I may: Are we talking about technical issues with the games or, rather, situations when the outcome was not correct?

Because the first variant does not sound like a reason for a refund to me. and the second is disputable based on a deeper investigation. Are we talking about the casino's own games without an external game provider? Pardon my manners, but why did you deposit more than once?

And when exactly did you find out this casino is not licensed in France?

I could use a few hints here. 🙏 Thank you.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα