Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSnabbare Casino - γενική συζήτηση

Snabbare Casino - γενική συζήτηση

 από Romi
|
750 προβολές 8 απαντήσεις |
|
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Snabbare Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Μου ζητήθηκε να υποβάλω τα έγγραφα για επαλήθευση λογαριασμού το 2022, μετά σταμάτησα να παίζω στον ιστότοπο και επέστρεψα το 2024 και έπαιξα και κέρδισα 50000+.


Τώρα το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει τα χρήματα χωρίς να επαληθεύσω ορισμένες πληροφορίες. Πρώτα ζήτησαν απόδειξη αλλαγής διεύθυνσης και αριθμού κινητού που θέλω να ενημερώσω. Υπέβαλαν αυτήν την προδιαγραφή μισθού συν 7 μηνών που δεν ζήτησαν.

Δεν έχουν λάβει απάντηση και η εξυπηρέτηση πελατών τους δεν απαντά σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Για να βγάλουν αυτά τα χρήματα, θα απαιτήσουν επαλήθευση για αυτό που έπαιξα το 2022 (έχω αλλάξει τράπεζα από τότε) ή θα απαιτήσουν μόνο για το 2024 όταν κέρδισα τα χρήματα που τώρα θέλω να κάνω ανάληψη; Το καζίνο είναι faster.com


Τι πιστεύεις; Είναι δυνατόν να βγάλετε αυτά τα χρήματα 😕 (δεν παίζεται με κανένα μπόνσου).

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
hnya0858

Have you made a new deposit now, or did you play with some remaining balance that you had from 2022? 🤔

If you made a new deposit now and won the money, they shouldn't be needing any proof of the deposit from before, I believe.

May I also ask you to provide the full URL address of this casino, please? I couldn't find out which one it is, to tell you the truth.🤷‍♀️

Romi

Hi,


Thank you so much for your answer.

The casino site was

https://www.snabbare.com/sv


I played with new money and deposit 2000 sek that I played up to 50000+ on roulette in a few hours. I was very lucky. And when I wanted to withdraw this problem occurred.


I have not used any bonus offer.


I asked to whitdrawl 13 th of December, but they still haven't payed out and there support via email has not replied. The chat support only refers to "other division is looking and handling the matter as soon as possible".


The only thing I have been asked to sens in via email support is proof of adress and mobile number. I sent the information in and thet just don't reply.


I hope they won't ask med to send in I formation from 2022 because I changed banks and it's a struggle to get the documentation and will delay the process further : /. But i will ofcourse do what they ask but right now i just feel so stupid.


Sorry for my english spelling 🙈

Έγινε επεξεργασία
hnya0858

Don't worry about your English spelling. You can write on this forum in your own language, as we have the autotranslator implemented here. 😉

I don't believe they have any reason to ask for that, because you played with the new deposit you made now.

It has been just a few days for them to verify your account, so maybe try to be a bit more patient, and hopefully soon they will come back to you.

We actually give casinos 14 full days to process the payment. No weekends counted there, of course.

Surely keep us informed how it goes, and our complaint team will be ready to step in if needed.

Romi

Thank you so much for your quick reply. I will keep you posted 💚🌿.

hnya0858

We'll wait here.

Romi

I received some of the money today so hopefully they pay out the rest in a few days.

Thank you so much for your support. I have never had to wait so long for a whitdrawl.

hnya0858

We are glad it turned out well. When the rest comes to you, let us know. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα