Φαντάζομαι ότι αυτό είναι αρκετά μπερδεμένο, ωστόσο, όπως ανέφερα, η κατάσταση με τις άδειες είναι αρκετά ακατάστατη γενικά.
Αυτό που είναι πιο σημαντικό τώρα, ωστόσο, είναι το παράπονό σας, επειδή επικεντρώθηκε σε μια συγκεκριμένη ανησυχία - την απόσυρσή σας. Αυτή τη στιγμή, είναι η σειρά σας να ενημερώσετε το νήμα παραπόνων, επομένως ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο, παρακαλώ 👈
Ενημερώστε το παράπονο κάθε φορά που χρειάζεται και παρακολουθήστε το.
Μόλις συγκεντρωθούν όλες οι σχετικές πληροφορίες, οι ειδικοί θα απευθυνθούν στο καζίνο, εάν χρειαστεί.
Φαίνεται ότι δεν είστε πολύ εξοικειωμένοι με τη διαδικασία καταγγελίας, επομένως, επιτρέψτε μου να σας δώσω τα βασικά.
Εδώ είναι πώς φαίνεται η διαδικασία:
Βήμα 1 : Ο παίκτης συμπληρώνει μια φόρμα καταγγελίας και την υποβάλλει.
Βήμα 2 : Αναλύουμε το παράπονο και τις απαντήσεις του παίκτη στη φόρμα και ρίχνουμε μια ματιά στο καζίνο και τους Όρους και Προϋποθέσεις του.
Βήμα 3 : Γράφουμε μια περιγραφή παραπόνων για το σύστημά μας και κάνουμε στον παίκτη τυχόν πρόσθετες ερωτήσεις για να κατανοήσουμε τα πάντα καλά.
Βήμα 4 : Με βάση όλα όσα γνωρίζουμε, προσπαθούμε να δώσουμε συμβουλές στον παίκτη για να δούμε αν η κατάσταση μπορεί να επιλυθεί εύκολα, χωρίς να επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Βήμα 5 : Εάν χρειάζεται, προσκαλούμε το καζίνο να συμμετάσχει στη συζήτηση και να δώσει την δική του πλευρά της ιστορίας.
Βήμα 6 : Με βάση το αποτέλεσμα, κλείνουμε και ταξινομούμε την καταγγελία, η οποία θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεαστεί ο Δείκτης Ασφάλειας του καζίνο.
Περαιτέρω σημαντικές λεπτομέρειες παρέχονται στον οδηγό που επικεντρώνεται στη διαδικασία καταγγελίας 👈
Μη διστάσετε να το περιηγηθείτε όποτε θέλετε.
Θα είμαστε εδώ αν χρειαστείτε κάτι, φυσικά
I imagine this is quite confusing, yet as I mentioned, the situation with licenses is pretty messy in general.
What is more important now, however, is your complaint, because it si focused on a specific concern—your withdrawal. At this moment, it is your turn to update the complaint thread so follow this link, please 👈
Update the complaint every time needed, and keep track of it.
Once all related information is gathered, the specialists will reach out to the casino, if necessary.
It seems you are not very familiar with the complait process, hence, allow me to provide the basics for you.
Here is what the process looks like:
Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Further important details are in guide focused on the complaint process 👈
Feel free to browse it anytime you like.
We'll be here if you need something, of course
Αυτόματη μετάφραση: