ΦόρουμΚαζίνοSlotStars Casino - γενική συζήτηση

SlotStars Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 έτη από mcclane2020
|
3518 προβολές 17 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το SlotStars Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη

Δοκίμασα για 40 ευρώ και τα παιχνίδια δεν έδωσαν τίποτα όταν έπαιξα με στοιχήματα 10-20cnt !!

αυτό το καζίνο είναι η ίδια πειθαρχία με όλα τα άλλα καζίνο Skill On Net Limited

δεν έδωσε επίσης ένα μπόνους καλωσορίσματος.

είναι κρίμα που φτιάχνουν νέα καζίνο όταν τα παλιά εξαντλούνται από παίκτες. θα πρέπει να επικεντρωθεί στο να δώσει στους παίκτες τα κέρδη και έτσι να διατηρήσει το καζίνο του δημοφιλές !!

Έκλεισα αμέσως τον λογαριασμό μου και δεν πήγα εκεί για δεύτερη φορά.

Έχω βάλει όλο το Skill On Net Limited στη δική μου μαύρη λίστα.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 3 έτη

Thanks for sharing your experience. Have many different have you tried? Were they from the same provider or different ones?

Daniel
πριν από 3 έτη

Έχω επισκεφθεί όλα τα καζίνο Skill On Net Limited.

το πρώτο ήταν το ahtigames και ήταν το πρώτο μου καζίνο στο Διαδίκτυο όπου έπαιξα. θα έπρεπε να είναι το 2018.

κέρδισα από εκεί 40e με στοίχημα 2100e και το πήρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Τίποτα δεν προήλθε από άλλα καζίνο της ίδιας εταιρείας τότε. τα δοκίμασα με καταθέσεις 30-40e και μόνο μία φορά.

Έκλεινα πάντα τον λογαριασμό μου τότε γιατί δεν ένιωθα ότι άξιζε να καταθέσω μαζί τους για δεύτερη φορά.

Το κάνω πάντα αν κανένα καζίνο κατάθεσης δεν είναι καλό και αφήνω κάτι να κερδίσει, τότε κλείνω τους λογαριασμούς.


Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 3 έτη

I'm just wondering, when you mention "no profit", the casino doesn't allow you to profit, what does it mean exactly? Which milestone do you need to reach in terms of winnings in order to decide that the casino is good?

Daniel
πριν από 3 έτη

εννοώ ότι όταν το καταθέτω ακόμα και 40ε και τα παιχνίδια καζίνο τότε τρώτε το υπόλοιπο και το υπόλοιπο του λογαριασμού παιχνιδιού δεν ανεβαίνει σε κανένα σημείο, για παράδειγμα, από το ποσό της κατάθεσής του.

Παίζω αυτά τα καζίνο με ένα μικρό στοίχημα όταν ξέρω ότι κανένα από αυτά δεν κερδίζει…

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 3 έτη

OK, I get it. That's a reasonable approach. Although I still believe it's still more dependent on which slots you play than the specific casino.

πριν από 1 έτος

So i have been waiting on my payout since Thursday .. it is now monday . Has anyone heard of a casino NOT processing any withdrawals on the weekend ?? Im starting to get nervous

llbuxton89
πριν από 1 έτος

Hi there.

How about asking the casino to get a straight and direct answer?

We could use the information here too. Care to update us, please?

I would wait a few more days, though.

llbuxton89
πριν από 1 έτος

I still haven’t received my money and today is now the 11th

πριν από 1 έτος

I also mention that I still haven’t heard a word from them

llbuxton89
πριν από 1 έτος

Well, I would expect another complaint from your side. Do you need assistance, perhaps?

πριν από 1 έτος

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κάνετε τους ανθρώπους να γελάσουν και να τους κάνετε απελπισμένους, αλλά η ικανότητα στο διαδίκτυο είναι ειδικός. Χρησιμοποιούν την ίδια βάση δεδομένων για τις σελίδες τους. Μάλιστα, αν εγγραφείτε σε νέο, δεν θα σας αφήσουν καν να συνεχίσετε γιατί σας λένε να μην ανησυχείτε για τη συμπλήρωση γιατί έχουν ήδη τα στοιχεία σας. Εάν κάνετε κατάθεση η κάρτα σας εμφανίζεται ήδη. Προσοχή όμως!! Αν θέλετε να κάνετε ανάληψη, θα πρέπει να επαληθεύσετε ξανά την ταυτότητά σας, ακόμα κι αν άλλη σελίδα του σας πλήρωσε πριν από δύο ημέρες. Με αυτή την ευκαιρία για 200 άθλια ευρώ έχω πάει 5 μέρες χωρίς να επαληθεύσω ταυτότητα που ήδη γνωρίζουν πολύ καλά. Ότι αν έχω ήδη πάρει απόφαση. Μόλις πληρωθώ (αν συμβεί) διαγράφω την εγγραφή από όλες τις σελίδες του. Για 200 ευρώ πάνε να χάσουν πολλά. Μέχρι στιγμής έχω ήδη έρθει μαζί τους και τους χειριστές τους που σε παίρνουν για ηλίθιο και μετά από πάνω σου ζητούν να τους εκτιμήσεις καλά.

Αυτόματη μετάφραση:
llbuxton89
πριν από 1 έτος

Η τελευταία απάντηση που μου δόθηκε στο casinogranmadrid είναι ότι παρόλο που η ανάληψη χρειάζεται 24 ή 48 ώρες για να εγκριθεί, αυτή η περίοδος εξαρτάται από το αν το αρμόδιο τμήμα είναι κατά τις ώρες γραφείου ή όχι και κλείνουν στις δύο ημέρα και σαββατοκύριακα ρεπό. Έτσι, η ανάληψη που ζητήθηκε την Τετάρτη στις 3:00 μ.μ. εγκρίθηκε την Τετάρτη. Σου λένε επίσης ότι η ένταση είναι πολύ υψηλή και ότι πρέπει να κάνεις υπομονή. Η στρατηγική είναι ξεκάθαρη ότι ξοδεύετε την απόσυρση πριν την επεξεργαστείτε. Το θέμα με τα διαδικτυακά καζίνο σε αυτή τη χώρα είναι ξεδιάντροπο

Αυτόματη μετάφραση:
golfo94esp
πριν από 1 έτος

Hi, I'm a little confused. Is your problem related to SlotStars casino or not ? 

Usually it is common that when you withdraw from a casino for the first time, the casino asks for additional verification of some things. If you were withdrawing from a sister casino from what I understand, it doesn't affect whether you were verified at another casino.

However, if the casino can't verify one thing for 5 days, I understand your frustration. The casino will probably be able to say that they have lost a player, which I think is not positive for them, but on the other hand I think it's fair for a player to reconsider, even with such an experience, whether it is worth depositing in the casino again.

Anyway, I would like to recommend that if you have a problem with a withdrawal for more than 14 days, you can update us and we will try to help you if you file a complaint with us. 

Hopefully you will be able to get your money after verification and everything will turn out fine. I wish you good luck. ☘

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Jaro
πριν από 1 έτος

Αν η εταιρεία είναι ίδια, έχω επαληθεύσει την ταυτότητά μου στις άλλες ιστοσελίδες και όταν εγγραφώ συμπληρώνουν τα στοιχεία, έχουν ακόμη και την κάρτα μου χωρίς να βάλω τα ψηφία, σε άλλη ιστοσελίδα τους με επαληθεύουν αμέσως όπως μου λένε Έχουν ήδη τα στοιχεία μου και αφού κάνει δύο αναλήψεις, ο τρίτος μου λέει ότι πρέπει να επαληθεύσουν την ταυτότητά μου... ε, κοίτα. Δεν καταπονείται.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η σύνδεση των δεδομένων της εταιρείας για τους πελάτες της είναι τόσο εμφανής που ο χειριστής σήμερα μου μίλησε ως playuzu, δηλαδή η δικαιολογία που μου δίνουν με αυτή την ευκαιρία είναι ένα αστείο. Αλλά θα είναι η τελευταία επιδεξιότητα στο διαδίκτυο, γιατί μετά την ολοκλήρωση αυτής της σύγκρουσης θα διαγραφώ από όλες τις σελίδες τους και σας διαβεβαιώνω ότι δυστυχώς (για αυτούς επειδή οι λογαριασμοί μου είναι πολύ αρνητικοί) δεν θα ξανακούσω νέα

Αυτόματη μετάφραση:
golfo94esp
πριν από 1 έτος

Sure got it. It's quite strange in my opinion for the players and it can be quite confusing. Most of the time, honest casinos offer verification right at the registration, which can also prevent the player from losing money later on, for example, before the verification takes place. It is also weird that they only need to verify your ID on the third withdrawal. 

As for not wanting to have anything to do with the casino anymore, to tell you the truth, I don't blame you. I would have done the same in that situation and would not want to have anything to do with them once the problem was solved. 

Hopefully everything will turn out fine and you won't have to deal with similar issues in the future. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη