Γειά σου,
Πιστεύω ότι θα ήταν δίκαιο να αναφέρω ότι σύμφωνα με το παράπονό σας :
«...Αυτή η καθυστέρηση μπορεί να οφείλεται σε ημιτελή επαλήθευση KYC ή μεγάλο όγκο αιτημάτων ανάληψης.
Γι' αυτό συμβουλεύουμε τους παίκτες να είναι υπομονετικοί, να συνεργάζονται πλήρως με το καζίνο και να περιμένουν τουλάχιστον 14 ημέρες αφού ζητήσουν τις αποσύρσεις τους προτού υποβάλουν παράπονο .
Εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί επιτυχώς, το ιστορικό των παιχνιδιών σας έχει ελεγχθεί, η απόσυρσή σας εγκρίθηκε από το καζίνο και δεν έχετε λάβει ακόμα τα κέρδη σας για 14 ημέρες από τότε που ζητήσατε την ανάληψη, ενημερώστε μας και θα παρέμβουμε και θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε εσείς..."
Προς το παρόν, δεν θα έλεγα ότι το καζίνο δεν σκοπεύει να σας πληρώσει. Δεδομένου ότι η επαλήθευση δεν έχει πραγματοποιηθεί, δεν είναι δυνατή η επεξεργασία της απόσυρσης.
Ελπίζω να μην αργήσει πολύ.
Hello,
I feel it would be fair to mention that according to your complaint:
"...This delay may be caused by unfinished KYC verification or a high volume of withdrawal requests.
That’s why we advise players to be patient, cooperate fully with casino, and wait at least 14 days after requesting their withdrawals before submitting a complaint.
If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, please, let us know and we will intervene and try to help you..."
For now, I would not say that the casino does not intend to pay you. Since your verification has not been carried out, the withdrawal can't be processed.
I hope it would not take too long.
Αυτόματη μετάφραση: