ΦόρουμΚαζίνοSlotsflix Casino - γενική συζήτηση

Slotsflix Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από mcclane2020
|
1678 προβολές 4 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Slotsflix Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Έλαβα αυτό το email από αυτό το καζίνο.

"Δυστυχώς, πρέπει να ανακοινώσουμε ότι το Slotsflix θα κλείσει στις 9 Μαρτίου 2023. Ακολουθούν σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τον λογαριασμό παιχνιδιών σας.

Για παίκτες με ανοιχτό λογαριασμό:

Όλα τα παιχνίδια και οι καταθέσεις έχουν πλέον αποκλειστεί, μπορείτε μόνο να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας για να κάνετε ανάληψη των χρημάτων στον λογαριασμό του παιχνιδιού ή να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών.

Όλα τα ενεργά μπόνους ή τα στοιχήματα θα ακυρωθούν και θα επιστραφούν στο υπόλοιπο των πραγματικών χρημάτων σας.

Μόλις αποσύρετε τα χρήματά σας, ο λογαριασμός σας θα κλείσει.

Εχε στο νου σου οτι:

- οι υπό επεξεργασία αναλήψεις πραγματοποιούνται μέσω των μεθόδων ανάληψης στον ιστότοπο.

- εάν τα κεφάλαια έχουν ληφθεί με παραβίαση των κανόνων (δόλιες καταθέσεις κ.λπ.) θα αφαιρεθούν.

Για παίκτες των οποίων ο λογαριασμός έχει κλείσει αυτόματα στις 9 Μαρτίου 2023:


Εάν ο λογαριασμός σας είναι κλειστός και έχετε χρήματα στο λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών του Slotsflix για να ζητήσετε ανάληψη. Μπορείτε να το κάνετε ακόμα και μετά την ημερομηνία κλεισίματος.

Εμείς στο Slotsflix θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για την υποστήριξή σας και ελπίζουμε να απολαύσετε τα παιχνίδια μας που σας πρόσφερε το Slotsflix.com!

Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις για κάτι, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μέσω email: support@slotsflix.com

Χαιρετισμοί,

Slotslix"


μάλλον δεν υπάρχουν άλλοι πελάτες.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 1 έτος

Hello there.

Thank you very much for sharing this. I hope all players with active balances will be able to resolve their accounts on time.

It's actually part of quite a big group, so I'd love to know what's behind such a decision.

I also notified the data team to update our review.

Do you have any alternatives to play in? 🙂


Radka
πριν από 1 έτος

Είχα παίξει εκεί μόνο περίπου 5 φορές και μετά έκλεισα τον λογαριασμό μου όταν δεν κέρδισα τίποτα εκεί. πρέπει να έχουν χάσει τη λίστα αλληλογραφίας του email μου.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020
πριν από 1 έτος

I see, so no big harm was done to you by closing the site - if I may say 🙂

Better to inform even the ex-players than forget to warn active players instead. It happened with a different casino a few months or so ago, and it did not end up well for a few players. Based on the forum posts.

So, thanks again and stay well!

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα