Περίμενα πάνω από 3 μήνες και για εξαργύρωση, χρησιμοποίησα μπόνους και στοιχηματίστηκα πάνω από 1 χιλιάρικο αν αυτό υποτίθεται επίσης. Και εξακολουθούν να αρνούνται να με πληρώσουν ακόμα και αφού μου ζήτησαν τη διεύθυνση bitcoin 34 χαρακτήρων, μεταξύ άλλων επαναλαμβανόμενων αιτημάτων που έχω στιγμιότυπα οθόνης για τα πάντα.
Συμπεριλαμβανομένης της επαλήθευσης kyc, της απόδειξης της διεύθυνσης, της διεύθυνσης bitcoin, του στοιχήματος που ολοκληρώθηκε κ.λπ. Λένε το ίδιο πράγμα κάθε φορά που επικοινωνώ μαζί τους μέσω υποστήριξης πελατών ή email..."Περιμένετε και κάντε υπομονή".
Πόσο ασθενής πρέπει να είμαι 75+ ημερών;
Αυτό το καζίνο αντιμετωπίζει τους διαδικτυακούς πελάτες του σαν να είμαστε πραγματικά bots και όχι άνθρωποι. Η συμπεριφορά τους είναι πολύ ανεύθυνη
Εάν κάποιος από την ομάδα επίλυσης του casinoguru μπορεί να με βοηθήσει, θα ήμουν περισσότερο από ευγνώμων για τη βοήθειά σας.
I've been waiting for over 3 months and for cashout, I used bonus and wagered over 1k if what I was supposed too. And they still refuse to pay me out even after asking for my 34character bitcoin address among other repeated requests which I have screenshots of everything.
Including my kyc verification, proof of address, bitcoin address, wager completed etc. They say the same thing everytime I contact them via customer support or email..."Wait and be patient".
How patient am I supposed to be 75+ days?
This casino treats their online customers like we're actual bots and not human. Their behavior is very irresponsible imo
If someone from casinoguru's resolve team can help me I would be more than appreciative of your assistance.
Αυτόματη μετάφραση: