Γεια σου και πάλι,
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση σχετικά με τα όρια μπόνους και επίσης για την παρακολούθηση της προόδου σας.
Λοιπόν, και εγώ πιστεύω ότι θα ήταν ασφαλέστερο να περιμένω το KYC ή ακόμη και να υποβάλω την καταγγελία πριν καταθέσω. Φαίνεται πράγματι ελάχιστα ελκυστικό, δεδομένου ότι έχετε αγνοηθεί μέχρι τώρα.
Αναρωτιέμαι πώς είναι ακόμη δυνατό αυτό, ειδικά αν το αδελφό καζίνο τα πάει πολύ καλύτερα.
Σε κάθε περίπτωση, η υποστήριξη του Slotobit θα πρέπει να εργαστεί σκληρά για να βελτιώσει την πρώτη εντύπωση. Αυτό που θεωρώ όχι και τόσο αστείο είναι αυτό το μέρος των Όρων και Προϋποθέσεων:
"Για να χρησιμοποιήσετε την επιλογή αυτο-αποκλεισμού, κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο: Αυτο-αποκλεισμός." Δεν βρέθηκε σύνδεσμος
"Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες ή βοήθεια σχετικά με τις διάφορες λειτουργίες υπεύθυνου παιχνιδιού μας, επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών του Slotobit." Δεν παρέχεται επαφή
🙁
Απλώς δεν μπορώ να μην πιστεύω ότι αυτός ο ιστότοπος είναι έτοιμος να εξυπηρετήσει τους πελάτες του.
Hello again,
Thanks for the clarification regarding the bonus limits and also for following up on your progress.
Well, I too think it would be safer to wait for the KYC or even submit the complaint before I deposit. It indeed seem little appealing, considering you have been ignored so far.
I wonder how this is even possible, especially if the sister casino is doing much better.
In any case, Slotobit's support should work hard to improve the first impression. What I find not-so-funny is this part of its Terms and Conditions:
"To use our self-exclusion option, please click on this link: Self-Exclusion." No link was found
"If you require any further information or assistance regarding our different responsible gaming functionalities, please contact Slotobit customer support." No contact provided
🙁
I just can't help myself not to think this site is ready to serve its customers.
Αυτόματη μετάφραση: