ΦόρουμΚαζίνοSlotella Casino - general discussion

Slotella Casino - general discussion

πριν από 2 έτη από Slotella
|
6662 προβολές 20 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Hello everbody,


We joined the community as the Slotella team. We are happy to see members of this community in our casino.


We will be here for all questions and problems regarding our casino.


Slotella Casino




Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: casino's link added
Slotella
πριν από 2 έτη

Hello and welcome to the forum.

Seem like you're an official casino representative, if so, please send me an email to radka@casino.guru from your original casino email and let me each casino you represent. I will set your account to the casino rep. type 😉.

Kindly note these rules that apply to this kind of profile:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Please note that "6) Only casinos with a rating of 6+ are allowed to post their promotions on the forum. We don't want to support casinos with a bad reputation." Hope your reputation will improve soon:

file

Also, keep in mind there is a thread called "Slotella Casino - general discussion" where players can comment about your casino:

https://casino.guru/slotella-casino-review#tab=js-tab-discussion


πριν από 2 έτη

Είμαι πελάτης slotella, εννοώ ότι είναι ένα πολύ επαγγελματικό καζίνο. Μου ήρθε αμέσως ένας πολύ επαγγελματίας διευθυντής (diana) που σας ακολουθεί σε κάθε κατάθεση για να ενεργοποιήσετε τα μπόνους και όλα όσα προσφέρει το καζίνο, τελικά βρήκα ένα πολύ επαγγελματικό καζίνο. θα ήθελα να το προτείνω σε όλες τις καταθέσεις, αλλά πάνω από όλα οι αναλήψεις είναι άμεσες και έχετε άμεση ημερήσια επιστροφή μετρητών. Με εκτίμηση.

Βοήθησε τον Φραντσέσκο

Όνομα χρήστη PlatinumRUSH

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 2 έτη
Αιτία: Απαγορευμένος σύνδεσμος
Αυτόματη μετάφραση:
siscohavana
πριν από 2 έτη

Did I understand correctly that the casino provides the live chat now?

πριν από 2 έτη

ναι, το καζίνο παρέχει ζωντανές συνομιλίες είναι πολύ επαγγελματίες, δεν τους ήξερα Παίζω στο pokerstar και στο ggpoker αλλά πρέπει να σας πω ότι το Slotella casino είναι πραγματικά ένα υπέροχο καζίνο μόλις τελειώσω τις διακοπές θα κάνω σημαντικές καταθέσεις επειδή οι αναλήψεις είναι άμεσο και πολύ υψηλό, για μένα ως παίκτη το πιο σημαντικό πράγμα είναι οι αποσύρσεις. Το καζίνο Slotella είναι ένα πολύ καλό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ήμουν στο αμάξι όταν απάντησα η συνομιλία δεν είναι ζωντανή άνοιξε το εισιτήριο αλλά βάλτε τον προσωπικό διευθυντή να κάνει το αίτημά σας και θα σας απαντήσει σε πραγματικό χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

ναι, το καζίνο παρέχει ζωντανές συνομιλίες είναι πολύ επαγγελματίες, δεν τους ήξερα Παίζω στο pokerstar και στο ggpoker αλλά πρέπει να σας πω ότι το Slotella casino είναι πραγματικά ένα υπέροχο καζίνο μόλις τελειώσω τις διακοπές θα κάνω σημαντικές καταθέσεις επειδή οι αναλήψεις είναι άμεσο και πολύ υψηλό, για μένα ως παίκτη το πιο σημαντικό πράγμα είναι οι αποσύρσεις. Το καζίνο Slotella είναι ένα πολύ καλό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

well, it truly sounds good for Slotella. 🙂

I agree that withdrawals are mostly an essential topic these days, can you advise which payment option works best for players from Italy?

πριν από 2 έτη

Ήμουν στο αμάξι όταν απάντησα η συνομιλία δεν είναι ζωντανή άνοιξε το εισιτήριο αλλά βάλτε τον προσωπικό διευθυντή να κάνει το αίτημά σας και θα σας απαντήσει σε πραγματικό χρόνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Thank you, we inform that the casino does not provide live chat so I just wanted to make sure that this info is still valid. 👍

Honestly, I think that a good live chat makes players more confortable.

πριν από 1 έτος

Hey,

BE CAREFULL

Casino has a fatal bug that leads to bonus and winnings cancelation.

Immortal romance is a restricted slot to play with bonus. Immortal Romanace is a microgaming slot.

If you play ANY microgaming slot on the casino it gets recognised by the player history as Immortal Romance.

This leads to winnings and bonus cancelation by the casino specialists when they check your player history.

I have video evidence of my claim with all my player history and proof of all microgaming slots reflected wrongfully as Immortal Romance, even if you play a microgaming slot with minimum 0.09 cents per bet it get reflected as Immortal Romance even if the lower bet of this slot is 0,30 cents.

Currently they wrongfully removed 8500 euros from my balance because their player history reflects all immortal romance all microgaming games, due to this easily verifiable , by anyone, bug of their website. You can check your self!

Reginalia
πριν από 1 έτος

Hi there,

I replied to you here, please check it out.

Slotella
πριν από 1 έτος

I have been waiting for my KYC process to be checked by security team for almost a week now. Withdrawals are completely blocked and support doesn't answer any of my messages and I believe said "support" function has been blocked in my account because just today I tried to contact support 4 times and got no answer to any of my requests. This is my last resource to get any sort of help and I believe it won't work neither, waiting this much time without any sort of answer really gets me anxious.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Allow me to add that if the casino fails to explain or solve the situation in an additional week, I'd consider submitting the complaint. Learn more here.

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Good luck, they did the same to me.

I can't open new tickets. They look of my case for 2 weeks with no reply.

It took 10 emails to reply they will look on it and relative departments will contact me when i first open the case.

Their site has a very significant bug and still present for weeks affecting anyone playing with a bonus on this site and like microgaming slots.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Thanks, Radka. Will have it in mind, hoping it gets solved.

Reginalia
πριν από 1 έτος

I mind if more people are going through the same. First I received a mail saying I reached the limit to withdraw without KYC, replied with the documents they asked for almost immediately, after that all my tickets have been ignored. I still used the account and bet, I'm currently abstaining from betting on the site until they contact me again. And about the bug you talk about I suppose Micrograming slots are banned for bonuses, still a message prompt should warn players these slots cannot be bet with a bonus or something, because it's impossible to tell which slots are not prohibited or not when you aren't told which are which.

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Hey,

I can't understand what that stop replying is!

Microgaming games are not banned to play with bonus at all. Only 1-2 games are banned.

Although the site is buggy, if you play any microgaming slot it will shown on your transaction history as a immortal romance banned from bonus wagering game, so you loose the bonus like you played the game even if you didn't 🙁

Like a deathtrap

Reginalia
πριν από 1 έτος

Just checked and as you say not all microgaming slots are prohibited for bonuses, really strange. I hope both cases get solved, especially yours, 8500 is a really big loss, in my case it's currently 600, really sorry, hope you get your money back!

πριν από 1 έτος

Posting once again to make public my situation was solved, KYC process completed and withdrawal in my account is functional. Adding KYC procedures took almost two weeks to be completed.

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Thank you for getting back to us. Sadly sometimes it can take quite some time to pass the procedure, but I'm happy for the good ending. 👍


πριν από 1 έτος

Again here to warn CASINO IS NOT OPERATIVE ANYMORE, DO NOT DEPOSIT. You will lose your funds, 400 USD dissapeared from my account, even after completing KYC and making one withdrawal, after that I made a new deposit, used said balance to bet and won enough, then it dissapeared (this happened a week ago). Support is inactive and won't answer any ticket.

To whoever reads this: BE CAREFUL!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα