Παρόλο που είμαι έμπειρος παίκτης κουλοχέρηδων στο διαδίκτυο και έχω διαβάσει πολλές ιστορίες παικτών που αντιμετώπισαν διάφορες δυσκολίες στην έγκαιρη λήψη των αναλήψεών τους, προσωπικά υπήρξα αρκετά τυχερός από αυτή την άποψη.
Η διαχείριση του λογαριασμού σας από αλλού συνήθως βοηθάει.
Ωστόσο, δεν έχω ξαναδεί ποτέ να μην μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων, λαμβάνοντας επανειλημμένα μηνύματα σφάλματος σε κάθε προσπάθεια.
Ακόμα χειρότερα, κάθε αίτημα που υποβάλλεται στο Slotstrike ουσιαστικά αγνοείται, απαντώντας μόνο με ένα ατελείωτο αίτημα για τα στοιχεία μου κάθε φορά (πάντα παρεχόμενο), στιγμιότυπα οθόνης (επίσης παρεχόμενα) και όλα αυτά χωρίς καμία ένδειξη επίλυσης του προβλήματός μου.
Είτε η επικοινωνία γίνεται μέσω της υπηρεσίας SMS που προσφέρουν, είτε μέσω email, κάθε προσπάθεια μέσα στην ίδια συζήτηση/νήμα αντιμετωπίζεται σαν να είναι η πρώτη φορά που ακούν νέα μου:
«Παρακαλώ δώστε το όνομά σας, το email σας, τη διεύθυνσή σας και την ημερομηνία γέννησής σας».
Κατάθεσα αρκετά εύκολα, κάνοντας αρκετές καταθέσεις των £100.
Μετά από απώλειες 500 λιρών, κέρδισα λίγο πάνω από 3.000 λίρες και θεώρησα ότι ήταν μια καλή στιγμή για να κάνω ανάληψη.
Η ιστοσελίδα απλά δεν μου το επέτρεπε.
Δεν υπήρχαν καθόλου μπόνους εγγραφής - δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ σε περίπτωση διαφορών σχετικά με στοιχήματα κ.λπ.
Δεν μπορώ να λάβω καμία απάντηση από αυτούς, εκτός από τις απαντήσεις που αναφέρονται παραπάνω.
Σε δύο από τις σπάνιες απαντήσεις, όταν «ασχολήθηκαν» αόριστα με το πρόβλημά μου, είπαν «δεν υπάρχουν προβλήματα με τις αναλήψεις», «παρακαλώ δώστε ένα στιγμιότυπο οθόνης με οποιοδήποτε μήνυμα σφάλματος».
Παραθέτω δεόντως το στιγμιότυπο οθόνης.
Έπειτα έρχεται η σιωπή.
Προσπαθώ ξανά να τους ζητήσω βοήθεια - και αντιμετωπίζω ακριβώς την ίδια διαδικασία και απαντήσεις όπως και πριν.
Όλες οι επικοινωνίες συναντώνται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, από την αρχή και ξανά, καταλήγοντας στη σιωπή.
Είναι η Ημέρα της Μαρμότας, πραγματικά.
Δεν μπορώ να αποσπάσω καμία άλλη απάντηση από αυτούς.
Δεν υπήρξε ποτέ ίχνος προσπάθειας για προσφορά λύσης οποιουδήποτε είδους.
Παρεμπιπτόντως, έλαβα ένα email από αυτούς όταν άνοιξα τον λογαριασμό που δήλωνε ότι είχε επαληθευτεί με επιτυχία, οπότε αυτός δεν φαίνεται να είναι ο λόγος.
Όποιος και αν είναι ο λόγος, μπορεί να μην τον μάθω ποτέ, καθώς δεν παρέχουν ποτέ ούτε λόγο ούτε λύση.
Έχει βιώσει ποτέ κανείς άλλος κάτι παρόμοιο;
Αν ναι, θα ήμουν ευγνώμων να μάθω πώς το αντιμετωπίσατε;
Ευχαριστώ
Although I'm an experienced online player of slots and have read many stories of players experiencing various challenges receiving their withdrawals in a timely manner, I personally have been quite lucky in that respect.
Being account managed elsewhere usually helps.
However, I've never experienced not being able to actually withdraw funds before, getting repeated error messages on each attempt.
Worse still, every request made to Slotstrike is effectively ignored, answered only by a never ending request for my details each time (always provided), screenshots (also provided) and all without any hint of a resolution to my issue.
Whether the communication is by the text service they offer, or by email, every single attempt within the same conversation/thread is met as if it's the first time they've heard from me:
"Please provide your name, email, address, DOB".
I deposited easily enough, making several £100 deposits.
After losses of £500, I won just over £3k and thought it a good moment to cash out.
The site simply wouldn't allow me to do so.
There were no sign up bonuses involved at all - I never use them in case of disputes about wagering etc.
I cannot get a response from them at all, other than the responses exampled above.
On two of the rare replies when they did vaguely "address" my issue, they said "there are no issues with withdrawals", "please provide a screenshot of any error message".
I duly provide the screenshot.
Then comes silence.
I try again to ask them for help - and am met by exactly the same process and replies as previously.
All communications are met in exactly the same manner, from the start all over again, ending in silence.
It's Groundhog Day, really.
I cannot elicit any other response from them.
There has never been a hint of an attempt to offer a solution of any kind.
Incidentally, I did get an email from them when I opened the account to state that it had been successfully verified so that doesn't appear to be a reason.
Whatever the reason may turn out to be, I may never know as they never provide either a reason, nor a solution.
Has anyone else ever experienced something similar?
If so, I'd be grateful to know how you addressed it?
Thanks
Αυτόματη μετάφραση: