Αυτό είναι ένα αρκετά κοινό ζήτημα όταν άτομα από το ίδιο νοικοκυριό παίζουν στο ίδιο καζίνο. Ωστόσο, η κοινή χρήση της ίδιας διεύθυνσης IP δεν θα πρέπει να είναι ο μόνος λόγος για την ακύρωση των κερδών, θα έλεγα.
Επιπλέον, αυτό που περιγράψατε μου μοιάζει περισσότερο με κοινό οικιακό ζήτημα παρά με πρόβλημα πολλαπλών λογαριασμών, δυστυχώς και τα δύο θέματα είναι κοντά το ένα στο άλλο.
Η παράβαση του κανόνα πολλαπλών λογαριασμών σημαίνει ότι ένας συγκεκριμένος παίκτης έχει δημιουργήσει περισσότερους από έναν επιτρεπόμενους λογαριασμούς. Η πρώτη ένδειξη ότι ο παίκτης διαθέτει περισσότερους από έναν λογαριασμούς είναι η αντιστοίχιση IP.
Τώρα, γιατί αυτό υποτίθεται ότι είναι πρόβλημα;
Επειδή σε περιόδους που το κυνήγι μπόνους ήταν επικερδές , τέτοιοι κυνηγοί συνήθιζαν να δημιουργούν περισσότερους λογαριασμούς για να έχουν πρόσβαση σε μπόνους χωρίς κατάθεση, τα οποία συνήθως είναι διαθέσιμα μόνο με νέα εγγραφή. Μια τέτοια προσέγγιση αναπτύχθηκε για να πάρει περισσότερα από ένα ζουμερά μπόνους του ίδιου είδους.
Τα καζίνο ανέπτυξαν τον κανόνα πολλαπλών λογαριασμών για να καταπολεμήσουν αυτές τις πρακτικές.
Εμείς στο Casino Guru πάντα λέμε ότι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε, είναι να ορίσουμε με σαφήνεια εάν ένας παίκτης που κατηγορείται για παραβίαση του κανόνα πολλαπλών λογαριασμών απέκτησε πράγματι αθέμιτο πλεονέκτημα έναντι του καζίνο δημιουργώντας περισσότερους από έναν λογαριασμούς.
"Δεχόμαστε ότι είναι ευθύνη των παικτών να διασφαλίσουν ότι δεν δημιουργούν πολλούς λογαριασμούς στο ίδιο καζίνο. Όχι επειδή πιστεύουμε ότι είναι ο σωστός τρόπος για να το κάνουμε, αλλά επειδή είναι το πρότυπο του κλάδου και δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε όλους καζίνο που δεν εφαρμόζουν τον κανόνα «ένας λογαριασμός ανά παίκτη» με τον τρόπο που θεωρούμε καλύτερο, ωστόσο, πιστεύουμε και ελπίζουμε ότι ο έλεγχος για διπλότυπους λογαριασμούς κατά τη δημιουργία λογαριασμού θα γίνει το πρότυπο του κλάδου στο μέλλον και οι παίκτες θα προστατεύονται καλύτερα. "
Ξέρω ότι η κατάστασή σου είναι λίγο διαφορετική γιατί ο άλλος λογαριασμός ανήκει στη γυναίκα σου, αλλά η λογική πίσω από αυτή τη "δίωξη" μου φαίνεται ίδια.
Με βάση όσα είπα νωρίτερα, κατανοώ εν μέρει τις ανησυχίες του καζίνο. Από την άλλη πλευρά, νομίζω ότι εκτός κι αν αποδειχθεί ότι και οι δύο «συνεργάσατε» για να διατηρήσετε ένα αθέμιτο πλεονέκτημα κάνοντας κατάχρηση του συστήματος μπόνους ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια θεωρείται κατάχρηση, είναι απλώς μια φυσιολογική κατάσταση όπου δύο άτομα ζουν στο ίδιο νοικοκυριό ευνοούν επίσης το ίδιο καζίνο.
Προσπαθώ να πω ότι είμαι πεπεισμένος ότι αυτή η κατάσταση είναι αρκετά φυσιολογική και αν ο μόνος λόγος για την ακύρωση των κερδών σας είναι επειδή η γυναίκα σας έπαιξε στο ίδιο καζίνο, επομένως και οι δύο λογαριασμοί που παρέχονται ταιριάζουν στην IP, κατά τη γνώμη μου, δεν είναι αρκετά για να ακυρώσετε τα κέρδη σας.
Ανέφερε ποτέ κάποιος από το καζίνο κάποια άλλη ανησυχία εκτός από την IP, παρακαλώ;
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, περιηγηθείτε σε αυτό το άρθρο που ονομάζεται "Casino Guru's Fair Gambling Codex", σημείο "11. Επαλήθευση παίκτη και διπλότυποι λογαριασμοί" 👈 παρακαλώ
Θα έλεγα ότι σχετίζεται πολύ με την κατάστασή σας. Ως εκ τούτου, νομίζω ότι αξίζει να το ρίξετε μια ματιά.
Από τη δική μου οπτική γωνία, εφόσον υποβάλατε καταγγελία στο παρελθόν, στοιχηματίζω ότι είστε αρκετά εξοικειωμένοι με αυτήν την επιλογή. Ίσως δεν θα έβλαπτε να δημιουργήσετε ένα άλλο τώρα, γιατί με βάση τον Κώδικα Δίκαιου Τζόγου, μια πιο εμπεριστατωμένη εξήγηση από την πλευρά του καζίνο δεν μπορεί να βλάψει.
Τι νομίζετε;
This is quite a common issue when people from the same household play at the same casino. Sharing the same IP address should not, however, be the only reason for voiding winnings, I'd say.
Furthermore, what you described sounds more like a shared household issue than a multiple account problem to me, sadly, both topics are close to each other.
Breaching the multiple-account rule means that a certain player has created more than just one allowed account. The first indicator that the player possesses more than one account is the IP match.
Now, why is this supposed to be a problem?
Because in times when bonus hunting was a lucrative thing to do, such hunters used to create more accounts to get access to welcome no deposit bonuses, which are normally only available upon new registration. Such an approach was developed to get more than one juicy bonus of the same kind.
Casinos developed the multiple account rule to fight these practices.
We at Casino Guru always say that the most important thing to do, is to clearly define whether a player accused of breaching the multiple account rule actually gained an unfair advantage over the casino by creating more than one account.
"We accept that it is the responsibility of players to make sure that they don't create multiple accounts at the same casino. Not because we think it's the right way to do it, but because it's the industry standard, and we cannot penalize all casinos that don't enforce the 'one account per player' rule the way we consider best. However, we believe and hope that checking for duplicate accounts during account creation will become the industry standard in the future, and players will be better protected."
I know your situation is a bit different because the other account belongs to your wife, but the logic behind this "persecution" seems the same to me.
Based what I stated earlier, I partially understand casino's concerns. On the other hand, I think that unless it is proven that you both "worked together" to maintain an unfair advantage by abusing the bonus system or any other action considered an abuse, it's just a normal situation where two people living in the same household also favour the same casino.
I'm trying to say that I'm convinced this situation is quite normal, and if the only reason for voiding your winnings is because your wife played in the same casino, so both accounts provided matched in IP, in my opinion, it's not enough to void your winnings.
Did anyone from the casino ever mention any other concern aside from the IP, please?
One way or another, browse this article called "Casino Guru's Fair Gambling Codex", point "11. Player verification and duplicate accounts" 👈 please
I'd say it's highly related to your situation; hence, I think it might be worth a look.
From my perspective, since you submitted a complaint in the past, I bet you are quite familiar with this option. Maybe it would not hurt to create another one now, because based on the Fair Gambling Codex, a more thorough explanation from the casino's side can't hurt.
What do you think?
Αυτόματη μετάφραση: