ΦόρουμΚαζίνοskillonnet .winlandia αδελφή καζίνο playtoro απατεώνες

skillonnet .winlandia αδελφή καζίνο playtoro απατεώνες (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από petetty
|
3133 προβολές 33 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Έτσι. αλλά τι γίνεται αν τα κέρδη δεν καταβληθούν στους παίκτες. δεν είναι αυτό ενάντια στο νόμο. εάν ο παίκτης αποσυρθεί .και τα έγγραφα έχουν εγκριθεί. και δεν πληρώνεται.που είναι στις μέρες μας. δεν πληρώνει το καζίνο κέρδη στους παίκτες που πληρώνουν.ή ποιος είναι ο σκοπός του καζίνο.λαμβάνει μόνο καταθέσεις και τίποτα άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
petetty
πριν από 1 έτος

Hello.

Obviously, such behavior would be strictly unfair. I believe I've quoted our point of view many times before 🙂:

"If the casino allows a player from a restricted country to play because it hasn't implemented this check, it should accept that it was the casino's mistake and pay out all winnings to the player despite the fact that they shouldn't have been allowed to play in the first place, provided that the player hasn't done anything else that's against the rules."

"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return."


https://casino.guru/fi/reilun-pelin-saannot-kasinoille#rajoitetut-maat


So, I would assume such a situation would somehow be against the law, but you need to ask the lawyer to get a precise answer.


πριν από 1 έτος

τώρα ακούστε .γκουρού του καζίνο όλοι. είσαι ντροπιαστικό κόμμα. είσαι ο διάβολος που προωθεί τα καζίνο σου. που εξαπατούν σε βάρος σας και σε βάρος άλλων διαχειριστών αδειών. εσύ και ο Μάγκα και όλοι είστε ίδιοι. οργάνωση. .δεν μπορείς να σε εμπιστευτείς. τι στο καλό είναι αυτός ο ιστότοπος απάτης καζίνο; υπάρχουν καζίνο παντού. και ουπς δεν έχω άδεια, υπάρχουν ψεύτικα παιχνίδια. που είχε τα λεφτά. σε όλους εσάς. ρε διάολο τι χάλια ανεβάζεις σε ανθρώπους που έχουν οικογένειες. και τι θα γινόταν αν ήταν η δική σου οικογένεια. θα περνούσε η καταγγελία σε αρκετές ώρες. hyi .απλώς ζωντανοί άνθρωποι δεν εμπιστεύονται κανένα καζίνο. και στην άδεια. όταν δεν σου εγγυώνται τίποτα. χάσουν ή n χρήματα και άλλα από πάνω. προστάτευσε τον εαυτό σου. μην πιστεύετε σε κανένα καζίνο ή συνομιλία. .ούτε καν το registekasino δεν έχει ήδη όλες τις πληροφορίες. και πρέπει να στείλετε ήδη τους σεφ στο καζίνο. γιατί στο διάολο πρέπει να δημοσιεύεις τα ράφια και όλες τις γαμημένες φωτογραφίες για να τις διαδώσει το καζίνο. κανένας τέτοιος δεν είναι αποδεκτός. στείλτε shelfie κ.λπ. στο καζίνο. γιατί το καζίνο δεν στέλνει τίποτα όταν δέχονται χρήματα. πρόκειται για μαφιόζο και όλοι καταλαβαίνουν ότι το καζίνο βρίσκεται στη Μάλτα. στο ίδιο κτίριο. αλλιώς δεν θα ήταν παντού. αν ήταν .σε διαφορετικό μέρος. ολοι πισω απο την ιδια πλατη .συνολικη μαλακια.και απατεωνες.

Αυτόματη μετάφραση:
petetty
πριν από 1 έτος

I think you are so focused on the legal side of the problem that you also ignore how Casino Guru works.

We have no "our casinos" to promote, we are not in league with any licensing authority. And I honestly do not understand the message you intended to send.

I remember you had written something similar in the past and then deleted it later - is this another episode, I wonder?

Back then, you stated you have some expertise from having played for more than 20 years, I guess that is enough to be burned, and with all respect, you should stop playing once you're convinced the gambling industry has become corrupted.

I ask you kindly to stop making such accusations against Casino Guru if you want us to provide support.

I'd hate to see you banned from the forum, but this is the ultimate result for abusive players.

Please avoid the consequences!

I won't comment on the rest of your post simply because I mostly failed to find the context.


Radka
πριν από 1 έτος

Ξέρω ότι στον ιστότοπό σας υπάρχει μια Χριστουγεννιάτικη προσφορά από έναν εκπρόσωπο του καζίνο της playtoro. πώς και δεν ξέρεις τίποτα για το playtoro casino. ακόμα κι αν σου έρθουν οι χριστουγεννιάτικες προσφορές.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

δεν φαίνεται να γνωρίζετε τίποτα για τα καζίνο που διαφημίζετε. και δεν εγγυάστε .αν ο ιστότοπος είναι επικίνδυνος ή όχι. πόσα πληρώνουν που παίρνετε το καζίνο στη λίστα σας .ότι ανυποψίαστοι παίκτες βάζουν τα χρήματά τους εκεί. και σε περίπτωση καταγγελίας. όταν πρόκειται για τον επαναπατρισμό. θα υπάρξει πρόβλημα. Ωχ. το καζίνο δεν έχει άδεια και λυπούμαστε. θα το ελέγξουμε. για να είμαι ειλικρινής αυτός είναι ένας κολασμένος ιστότοπος καζίνο. προσελκύεις κόσμο. με τέτοια διαφήμιση καζίνο. πρέπει επίσης να υπάρχει κάποια εγγύηση. δεν μπορεί να προωθήσει επικίνδυνο και δόλιο ιστότοπο. μην τσεκάρεις αν υπάρχει άδεια ή όχι .και αν το καζίνο είναι νόμιμο. κάθε φορά που καταθέτετε. στο καζίνο. πάρτε μια τεράστια κατσαρόλα .και κάνετε ανάθεση. Τι κρίμα είναι ο ιστότοπος όταν διαφημίζετε το καζίνο ως ασφαλές. και το άλλο δεν είναι ασφαλές. είναι ένας ιστότοπος όπου τοποθετούνται χρήματα. Διαμέσου εσένα. αν και δεν εγγυάστε την ασφάλεια για το καζίνο. μην βάλετε το καζίνο στη λίστα. Δεν εμπιστεύομαι πλέον εσάς και τη διαφήμισή σας για τα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ξέρω ότι στον ιστότοπό σας υπάρχει μια Χριστουγεννιάτικη προσφορά από έναν εκπρόσωπο του καζίνο της playtoro. πώς και δεν ξέρεις τίποτα για το playtoro casino. ακόμα κι αν σου έρθουν οι χριστουγεννιάτικες προσφορές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What do you intend to say? Your opinion about the casino is different from our review, but that does not mean we know anything.

Could you please get more familiar with the process? Because offending us is not the way to change anything.

https://casino.guru/our-casino-reviews

Actually, it still sounds like you are mixing opinions and facts together.

One thing is to list available long-term bonuses, and the other is the casino review itself. The bonus has nothing to do with the process.

πριν από 1 έτος

δεν φαίνεται να γνωρίζετε τίποτα για τα καζίνο που διαφημίζετε. και δεν εγγυάστε .αν ο ιστότοπος είναι επικίνδυνος ή όχι. πόσα πληρώνουν που παίρνετε το καζίνο στη λίστα σας .ότι ανυποψίαστοι παίκτες βάζουν τα χρήματά τους εκεί. και σε περίπτωση καταγγελίας. όταν πρόκειται για τον επαναπατρισμό. θα υπάρξει πρόβλημα. Ωχ. το καζίνο δεν έχει άδεια και λυπούμαστε. θα το ελέγξουμε. για να είμαι ειλικρινής αυτός είναι ένας κολασμένος ιστότοπος καζίνο. προσελκύεις κόσμο. με τέτοια διαφήμιση καζίνο. πρέπει επίσης να υπάρχει κάποια εγγύηση. δεν μπορεί να προωθήσει επικίνδυνο και δόλιο ιστότοπο. μην τσεκάρεις αν υπάρχει άδεια ή όχι .και αν το καζίνο είναι νόμιμο. κάθε φορά που καταθέτετε. στο καζίνο. πάρτε μια τεράστια κατσαρόλα .και κάνετε ανάθεση. Τι κρίμα είναι ο ιστότοπος όταν διαφημίζετε το καζίνο ως ασφαλές. και το άλλο δεν είναι ασφαλές. είναι ένας ιστότοπος όπου τοποθετούνται χρήματα. Διαμέσου εσένα. αν και δεν εγγυάστε την ασφάλεια για το καζίνο. μην βάλετε το καζίνο στη λίστα. Δεν εμπιστεύομαι πλέον εσάς και τη διαφήμισή σας για τα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Have you noticed we are not an insurance company, for example? What would you suggest we do better? No one is going to guarantee you a smooth process at any online casino. It is always a risk.

We provide honest and complex information, you choose to play. If you want a 100% guarantee, do not play.

I have no clue how you managed to conclude that we promote especially dangerous casinos, and also, our assumption about the "huge commission pot" is not accurate at all.

As you already know, Play Toro Casino is no longer available for Finnish players. Take that as the "security measure" we applied to spare players from restricted countries future risk.

"although you do not guarantee security for the casino. do not put the casino on the list" this is an instant misunderstanding.

We aim to list all casinos we can find simply to give players a chance to make a good choice, or rather, to avoid making a bad one.

Your suggestion reflects a lack of information at best...

If you only aim to point a finger and make others responsible for the risks you take, go somewhere else, please.

πριν από 7 μήνες

Γειά σου!

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ-ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!

Θέλω απλώς να σας προειδοποιήσω για αυτό το Καζίνο!

Winlandia (και επίσης Playtoro καθώς έχουν τον ίδιο τύπο ιδέας)

Έχω καταθέσει χρήματα στη Winlandia και μετά προσπάθησα να συνδεθώ αλλά δεν λειτούργησε καθόλου! Έχετε επικοινωνήσει μαζί τους μέσω Mail και επίσης τηλεφώνησε ΑΛΛΑ χωρίς αποτέλεσμα ή εξήγηση!

Δοκιμάσαμε με τον φίλο μου για να συνδεθεί χωρίς να καταθέσει χρήματα ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ!

Αυτό που καταλάβαμε είναι ότι λειτουργεί ΜΟΝΟ ΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ!

ΛΟΙΠΟΝ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ!

Τώρα μου έφτασαν και είπα ότι αυτό μας φαίνεται σαν απάτη και απείλησα να προχωρήσω και ενδεχομένως να τα δημοσιεύσω στα μέσα ενημέρωσης!

Μετά έλαβα ένα mail με πολλές συγγνώμες και ότι θα βάλουν τα χρήματά μου πίσω στον λογαριασμό (κάτι που έκαναν)

έτσι ήταν το email μου!

Γειά σου!

Τώρα στην πραγματικότητα υπάρχουν αρκετοί από εμάς που αντιμετωπίσαμε το ίδιο πρόβλημα με την κατάθεση χρημάτων στο καζίνο Winlandia και μετά αδυναμία σύνδεσης!

Όλοι έχουμε στείλει email στην υποστήριξη με απόδειξη εικόνας (σε έναν Christoffer και την Jessika), αλλά τίποτα δεν έχει συμβεί ή έστω έλαβε απάντηση! Έχουν περάσει μερικοί μήνες τώρα, φανταστείτε πόσο απογοητευτικό είναι!…

Τώρα είναι περισσότερο θέμα αρχής και το ερώτημα είναι αν πράγματι μας έχουν κλέψει τα χρήματα; (δεν υπάρχει αριθμός τηλεφώνου που απαντούν, καμία απάντηση σε email και δεν μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο μετά την κατάθεση...

Μπορείτε να μας δώσετε τη διεύθυνσή τους, τις επαφές τους, έναν αριθμό τηλεφώνου που λειτουργεί στο καζίνο Winlandia, προτού συγκεντρώσουμε τα αποδεικτικά μας στοιχεία και προχωρήσουμε στις δικές μας έρευνες και στα μέσα ενημέρωσης, σας ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
dianaxpatricia
πριν από 7 μήνες

Hello there.

May I know for how long you have been unable to log in to your account?

Even though the post is quite complex, I could not find it.

Additionally, where did you get the idea that you needed to email them some proof? Sounds quite good to me, but I probably don't understand the context.

Please let me know.


Radka
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Radka!

Δεν μπόρεσα να συνδεθώ αμέσως μετά την κατάθεση χρημάτων στο Winlandia, δηλαδή για πάνω από ένα μήνα! Τους έγραψα και τους τηλεφώνησα πολλές φορές αλλά δεν πήρα απάντηση!

Ως απόδειξη, εννοώ ότι τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης της κατάθεσης που έκανα και πώς φαινόταν στη σελίδα όταν προσπάθησα να συνδεθώ και τους το έστειλα ταχυδρομικά, αλλά δεν τους ένοιαζε!

Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι κάτι απάτη, καθώς έχω διαβάσει και εδώ για άλλους που είχαν το ίδιο πρόβλημα και δεν κάνουν τίποτα για το πρόβλημα ούτε μας εξηγούν τι συμβαίνει!

Τότε απλά θυμώνεις.

Ελπίζω να με καταλάβατε καλά αυτή τη φορά 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σου Radka!

Δεν μπόρεσα να συνδεθώ αμέσως μετά την κατάθεση χρημάτων στο Winlandia, δηλαδή για πάνω από ένα μήνα! Τους έγραψα και τους τηλεφώνησα πολλές φορές αλλά δεν πήρα απάντηση!

Ως απόδειξη, εννοώ ότι τράβηξα ένα στιγμιότυπο οθόνης της κατάθεσης που έκανα και πώς φαινόταν στη σελίδα όταν προσπάθησα να συνδεθώ και τους το έστειλα ταχυδρομικά, αλλά δεν τους ένοιαζε!

Πιστεύω ακράδαντα ότι είναι κάτι απάτη, καθώς έχω διαβάσει και εδώ για άλλους που είχαν το ίδιο πρόβλημα και δεν κάνουν τίποτα για το πρόβλημα ούτε μας εξηγούν τι συμβαίνει!

Τότε απλά θυμώνεις.

Ελπίζω να με καταλάβατε καλά αυτή τη φορά 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello. Thank you for making the issue more clearer to us. May I ask you, when you made the deposit, did the money left your bank account? Does that mean that you have a remaining balance left in your account in this casino, which you can not access now, is that correct? In that case I would recommend you to submit a complaint and our team will try to help you out. If you are interested, you can read some useful information about how do we resolve complaints here 👈. Let me know, please, what do you think of this kind of solution 🙂.

πριν από 7 μήνες

Γειά σου!

Ναι, τα χρήματα αφαιρέθηκαν από τον λογαριασμό μισθού μου…

Ήμουν ίσως λίγο ασαφής στο τέλος της επιστολής μου εδώ,

Επιτέλους πήρα τα χρήματά μου πίσω από το καζίνο Winlandia (πριν λίγες μέρες) Αφού τελικά «απείλησα» να τους κάνω μήνυση και να τα δείξω στα ΜΜΕ!

Και αυτό που θέλω εδώ είναι να προειδοποιήσω τους άλλους να σας πάνε για το ίδιο πρόβλημα με το οποίο είχα, αγνόησαν τα email μου για πάνω από ένα μήνα, όπως είπα,

Τέλος πάντων, ευχαριστώ που θέλετε να με βοηθήσετε ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
dianaxpatricia
πριν από 7 μήνες

Hello and thank you for your concern. It was nice of you to let everyone know about your experience at this casino. I am glad you have received your money at the end. If you're interested, you could write a user review as well, what do you think?😉 Simply click/tap on this link 👈, to do so.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα