Θέλω να σχολιάσω την εμπειρία μου μαζί τους. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΕΥΦΥΗ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΟ ΛΟΓΟ.
Ο ιστότοπος έχει προβλήματα. Εάν βάλετε ένα κενό στον ταχυδρομικό σας κώδικα, που είναι ο κανονικός τρόπος για να το κάνετε, ο ιστότοπός τους παρουσιάζει σφάλματα κατά τη δημιουργία λογαριασμού.
Προσπαθώ να εξαργυρώσω τα 100 $ που κέρδισα και πληρούσα όλες τις προϋποθέσεις. Σκέφτηκα ότι θα ήταν εύκολο και φρόντισα να εξέτασα τα πάντα πριν επικοινωνήσω μαζί τους. Έπρεπε να περάσω αρκετές ώρες με την υποστήριξη και με παραπληροφόρησαν μερικές φορές (δηλαδή μου είπαν ότι είχα συναντήσει το playthrough και αργότερα είπα ότι δεν είχα και μετά μου είπαν να συνεχίσω να παίζω άλλα 5-7 λεπτά σε ένα στοίχημα $45 που χρησιμοποιούσα όταν είχα γνωρίσει το playthrough και θα μπορούσα να είχα χάσει το $ μου, αλλά ευτυχώς ήξερα καλύτερα). Η υποστήριξη μου έλεγε συνέχεια να κάνω ανάληψη και ακολούθησα τις οδηγίες τους σε ένα μπλουζάκι. Το προσπάθησα κυριολεκτικά πάνω από 10 φορές (πιο στην πραγματικότητα).
Τους έλεγα συνέχεια και τα πράγματα που εξηγούσαν ήταν τόσο προφανή και ήμουν 10 βήματα μπροστά τους και το πρόβλημα είναι στο τέλος τους. Τελικά τηλεφώνησα και ήταν το ίδιο άτομο με το chat (ήξερα ότι μπορούσα να μεταφέρω καλύτερα την άποψή μου στο τηλέφωνο). Μου είπαν (ο Slade) να καλέσω σε 10 λεπτά, θα μιλήσουν με τον ανώτερό τους. Περίμενα 30. Το άτομο (ο Χάρι) μου είπε ότι "έχουν τεχνικά προβλήματα και παρακαλώ συνομιλήστε στο διαδίκτυο".
Τελικά, μετά από πολυάριθμες συνομιλίες και αρκετές ώρες με υποστήριξη, ο Slade συνδέθηκε με τηλεχειρισμό και τον οδήγησα σε όλα λέγοντας "ουχ, ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ LOL". Τελικά κατάλαβε ότι δεν επεξεργαζόταν και είχα δίκιο.
Μου είπε να βγάλω ένα βίντεο, το οποίο έστειλα χθες και μερικά στιγμιότυπα οθόνης.
Επίσης, δοκίμασα με πολλά προγράμματα περιήγησης, συμπεριλαμβανομένου κυρίως αυτού που συνέστησαν (Chrome) και επίσης σε κινητά με πολλά προγράμματα περιήγησης. Ήξερα όλη την ώρα ότι τα προβλήματα που ισχυρίζονται ότι δεν είναι ο ιστότοπός τους ήταν, επειδή με βάση την υπηρεσία και τον τρόπο ομιλίας τους μπορούσα να πω ότι δεν "το κατάλαβαν" έχει νόημα; Και τα ζητήματα που είμαι και πρόκειται να αναφέρω οποιοσδήποτε με γνώσεις υπολογιστών βαθμού 2 και IQ 75 θα μπορούσε να καταλάβει: δεν θα έπρεπε να συμβεί και αν συνέβαινε θα μπορούσαν να το επιλύσουν χειροκίνητα. Είμαι πολύ πιο έξυπνος από όσο νομίζουν και ήταν τόσο προφανές.
Κάνω σύνδεση στον ιστότοπο για κινητά και έχει διαφορετική μορφή, οπότε σκέφτομαι να το δοκιμάσω. Παρατήρησα ότι υπήρχε μια επιλογή απόσυρσης. Έκανα κλικ σε αυτό και λέει ότι το e-mail μου πρέπει να επαληθευτεί για την ανάληψη LOL. Ο Slade μου είπε πολλές φορές ότι το έχει ήδη επαληθεύσει και του εξήγησα "αυτή είναι πολύ απλή λογική ο ιστότοπός σας λέει ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ άκρο σας!". Μου είπε ότι μου έστελνε ένα email και δεν το έκανε ποτέ. Έκανα κλικ ξανά αποστολή email 25 φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας και δεν το έκανε ποτέ. Φρόντισα το e-mail μου να είναι όλα σωστά όπως ήταν όλα .
Όταν ο Slade είχε συνδεθεί στον λογαριασμό είχε αλλάξει τον κωδικό πρόσβασης. Στην αρχή δεν το ήξερα και έκανα κλικ στο "ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης". Δεν μου έστειλε e-mail πολλές φορές, παρόλο που έδειχνε το e-mail μου και λειτουργεί με όλα τα άλλα.
Υπήρχαν επίσης πολλά άλλα θέματα σε εξέλιξη. Αυτό θα έπρεπε να ήταν πολύ απλό. Ειδικά αφού ρώτησα για όλους τους όρους και την ταυτότητα και όλα αυτά πριν παίξω.
Επομένως, εξακολουθώ να μην μπορώ να κάνω ανάληψη των $ και εξακολουθεί να λέει ότι στο κινητό το email μου δεν είναι επαληθευμένο. Στην έκδοση για υπολογιστή τους, δεν αναφέρει καν το email επαληθευμένο ή όχι. Ο ιστότοπος έχει πρόβλημα. Επίσης, άλλα βασικά πράγματα "Πληροφορίες παιχνιδιού" (m not n)... τα επώνυμα δεν επιτρέπουν παύλα (το δικό μου έχει) κ.λπ.
Ειλικρινά, θα μπορούσαν να το κάνουν μόνο με το χέρι... θα χρειαζόταν περίπου 10 δευτερόλεπτα. Ο Slade μου είπε μάλιστα ότι ήταν "επισημότητα" αφού ούτως ή άλλως έκανα ανάληψη Bitcoin (ρώτησα αν μπορούσα να το κάνω αφού δεν έχω λογαριασμούς κοινής ωφελείας (ζω με γονείς) και μου είπε ναι, απλώς στείλτε ταυτότητα και εμείς Θα κάνω Bitcoin (ειπώθηκε πολλές φορές από τον Slade και άλλους).
Η εξυπηρέτηση πελατών είναι χάλια. Κάνουν τα εξαιρετικά απλά ζητήματα να φαίνονται τόσο δύσκολα και ακόμη και ένας από τους ανθρώπους προσπαθούσε να πει ότι είναι δικό μου πρόβλημα. Μπορώ να δείξω πώς λειτουργούν όλα και να αποδείξω τα πάντα. Είναι πολύ βασικά πράγματα εκτός κι αν είσαι εντελώς αναλφάβητος υπολογιστής ή εντελώς ανόητος.
Θα σας ενημερώσω αν προσπαθήσουν να με ξεσκίσουν γιατί είμαι πολύ καχύποπτος. Επίσης, επειδή χρησιμοποίησα το μπόνους, η Slade λέει ότι η μεταφορά θα διαρκέσει 60-90 ημέρες (ο χρόνος ανάληψης λέει 7-10 online). Κτηνώδης...
Βλέπεις πού το πάω με αυτό;
*Btw, μπορώ να ανεβάσω αποδείξεις για όλα όσα λέω.
I want to comment on my experience with them. ANYONE REMOTELY INTELLIGENT WILL BE ABLE TO TELL WHAT I'M SAYING MAKES PERFECT SENSE.
The site has issues. If you put a space in your postal code, which is the normal way to do it, their site glitches on account creation.
I am trying to cash out $100 I won and met all requirements. I thought it would be easy and made sure I looked into everything before contacting them. I had to spend several hours with support and they misinformed me a few times (ie. told me I had met playthrough and later said I hadn't and then told me to keep playing another 5-7 min at a $45 bet I was using when I had met playthrough and I could have lost my $ but luckily I knew better). The support kept telling me to make a withdrawal and I followed their instructions to a tee. I literally attempted it over 10 times (more actually).
I kept telling them and the stuff they were explaining was so obvious and I was like 10 steps ahead of them and the problem is on their end. I finally called and it was the same person as the chat (I knew I could get my point across better on the phone). They (Slade) told me call back in 10 min, they'll speak to their superior. I waited 30. The person (Harry) told me they are "having technical issues and please chat online".
Finally, after numerous chats and several hours with support, Slade remote connected and I walked him through everything thinking like "ugh they DON'T GET IT LOL". He finally realized it wasn't processing and I was right.
He told me to record a video, which I sent yesterday and a couple screenshots.
Also, I tried with multiple browsers, including primarily the one they recommended (Chrome) and also on mobile with multiple browsers as well. I knew the whole time the problems they're claiming aren't their site were, because based on their service and way of speaking I could tell they didn't "get it" does that make sense? And the issues I am and am about to state anyone with a grade 2 knowledge of computers and 75 IQ could figure out: it shouldn't happen and if it did they could manually resolve it. I'm a lot more intelligent than they probably think and it was so obvious.
I log on the mobile site and it's a different format, so I'm thinking let's try this. I noticed there was a withdraw option. I clicked that and it's saying that my e-mail needs to be verified to withdraw LOL. Slade told me multiple times he has already verified it and I explained "this is very simple logic your site is saying IT IS NOT WHICH MEANS THERE IS A PROBLEM ON YOUR END!". It told me it was sending me an email and never did. I clicked resend email like 25 times over the day and it never did. I made sure my e-mail everything is correct which it all was .
When Slade had logged into the account he had changed the password. At first I didn't know this so I clicked "forgot password". It didn't send me an e-mail multiple times, even though it was showing my e-mail and it works with everything else.
There were also a lot of other issues going on. This should have been soooooo simple. Especially since I asked about all the terms and ID and all that before playing.
So, I still can't withdraw the $, and it's still saying on mobile my e-mail isn't verified. On their PC version, it doesn't even mention e-mail verified or not. The site is glitched. Also, other basic stuff "Game imformation" (m not n)... last names don't allow a hyphen (mine has one), etc.
Honestly, they could just do this manually... it would take like 10 seconds. Slade even told me it was a "formality" since I was doing a Bitcoin withdrawal anyways (I asked if I could do it since I don't have utility bills (I live with parents) and he said yes, just send ID and we'll do Bitcoin (said multiple times by Slade and others).
The customer service sucks. They make super simple issues on their end seem so difficult and even one of the people was trying to say it's my problem. I can show how it all works and proof of everything. It's very basic stuff unless you're completely computer illiterate or a complete moron.
I'll let you guys know if they try to rip me off because I'm very suspicious. Also, since I used the bonus, Slade is saying the transfer will take 60-90 days (the withdrawal time says 7-10 online). Brutal...
You see where I'm going with this?
*Btw, I can upload proof of everything I'm saying.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: