Γειά σου. Δεδομένου ότι δεν γνωρίζω για αυτό το παράπονο, δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα.
Αλλά υποθέτω ότι συμβαίνει όταν ο παίκτης παίζει στο VIP δωμάτιο. Τέτοια δωμάτια δεν είναι καζίνο και μπορεί να τα μοιράζονται πολλές επωνυμίες. Όπως αναφέρθηκε, δεν χρειάζεται να εγγραφείτε εκεί, αλλά λαμβάνετε έναν κωδικό πρόσβασης. Επομένως, δεν υπάρχουν αυστηρά επεξηγημένοι κανόνες με τους οποίους πρέπει να συμμορφώνεστε όταν δημιουργείτε έναν λογαριασμό. τα πάντα αντιμετωπίζονται ιδιωτικά μέσα στο δωμάτιο. Έτσι, συνήθως δεν μπορούμε να βοηθήσουμε σε τέτοιες περιπτώσεις.
Γι' αυτό λέω πάντα ότι δεν θα έπαιζα ποτέ σε VIP δωμάτια ή τουλάχιστον θα ηχογραφούσα τα πάντα.
Περιττό να πω ότι πιστεύω ότι εξηγήθηκε ο λόγος για τη διαγραφή της καταγγελίας - σας ευχαριστώ που το βρήκατε για μένα.
Το βλέπω απόλυτα λογικό:
"Δυστυχώς, πρέπει να απορρίψω το παράπονό σας. Ο λόγος είναι ότι το καζίνο Shangri La VIP είναι μια διαφορετική μάρκα που λειτουργεί ξεχωριστά από το Shangri La Live. Αυτήν τη στιγμή οι παίκτες μπορούν να εγγραφούν στο Shangri La VIP μόνο χρησιμοποιώντας τον κωδικό που τους παρέχεται από το επίγειο καζίνο Ακόμη και το γεγονός ότι έχουν τον ίδιο ιδιοκτήτη δεν μας επιτρέπει να απαιτήσουμε συμμετοχή στην επίλυση της καταγγελίας από το Shangri-La Live Casino . Σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας."
Η καταγγελία ανατέθηκε σε ένα ακατάλληλο καζίνο. είναι ένα VIP δωμάτιο για ένα επίγειο καζίνο .
Δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τέτοιους ισχυρισμούς, λυπάμαι.
Hello. Since I do not know about this complaint, I can't say for sure.
But I guess it is the case when the player plays in the VIP room. Such rooms are not casinos and may be shared by many brands. As stated, you do not need to register there instead you get an access code. Thus, there are no strictly explained rules you need to comply with when you create an account; everything is handled privately inside the room. Thus, we usually can't help with such cases.
This is why I always say I would never play in VIP rooms, or at least I would record everything.
Needless to say, I believe the reason for deleting the complaint was explained - thank you for finding it for me.
I see that as perfectly reasonable:
"Unfortunately, I must reject your complaint. The reason for it is that Shangri La VIP casino is a different brand that functions separately from the Shangri La Live. Right now players can register in Shangri La VIP only using code provided to them by landbased casino representatives. Even the fact that they have the same owner does not allow us to demand participation in resolving the complaint from Shangri-La Live Casino. I thank you for your understanding."
The complaint was assigned to an improper casino; it is a VIP room for a land-based casino.
We can't address such claims, I'm sorry.
Αυτόματη μετάφραση: