ΦόρουμΚαζίνοΣχετικά με τις έρευνες ερευνώ πολύ περισσότερο από ό,τι λένε

Σχετικά με τις έρευνες ερευνώ πολύ περισσότερο από ό,τι λένε

πριν από 2 έτη από sr158248
|
2651 προβολές 12 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Θα ήθελα να μάθω γιατί ακύρωσαν χωρίς να πουν τον λόγο και δεν ειδοποίησαν ούτε καν επέστρεψαν το ποσό για να προσπαθήσουν να το κάνουν με άλλο τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
sr158248
πριν από 2 έτη

Hello,

Just to make sure - you had played in the casino and some problem occurred, am I correct?

What's the matter, please? Where did you play?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Ναι σωστά.

Το πρόβλημά μου που κέρδισα περισσότερα από 20 χιλιάδες είναι ήθελα να κάνω ανάληψη του ποσού και εκτός από ακύρωση χωρίς λόγο, μείωσαν τις αναλήψεις μου και δεν μου επέστρεψαν το ποσό..😡😡

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Όνομα καζίνο SPINEGENIE CASINO

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ναι σωστά.

Το πρόβλημά μου που κέρδισα περισσότερα από 20 χιλιάδες είναι ήθελα να κάνω ανάληψη του ποσού και εκτός από ακύρωση χωρίς λόγο, μείωσαν τις αναλήψεις μου και δεν μου επέστρεψαν το ποσό..😡😡

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I see, am sorry for your trouble.

Well, allow me to ask you a few more questions to sort things out a bit:

Did you play with any bonus, please?

Have you asked the casino about this issue, please? I always suggest this as the first step.

Is there any maximum withdrawal limit associated with the payment option you opted for, please? I can see there is the max-week withdrawal limit set to the amount of €10,000 but I do not know in which currency your balance is.

Feel free to check it here.




πριν από 2 έτη

Όνομα καζίνο SPINEGENIE CASINO

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Thank you very much.

This casino possesses a very good reputation so I would like to believe that we could be able to help you if needed.

Just check submitted complaints against this casino:

file

https://casino.guru/complaints/rejected

You would not find a single one other than two closed as "rejected" because these players stopped responding.


πριν από 2 έτη

Ναι όντως αυτό άλλαξε επίσης χωρίς τη συγκατάθεσή μου, άρα 10 χιλιάδες εβδομαδιαία και 20 χιλιάδες μηνιαία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω αποτυπώσεις της συνομιλίας τους μαζί μου, ο οποίος δεν είχε μαζέψει τα χρήματα και θα έπρεπε να περιμένω γιατί η ζήτηση είναι μεγάλη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

filefile

πριν από 2 έτη

Και τι μπορείτε να μου εξηγήσετε για αυτό, γιατί αυτό είναι το μόνο που έχω πάρει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έχω αποτυπώσεις της συνομιλίας τους μαζί μου, ο οποίος δεν είχε μαζέψει τα χρήματα και θα έπρεπε να περιμένω γιατί η ζήτηση είναι μεγάλη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Well, I can't tell you if this is true, but I see it as a reasonable reaction.

Sadly, it happens. But I also like to say that you should always get the proper information and be regularly updated.

πριν από 2 έτη

filefile

πριν από 2 έτη

Would you be so kind as to provide this conversation in English, please? Sadly I can't speak Portugal.

πριν από 2 έτη

Και τι μπορείτε να μου εξηγήσετε για αυτό, γιατί αυτό είναι το μόνο που έχω πάρει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

As I already wrote, it happens. Some casinos do not even bother to let players know that the current demand is over their capabilities. 🙁

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα