Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Θυμάστε αν είχαν αυτούς τους παρόχους πριν ή έχουν προστεθεί πρόσφατα στο καζίνο;
Thanks for the update. Do you remember if they had those providers before or are they newly added to the casino?
οπότε αυτά είναι εφεδρικά:
Thunderkick, Belatra, Caleta, Elbet, Espressogames, Evoplay, Ezugi, igrosoft, KAGaming, Macaw Gaming, NetGaming, Onlyplay, RedRake, Tripplecherry
Ο Thunderkick ήταν 100% εδώ πριν, δεν είμαι σίγουρος για τα υπόλοιπα, αλλά θα έλεγα ότι τουλάχιστον κάποιοι από αυτούς ήταν επίσης εδώ
so these ones are back up:
Thunderkick, Belatra, Caleta, Elbet, Espressogames, Evoplay, Ezugi, igrosoft, KAGaming, Macaw Gaming, NetGaming, Onlyplay, RedRake, Tripplecherry
Thunderkick was 100% here before, not sure about the rest but I’d say at least some of them were here as well
Θα ήθελα πολύ να μάθω αν το καζίνο ανησυχεί ποτέ για τη βαθμολογία του εδώ...
Μόλις επιστρέψουν οι πάροχοι, στήνεται πάλι καλά η παγίδα, λέω. 🙁
I would love to know whether the casino is ever concerned about its rating here...
Once the providers are back, the trap is set well again, I say. 🙁
Ίσως η ομάδα Γκουρού του Καζίνο μπορεί να ζητήσει ξανά επικοινωνία και πληροφορίες;
Η κανονική ζωντανή υποστήριξη δεν παρέχει πλέον πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές (αν και το έκαναν παλαιότερα)
και με e-mail δεν παίρνεις απολύτως ποτέ απάντηση ακόμα κι αν γράψεις στο υποτιθέμενο οικονομικό τμήμα
Maybe the Casino Guru team can ask for communication and information again?
The normal live support no longer gives out information about payments (although they used to do that)
and by e-mail you absolutely never get an answer even if you write to the supposed finance department
Vielleicht kann man ja als Casino Guru Team noch mal um Kommunikation bitten und Infos?
Der normale Live Support gibt keine Infos mehr über Zahlungen raus ( obwohl die das früher gemacht haben )
und per E-Mail bekommt man absolut nie eine Antwort auch wenn man die angebliche Finanzabteilung anschreibt
Θα με ενδιέφερε να μάθω αν κάποιος έχει λάβει πληρωμή τους τελευταίους 2 μήνες.
Είναι απλά εκπληκτικό αυτό που κάνει αυτό το καζίνο.
Νόμιζα ότι υπήρχε τρόπος να αμυνθώ ενάντια στην απάτη, αλλά προφανώς αυτό δεν είναι δυνατό και εξακολουθούν να το κάνουν
I would be interested to know if anyone has received a payout in the last 2 months.
It's just amazing what this casino does.
I thought there was a way to defend against fraud, but apparently that's not possible and they're still doing it
Mich würde interessieren ob irgendwer in den letzten 2 Monaten eine Auszahlung erhalten hat.
Es ist einfach unglaublich was dieses Casino macht.
Ich dachte dass man sich gegen Betrug wehren kann, aber anscheinend ist das nicht möglich und die machen auch noch weiter damit
Τι νόμιζες ότι θα σταματούσαν; 😂
Τίποτα απολύτως δεν είναι ιερό για τέτοιους ύπουλους ανθρώπους.
What did you think they would stop? 😂
Absolutely nothing is sacred to such sneaky people.
Was dachtest du den das sie aufhören? 😂
Solche hinterhältigen Menschen ist absolut nichts heilig.
Μάλλον έχεις δίκιο σε αυτό. Το μόνο καλό με αυτό είναι ότι δεν παίζω πια. Δεν θέλω να ξαναζήσω τέτοια εμπειρία.
Παίζω περίπου 15 χρόνια και έτσι κι αλλιώς ήταν πάντα δύσκολο να κερδίσεις. Αλλά αυτό ξεπέρασε όλες τις μαλακίες που έχω βιώσει μέχρι τώρα.
You're probably right about that. The only good thing about it is that I don't play anymore. I never want to have such an experience again.
I've been playing for about 15 years and it's always been difficult to win anyway. But that topped all the shit I've experienced so far.
Da hast du wahrscheinlich recht. Das einzig Gute daran ist dass ich jetzt gar nicht mehr spiele. So eine Erfahrung will ich nie wieder machen.
Ich spiele seit etwa 15 Jahren und gewinnen war sowieso schon immer schwierig. Aber das hat alles was ich bis jetzt an Scheiße erlebt habe getoppt.
Είναι απλώς αηδιαστικό. Δεν πίστευα ότι ήταν δυνατόν ένα καζίνο να μην πληρώσει, ειδικά επειδή ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΠΑΝΤΑ μακροπρόθεσμα. Πραγματικά χάλια
It's just disgusting. I didn't think it was possible for a casino not to pay out, especially since THE CASINO ALWAYS WINS in the long run. Really sucks
Es ist einfach nur widerlich.Ich habe es nicht für möglich gehalten das ein Casino nicht auszahlt zumal DAS CASINO GEWINNT IMMER auf Dauer gesehen.Echt zum kotzen
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου.
Μάλλον θα υπάρχει τρόπος να σταματήσουν όλα αυτά.
Δεν μπορείς να ξεφύγεις με την εξαπάτηση ατιμώρητα.
I totally agree with your opinion.
There will probably be a way to stop all of this.
You can't get away with cheating with impunity.
Bin ganz deiner Meinung.
Irgendeinen Weg wird es wahrscheinlich schon geben um das alles zu stoppen.
Es kann nicht sein dass man ungestraft mit Betrug davon kommt.
Όσο ζούμε σε αυτό το σύστημα που ζούμε αυτή τη στιγμή, θα είναι πάντα έτσι.
Το χρήμα κάνει τον κόσμο να κινείται.
Δωροδοκία εδώ & δωροδοκία εκεί και όλοι σιωπούν και η δικαιοσύνη σαρώνεται κάτω από το χαλί.
Θλιβερό αλλά αληθινό.
As long as we live in this system that we live in at the moment, it will always be like this.
Money makes the world go round.
Bribery here & bribery there and everyone shuts up and justice is swept under the rug.
Sad but true.
Solange wir in diesem System leben, in dem wir zurzeit leben wird das immer so sein.
Geld regiert die Welt.
Bestechung hier & Bestechung da und alle halten den Mund und die Gerechtigkeit wird unter den Teppich gekehrt.
Traurig aber wahr.
Ίσως η ομάδα Γκουρού του Καζίνο μπορεί να ζητήσει ξανά επικοινωνία και πληροφορίες;
Η κανονική ζωντανή υποστήριξη δεν παρέχει πλέον πληροφορίες σχετικά με τις πληρωμές (αν και το έκαναν παλαιότερα)
και με e-mail δεν παίρνεις απολύτως ποτέ απάντηση ακόμα κι αν γράψεις στο υποτιθέμενο οικονομικό τμήμα
Maybe the Casino Guru team can ask for communication and information again?
The normal live support no longer gives out information about payments (although they used to do that)
and by e-mail you absolutely never get an answer even if you write to the supposed finance department
Vielleicht kann man ja als Casino Guru Team noch mal um Kommunikation bitten und Infos?
Der normale Live Support gibt keine Infos mehr über Zahlungen raus ( obwohl die das früher gemacht haben )
und per E-Mail bekommt man absolut nie eine Antwort auch wenn man die angebliche Finanzabteilung anschreibt
Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή σου.
Μάλλον θα υπάρχει τρόπος να σταματήσουν όλα αυτά.
Δεν μπορείς να ξεφύγεις με την εξαπάτηση ατιμώρητα.
I totally agree with your opinion.
There will probably be a way to stop all of this.
You can't get away with cheating with impunity.
Bin ganz deiner Meinung.
Irgendeinen Weg wird es wahrscheinlich schon geben um das alles zu stoppen.
Es kann nicht sein dass man ungestraft mit Betrug davon kommt.
Θα έλεγα ότι ο πάροχος αδειών θα πρέπει να ενδιαφέρεται για μια τέτοια κατάσταση, και επί του παρόντος, φαίνεται ότι το καζίνο αφαιρέθηκε από την άδεια του, αλλά υπάρχει τρόπος επιστροφής χρημάτων στους παίκτες; Δυστυχώς, δεν είναι. Έτσι, ακόμα κι εσείς η άδεια μάλλον έχει φύγει, τίποτα δεν έχει αλλάξει πραγματικά για τους παίκτες. Γιατί η ίδια η άδεια είναι υπηρεσία προς πώληση.
Εφόσον οι παίκτες δεν ενδιαφέρονται πολύ για το καζίνο που σκοπεύουν να παίξουν (με άδεια; Ειλικρινείς; Κριτικές χρηστών;), θα υπάρχει πάντα χώρος για τέτοιες απάτες. 🙁
I'd say the license provider should be interested in such a situation, and currently, it seems the casino was stripped of its license, but is there a way to refund players? Sadly, it isn't. So even thou the license is probably gone, nothing has truly changed for players. Because the license itself is a service for sale.
As long as players don't care much about the casino they intend to play (licensed? Honest? User reviews?), there will always be space for such fraud. 🙁
Όταν άρχισα να παίζω εκεί, η βαθμολογία του Casino Guru ήταν ακόμα καλή. Οι κριτικές πελατών ήταν επίσης καλές και το καζίνο είχε ακόμα άδεια. ενημέρωσα τον εαυτό μου. Αλλά ούτε αυτό βοήθησε
When I started playing there, the Casino Guru rating was still good. The customer reviews were also good and the casino still had a license. I informed myself. But that didn't help either
Als ich dort angefangen habe zu spielen war die Casino Guru Bewertung noch gut. Die Kundenbewertungen waren auch gut und das Casino hatte noch eine Lizenz. Ich hab mich informiert. Aber das hat auch nicht geholfen
Όταν άρχισα να παίζω εκεί, η βαθμολογία του Casino Guru ήταν ακόμα καλή. Οι κριτικές πελατών ήταν επίσης καλές και το καζίνο είχε ακόμα άδεια. ενημέρωσα τον εαυτό μου. Αλλά ούτε αυτό βοήθησε
When I started playing there, the Casino Guru rating was still good. The customer reviews were also good and the casino still had a license. I informed myself. But that didn't help either
Als ich dort angefangen habe zu spielen war die Casino Guru Bewertung noch gut. Die Kundenbewertungen waren auch gut und das Casino hatte noch eine Lizenz. Ich hab mich informiert. Aber das hat auch nicht geholfen
Αυτή είναι μια πολύ σοφή προσέγγιση.
Αναφερόμουν μάλλον στην πρόσφατη κατάσταση. Οι νέοι παίκτες συνεχίζουν να βαριούνται με μπόνους τηλεγραφήματος... Και η λεγόμενη αρχή δεν είναι καν πρόθυμη να επιβεβαιώσει εάν αυτή η απάτη εξακολουθεί να έχει άδεια.
Λυπάμαι που τελείωσε έτσι.
That's a very wise approach.
I was rather referring to the recent situation. New players keep coming fed up with telegram bonuses... And the so-called authority is not even willing to confirm whether this scam is still licensed.
I'm sorry it ended like this.
Κατατέθηκε μερικές φορές χωρίς να κερδίσει. Ήμουν αισιόδοξος για αυτούς στην αρχή, αλλά μόλις οι προειδοποιήσεις άρχισαν να εμφανίζονται εδώ, προχώρησα, οπότε ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους φωνάζουν για τις ανησυχίες σας.
Deposited a few times without winning. Was optimistic about them at first but once the warnings started to appear here, I moved on, so a big thank you to those vocal about your concerns.
Ναι, υποθέτω ότι είναι μια καλή στιγμή να σταματήσετε να παίζετε. Η τύχη μου αλλάζει πάντα σε μεγάλα χρονικά διαστήματα, κάτι σαν 2-3 μήνες χάνοντας συνεχώς και μετά 2-3 μήνες παίρνω μεγάλες νίκες, και φυσικά χρησιμοποίησα όλη μου την τύχη στο scatterhall, από τότε που είναι συνεχής κατηφόρα. Κέρδισα λίγο τις προάλλες σε ένα νέο καζίνο "50crowns" ας δούμε αν θα πληρώσουν lol
Yeah I guess it’s a good time to just stop playing. My luck always changes in long time periods, something like 2-3 months of losing constantly then 2-3 months of catching big wins, and of course I used all my luck on scatterhall, ever since it’s constant downhill. Got a bit of a win the other day though on a new casino ‘50crowns’ let’s see if they pay out lol
Οπότε μου πήρε 2 μέρες αλλά ήταν στον λογαριασμό αμέσως μετά την επιβεβαίωση
So it took me 2 days but it was on the account immediately after the confirmation
Also bei mir hat es zwar 2 Tage gedauert aber war auch direkt nach der Bestätigung auf dem Konto
Καλό να ξέρω. Έκανα 2 εκταμιεύσεις, το ένα εκκρεμεί μετά από 2 ημέρες, αποφάσισα να ακυρώσω το άλλο μικρότερο (200€) γιατί είδα ότι είμαι κοντά σε ένα νέο επίπεδο VIP με 100 ευρώ 15x στοίχημα.
Έφτασα στο επίπεδο ακριβώς πριν τελειώσω από τα 200€, αλλά το μπόνους δεν πιστώθηκε, ζήτησα από το chat και είπαν ότι η αναλογία μπόνους/κατάθεσης ήταν πολύ υψηλή, οπότε έκλεισαν τα μπόνους μου😂 θα μπορούσαν τουλάχιστον να με ενημερώσουν σε ένα email, αυτός ήταν κυριολεκτικά ο μόνος λόγος που ακύρωσα αυτό το cashout και έχασα τα 200€
Good to know. I made 2 cashouts, one’s pending after 2 days, I decided to cancel the other smaller one (200€) because I saw that I’m close to a new VIP level with 100 EUR 15x wager.
I reached the level right before I run out of the 200€, but the bonus wasn’t credited, asked chat and they said my bonus/deposit ratio was too high so they turned off my bonuses😂 could’ve at least let me know in an email, that was literally the only reason I cancelled that cashout and lost the 200€
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.