ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 44)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
119561 προβολές 1846 απαντήσεις |
|
1...43 44 45...93
Προσθήκη ανάρτησης
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Hello,

I’ve just sent you an e-mail again. Respond me please. Usernames: rekin777 (Scatterhall) and rekin87 (Spinpirate)

Regards

Gomezvero91
πριν από 1 έτος

υποθέτω ότι υπάρχει σε κάθε κατάστημα ^ ^

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όλα έχουν σταματήσει να παίρνουν γρήγορα περισσότερα χρήματα μαζί σας! Πήρα την πρώτη μου πληρωμή τότε ως "Sofort". Επομένως, αν υποτίθεται ότι επιδιορθώθηκαν τα περίεργα προβλήματά σας, τότε θα έπρεπε να έχουν φτάσει πολύ περισσότερες πληρωμές εδώ και πολύ καιρό. Αφού φαίνεται να συνεργάζεται μαζί σου με άμεση μεταφορά. Θέλουν απλώς να αντέξουν και να ξεσκονίσουν περισσότερα χρήματα μέχρι να καταρρεύσουν όλα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

Τέλος, τραβήξτε ένα στιγμιότυπο οθόνης των επαφών σας στο Skype!

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί απευθύνεστε σε κάτι τόσο σημαντικό και δεν ανεβάζετε τίποτα παρόλο που σας έχουν ρωτήσει αρκετές φορές.

Ανεβάστε την εικόνα!

Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88
πριν από 1 έτος

λες και η "επαφή" δεν θα δημιουργούσε μια νέα επαφή skype 😅 τίποτα πιο εύκολο από αυτό

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti
πριν από 1 έτος

Αυτό πάντως.


Αλλά όσο φανταχτερά κι αν έχουν σχεδιάσει τα καζίνο τους, δεν θα εκπλαγώ αν άλλαζαν απλώς το όνομα στο Skype αντί να φτιάξουν ένα νέο.

Απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί απευθύνεται σε κάτι τέτοιο και δεν παρέχει τίποτα 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το μέλλον είναι ήδη εδώ;))

Αυτόματη μετάφραση:
arammeis
πριν από 1 έτος

??????

Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Και τα λεφτά θα βγουν αύριο; Μέχρι στιγμής όλα διορθώθηκαν;

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 1 έτος

ακουγόταν περισσότερο σαν να «άρχιζαν» να επεξεργάζονται ξανά τις πληρωμές τις Δευτέρες.

το ελπίζουμε 😅

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, σήμερα είναι Δευτέρα 😄 οπότε είμαι περίεργος αν συμβεί κάτι σήμερα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Η πληρωμή μόλις διεκπεραιώθηκε, ελπίζω ότι τώρα θα μπει και στον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μόλις έγινε αποδεκτή η πληρωμή...

Νομίζω έλυσαν το πρόβλημα...

τώρα πρέπει να φτάσουν μόνο τα χρήματα από τις ανοιχτές πληρωμές 😉

Αυτόματη μετάφραση:
Marzi
πριν από 1 έτος

Ναι, ελπίζω ότι οι ανοιχτές πληρωμές μου που δεν έφτασαν ποτέ από τις 8 και 10 Μαρτίου επίσης θα ξαναβγούν ή θα φτάσουν!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

το δικό μου εκκρεμεί από τις 16 😭😭😭 τίποτα δεν έχει αλλάξει ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti
πριν από 1 έτος

Είμαι σίγουρος ότι όλα θα πάνε καλά 😊 είναι καλό σημάδι ότι κάποιοι από εσάς έχετε ήδη πει ότι τα αιτήματα ανάληψης έχουν πλέον διεκπεραιωθεί.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τι κρίμα που εκκρεμεί έστω και 10 μέρες και δεν έχουν λύσει την ανάληψη 2844 ρεάλ

Αυτόματη μετάφραση:
Lars1291
πριν από 1 έτος

ελπίζω 🙂

τουλάχιστον κάτι συμβαίνει με κάποιους. Είμαι ενθουσιασμένος ^^


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear valued player,


We would like to take this opportunity to express our sincere appreciation for your patience and understanding during the recent delay in processing payments. We understand that this has been a frustrating time for you, and we want to assure you that we have been working tirelessly to resolve the issue as quickly as possible.


We would like to apologise for any inconvenience this may have caused you and for any stress or worry that it may have caused. Unfortunately, we have been experiencing a larger issue with one of our payment portals, which has impacted our ability to process payments as efficiently as we would like.


However, we are pleased to announce that payments are now moving again, and we will be processing cashouts for our players today. We know that this news will come as a relief to you, and we are working hard to ensure that this delay does not happen again in the future..


As a token of our appreciation for your understanding, we would like to let you know that each player will find a small goodie in their account in the coming days. We hope that this gesture will help to make up for any inconvenience caused and that you will be able to enjoy your time playing on our platform.


Once again, we apologise for any inconvenience caused by the delay in processing payments. We wish you the best of luck with the goodie you will receive soon and look forward to continuing to provide you with the best possible gaming experience.


Thank you for your continued support and understanding.


Sincerely,

Scatterhall / Spinpirate


Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Εντάξει, θα μπορούσατε να αναθεωρήσετε την περίπτωσή μου όταν έχετε χρόνο για να δείτε εάν η μέγιστη απόσυρσή μου μπορεί να φτάσει από 500 BRL σε 2822 BRL;

Αυτόματη μετάφραση:
1...43 44 45...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα