Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 41)

 από Fabi84
|
324.548 προβολές 1.852 απαντήσεις |
|
1...40 41 42...93
Marzi

αλλά ωραία που με πείραξες από το πλάι πριν από λίγο καιρό γιατί είχες λάβει μερικές πληρωμές 😉

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer

Λοιπόν, με τις δηλώσεις σου, δεν χρειάζεται να εκπλήσσεσαι άλλο αν πάρεις τις σωστές απαντήσεις

Αυτόματη μετάφραση:

Σύμφωνα με το τελευταίο μήνυμα του Scatterhall, τα προβλήματα θα πρέπει να διορθωθούν μέχρι το τέλος της εβδομάδας, δηλαδή αύριο. Εάν αύριο δεν έρθει κάτι νέο από το Scatterhall, μπορούμε πραγματικά να είμαστε σίγουροι ότι δεν θα υπάρξει τίποτα άλλο. Τα παράπονα πλέον επίσης συσσωρεύονται και δεν μπαίνουν νέα χρήματα όσο τόσοι περιμένουν τις πληρωμές. Αυτό που με ενοχλεί πάνω από όλα είναι η έλλειψη προστασίας των παικτών και ότι το καζίνο έχει βαθμολογηθεί με 7,2 αστέρια στο casinoguru και ότι δεν υπάρχει επίσημη προειδοποίηση.

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer

Πήρα 5.000 τι άλλο να πω;;;;

αν ήταν όπως είπες δεν θα είχα πληρωθεί 5 χιλιάδες 😉

Αυτόματη μετάφραση:
DerKoenig

Ίσως είναι αλήθεια ότι εργάζονται για μια λύση στο παρασκήνιο - η ελπίδα πεθαίνει τελευταία, λέτε, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
Marzi

Είπα όλη την ώρα θα έρθει έτσι.... στην αρχή είχα και πληρωμές!


αλλά με έκανες να φαίνομαι παράξενος παρά πολλές αποδείξεις...

Αυτόματη μετάφραση:
Marzi

και γι' αυτό η παλιά μου επαφή στο skype από wild pharao είναι τώρα το όνομα scatterhall; ααααααααα ναι

Αυτόματη μετάφραση:

Τελείωσε παιδιά, δεν θα υπάρξει τίποτα άλλο.

Πάντα το ίδιο, αντιμετωπίζεστε επίσης και όσο το δυνατόν περισσότερο, κάθε φορά που υπάρχει πρόβλημα ή σφάλμα, ο Johns ενεργεί σαν να έπρεπε να είχα λάβει τα χρήματά μου. Όλες οι ανοησίες. Απλώς παίρνω στοίχημα τα 1500€ που έχω και είναι καλό. Δεν θα δεις τίποτα πια από τα χρήματά του. file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
DerKoenig

Τίποτα απολύτως δεν είναι κατανοητό.

Ανεξάρτητα από το πόσοι παίκτες είναι εγγεγραμμένοι, πρέπει να υπολογίσετε κάτι τέτοιο ως καζίνο.

Το να κρατάτε τους ανθρώπους να περιμένουν για σχεδόν 1 μήνα δεν είναι καθόλου κατανοητό.

Είναι ακόμα πιο ακατανόητο να ανοίγουν καζίνο και να μην πληρώνουν τους παίκτες σε άλλα καζίνο που ανήκουν επίσης σε αυτούς.

Μου φαίνεται να είναι ένα από τα Scatterhall.


Αυτόματη μετάφραση:
topgk

Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι θα πληρώσουν για λίγο 🙂

Μείνετε χαλαροί 🙂

Δεν μπορείτε να αλλάξετε και να ελέγξετε την κατάσταση ούτως ή άλλως, έτσι απλά χαλαρώστε και περιμένετε λίγο.

Εδώ κάποιος έχει την αίσθηση ότι πολλοί εξαρτώνται από κεφάλαια από καζίνο όσο συζητούν εδώ και ρωτούν για την κατάσταση των πληρωμών άλλων.

Δεν μπορείτε να το επηρεάσετε ούτως ή άλλως, οπότε χαλαρώστε τη ζωή σας ✊🏻✊🏼✊🏾

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer

Μάλλον ανήκει στον ίδιο τον Scatterhall, ποιος ξέρει 😂

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, πρέπει να τελειώσει

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino

Είναι αυτό το τέλος ή θα υπάρχει ακόμα αυτή η επεξεργασία των αναλήψεων; Λάβατε νέους τρόπους πληρωμής αυτήν την εβδομάδα, skrill/neteller. Κάτι συνέβη, αλλά γίνεται μόνο για να μπορέσετε να συγκεντρώσετε περισσότερα χρήματα; Τώρα θα ήταν η ώρα να ενεργήσετε με τη μεταφορά χρημάτων, καθώς και να δείξετε ειλικρινή δράση;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

Οπότε μου δουλεύει χρόνια 😀

Ούτε είχα ποτέ προβλήματα με τις πληρωμές 🙂

Νομίζω ότι ένα καζίνο θα παρατηρούσε ότι υπάρχουν απαγορευμένοι παίκτες εδώ το αργότερο όταν πρόκειται για τις πληρωμές 🙂 αλλά αυτό δεν έχει συμβεί ποτέ μέχρι τώρα.

Ελπίζω το 21 να παραμείνει ζωντανό στην Αυστρία για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς προτιμώ πραγματικά αυτό το καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:

Hey there.

I truly think we should all take the situation from a more reasonable perspective. Many casinos struggle with certain payment options or are in delay. It's not good, still, players intend to fall for the worst scenarios very easily. As long as any casino pays the winnings, there is no proof of bankruptcy 🙂. Issues come and go, the gambling industry is a living organism, I'd say.

I'm happy to hear another positive reply though - I know it's about 21, but I just wanted to express my feelings while reading this thread - sorry🙌💚

Είστε ευπρόσδεκτοι να το κάνετε αγαπητή Radka 🙂

Ήμουν της γνώμης ότι ήταν το καζίνο που το διέγραψε 🙂

Αλλά όχι και τόσο άσχημα 🙂 η αλήθεια μπορεί να αποσιωπηθεί αλλά ποτέ να μην ταφεί. ✊🏻


Αυτόματη μετάφραση:

The casino has deleted several posts, that's true. All those posts were written by the casino, however.

I want all players to be assured no casino representative is allowed or able to delete or alter any post written by anybody else - even if the thread was started by the casino.

The same goes for players. One can only edit or delete own posts only. 🙂

καμία προσβολή για τους ανθρώπους. Μα τα λεφτά μας έφυγαν... ας είμαστε ειλικρινείς. Ξέρουν πάντως ότι κανείς μας δεν θα παίξει ξανά εκεί. Κανείς δεν αναφέρει πια από το καζίνο. Δεν μπορούμε να κάνουμε απολύτως τίποτα νομικά εναντίον του... Διέγραψα τα χρήματα. Αυτό το SHall Crew πρέπει να είναι όλοι......

Αυτόματη μετάφραση:

I wouldn't say that just yet. Though I admit I'm not surprised the casino went silent, it isn't in anyone's power to handle such a live thread full of complaining players. The standard this casino rep set up, in the beginning, seemed to be doomed the moment more delays come. The complaint team is well aware of this situation. As long as the casino cooperates through the complaints, it indicates it's not over yet.

Don't make me wrong, I empathize with players, and I hope the casino will stand up to the situation.

file

file

😂🤷🏼‍♂️

I'd like to add the casino has already confessed troubles with Nodapay, I'd say it still persists.

The chat operator has no chance to learn when the situation will be carried out since this issue is probably related to the 3rd party payment provider.

I know you only want your money, I would do the same. To be fair, we should keep all aspects in mind, that's what I do. 🙂

Hope it all ends soon - by succesful transactions!


Έτσι, μετά από μια εβδομάδα τώρα, το scatterhall θα μπορούσε επίσης να μιλήσει ξανά εδώ!🤨

Αυτόματη μετάφραση:

I'd love to see that too. The situation we got here could use proper handling. 🤷‍♂️

Marzi

Θεωρώ επίσης ότι το πιο δυσάρεστο είναι ότι όταν τα καζίνο κάνουν πρώτα μια σοβαρή εντύπωση για μεγάλο χρονικό διάστημα και μετά ξαφνικά, όταν μπορεί να έχουν στοιχηματίσει τα χρήματα οι ίδιοι, δεν είναι πλέον φερέγγυα ή δεν θέλουν πια να είναι, για οποιονδήποτε λόγο. .

Αυτόματη μετάφραση:

Οπότε ναι, είναι κατανοητό.

Φυσικά, αν εκατοντάδες παίκτες στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα σε όλα, τότε θα προτιμούσα να αρχίσω να το αγνοώ κάποια στιγμή και να επικεντρωθώ στο πρόβλημα. Αυτό προφανώς υπάρχει πραγματικά. Επειδή ορισμένες πληρωμές έφτασαν την περασμένη εβδομάδα, αλλά εκπλήσσομαι επειδή άλλα καζίνο δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το Noda που γνωρίζω

Αυτόματη μετάφραση:

I agree. As I've written several times already, answering all players with any issues here on the forum was a bold move, yet I found it unreasonable. The rep must become inevitably overwhelmed sooner or later.

I'd love to understand what causes such troubles, my tip goes to the 3rd party payment provider, not just Noda. That's only my speculation. 🙂

1...40 41 42...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα