Θυμάμαι ότι περίμενες μια πληρωμή από αυτό το καζίνο πολύ καιρό, έχει περάσει πολύς καιρός, αν δεν κάνω λάθος, έχουν περάσει περισσότερες από 2 εβδομάδες, θα πρέπει να κάνετε μια καταγγελία με τον γκουρού: https://casino .γκουρού/παράπονα
Εάν δεν έχουν περάσει ακόμη 14 ημέρες, περιμένετε λίγο ακόμα και αν έχουν ήδη περάσει 14, κάντε την καταγγελία. Ένα άλλο πράγμα: σε οποιοδήποτε καζίνο θα πρέπει να χρησιμοποιείτε μόνο χρήματα που είστε διατεθειμένοι να χάσετε, όχι χρήματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για οτιδήποτε άλλο. Ελπίζω να σας πληρώσουν σύντομα, ξέρω ότι είναι πολύ απογοητευτικό, αυτό το ζήτημα των καθυστερήσεων πληρωμών συμβαίνει πολύ συχνά σε πολλά καζίνο
I remember that you were waiting for a payment from this casino for a long time, it's been a long time, if I'm not wrong, it's been more than 2 weeks, you should make a complaint with guru: https://casino.guru/complaints
If 14 days have not yet passed, wait a little longer, and if 14 days have already passed, make the complaint. Another thing: in any casino you should only use money that you are willing to lose, not money that can be used for anything else. I hope they pay you soon, I know it is very frustrating, this issue of late payments happens very often in many casinos
Recuerdo que hace tiempo esperabas un pago de este casino, ya ha pasado mucho tiempo, si no estoy mal, han sido más de 2 semanas, deberías hacer una queja con guru: https://casino.guru/complaints
Si todavía no han pasado 14 días, esperate un poco más, y si ya pasaron 14 días haz la queja. Otra cosa: en cualquier casino solo debes usar dinero que estás dispuesto a perder, no dinero que te pueda servir para cualquier otra cosa. Ojalá te paguen pronto, yo sé que es muy frustrante, este asunto de pagos atrasados pasa muy seguido en muchos casinos
Αυτόματη μετάφραση: