ΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 32)

πριν από 1 έτος από Fabi84
|
119567 προβολές 1846 απαντήσεις |
|
1...31 32 33...93
Προσθήκη ανάρτησης
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Dear Scatterhall Casino,


thank you for the info. I would appreciate if you update ongoing complaints with this info.


Regards

PrinceNaseem
πριν από 1 έτος

already on it 🙂

Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Μου είπαν τότε ότι και οι τρεις πληρωμές θα σβήσουν ή θα ξαναβγούν, αλλά έφτασε μόνο η μία;

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για αυτή τη λεπτομερή απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina
πριν από 1 έτος

it would have been the first one

TinoElina
πριν από 1 έτος

I am aware as per the last post we need a little more time to sort this

Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Αυτό είναι απλώς μια ακόμη ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ!!!!!!



Άλλα καζίνο δεν έχουν αυτό το πρόβλημα ή αλλάζουν σε άλλους παρόχους!!!! Τι μπορούν να κάνουν οι παίκτες για τα προβλήματα ΣΑΣ;


Κάθε βδομάδα βρίσκεις μια νέα δικαιολογία!!!!



ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΛΟΙ!!!!! Αναζητήστε ένα καζίνο που πληρώνει γρήγορα και έχει καλύτερη βαθμολογία από αυτά τα δύο καζίνο!


Κάθε μέρα περισσότερα παράπονα ανοίγονται παρά λύνονται!


Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

Χαχαχα αληθινά λόγια δυστυχώς...

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Έχετε περισσότερο από αρκετό χρόνο από τους παίκτες!



Και αντί να ρωτάτε πάντα ποια είναι τα ονόματα των παικτών σας, απλώς πληρώστε τους όλους!!!! Τότε δεν χρειάζεστε ούτε χρόνο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μόνο σε αυτό το φόρουμ, περισσότερα από 30.000 ευρώ σε παράπονα δεν έχουν επιλυθεί και σίγουρα αυτό είναι μόνο ένα μικρό ποσοστό των παικτών που δεν έχουν λάβει τα χρήματά τους. Απλώς το θεωρείτε καλό βαθμό, ώστε να λαμβάνετε την πληρωμή απόκτησης πελατών από το καζίνο! Σίγουρα όταν δεν θα πάρετε τα χρήματά σας τον επόμενο μήνα, θα προσθέσετε αυτό το καζίνο στη μαύρη λίστα. Πάρα πολλά παράπονα και το μοτίβο είναι ακριβώς το ίδιο με το wildpharao! Απλώς μαζεύουν όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα πριν οι άνθρωποι συνειδητοποιήσουν αυτήν την απάτη. Πάμε στοίχημα σε αυτό; Θυμηθείτε ότι στην περίπτωση του wildpharao δεν αποσύρθηκαν πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ! Ακόμα και τότε, αντιδράς πολύ αργά, προσποιούμενος για πολλή ώρα ότι σίγουρα όλα είναι καλά. Αυτή τη στιγμή στέλνετε δεκάδες παίκτες κάθε μέρα ως θύματα εξαπάτησης.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi there.

Well, you are describing a hypothetical situation. Not a single complaint has been closed as unresolved, meaning all money complaint-related was paid. Open complaints, on the other hand, are still open. There are many submitted in a short time, I agree. But, as long as the casino deals with those, what should we do? What is your suggestion? Punishing the casino "in advance" for the matter of precaution? So, I see no point in speculating what would happen if. You and me both see the same casino's responses here on the forum, do you think the casino is about to stop paying? I am not sure about that, hence I won't speculate.

Don't worry the complaint team is well aware of the situation, despite what you think, we still care.

πριν από 1 έτος

Ναι, νομίζω ότι τα περισσότερα χρήματα έχουν φύγει. Δυστυχώς, ο Γκουρού δεν κάνει τίποτα για αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What makes you think any money is gone, and we do not care? If we would not care, we won't accept any other complaints and rate the casinos the same way many other similar websites do. Without a deeper look or own initiative.

πριν από 1 έτος

Πιστεύετε ότι εμείς οι παίκτες μπορούμε ακόμα να δούμε τα χρήματά μας; Ή πιστεύετε, όπως οι περισσότεροι άνθρωποι, ότι αυτό είναι εξαπάτηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I replied to you just now. Many players are in delay, that's for sure. Many complaints have also been recently submitted, true again. Still, the casino representative is among the most active here on the forum ready to reply to anybody. I would say if the casino is about to stop paying the representative would go silent eventually. Don't you think?

Furthermore, You are all welcome to watch each submitted complaint closely. Just use this link. The moment unresolved complaints arise, the casino will be punished as any other before.



πριν από 1 έτος

Κάποτε επαινούσατε τον εκπρόσωπο του Scatterhall για το πόσο δραστήριος ήταν. Είναι τόσο ενεργό μόνο επειδή υπάρχουν τόσα πολλά παράπονα απόσυρσης. Δεν έχω δει ποτέ τόσα πολλά προβλήματα απόσυρσης. Και το Scatterhall πληρώνει μόνο αυτούς που παραπονιούνται εδώ ούτως ή άλλως, μετά ζητούν το όνομα χρήστη για να πληρώσετε ακριβώς αυτόν τον παίκτη και να είστε δημοσίως καλοί. Δεν χρειάζεστε ονόματα χρηστών, το scatterhall θα πρέπει απλώς να πληρώσει όλους.

Και αν ο Scatterhall δεν τηρεί τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις, δεν τους νοιάζει, τα επιχειρήματά τους δεν έχουν βάση και εξακολουθούν να προσπαθούν να προστατεύσουν τον Scatterhall. Δείτε το παράπονό μου.

Μπορεί επίσης να μην είναι καθόλου φυσιολογικό καθώς οι πληρωμές γίνονται μέσω της τράπεζας. Εγκρίθηκε αλλά περιμένετε 10 ημέρες ή οτιδήποτε άλλο. Ελπίζω για τον κόσμο να βλέπει ακόμα τα χρήματά του. Μπορείτε να μου πείτε πώς ένα καζίνο μπορεί να δώσει 100% ή 200% μπόνους σε κάθε κατάθεση; Μαθηματικά, το καζίνο χρεοκοπεί, αλλά ναι, μπορείτε να το κοιτάξετε με ροζ γυαλιά και να εισπράξετε τα χρήματα της θυγατρικής. Δεν θα ζητήσω ποτέ ξανά βοήθεια εδώ. Δεν μπορείτε να πάρετε στα σοβαρά τις κριτικές εδώ ούτως ή άλλως. 7.2 για το Scatterhall όπου δεν υπάρχει προστασία παικτών, τα όρια μπορούν να αφαιρεθούν από το ένα δευτερόλεπτο στο άλλο, συνεχή προβλήματα ανάληψης και καθυστερήσεις κ.λπ... δεν χρειάζεται να ζητήσετε συγγνώμη στο μέλλον εάν κανείς δεν πληρωθεί πια, επειδή ξέρετε ήδη πώς τρέχει.

Και σας το ορκίζομαι, όταν έκανα κατάθεση και προωθήθηκα λανθασμένα, είδα ότι έγραφε Bad Gateway Wild Pharaoh.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello again.

Check the forum, you'll see historically not a single casino rep has ever been as active as this one still is.

You know, in an ideal world, I imagine all casino reps registered here on the forum should do the same, so we admins would only take care of the technical part of the forum. It would be awesome if any player in any general discussion would receive a direct response if needed. Pardon me if I'm happy enough that we found the first one. 😀 Don't worry, I know exactly how it sounds, but you can't deny the fact no other reps care so much here. I'm far from speculating what is behind this activity, simply because I do not know. You might know more than me, I won't pretend I have some special channel or "relationship" with any casino here on the forum. No matter if I believe you concerning the "bad gateway" though. I have no objection to believing you, it's just sad there is no proof. It would be easier for many of us if anybody could share such an email or printscreen.

I respect your opinion as a player.

Radka
πριν από 1 έτος

αλλά θα ήταν περισσότερο από δίκαιο να προειδοποιήσουμε τουλάχιστον προσωρινά να μην παίζουμε εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

Το βλέπω με τον ίδιο τρόπο

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

Συμφωνώ. Ή τουλάχιστον αυτό το scatterhall απέχει ξεκάθαρα από τον Wild Pharaoh εδώ ή κάτι παρόμοιο.

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino
πριν από 1 έτος

Θα εξακολουθούν να διεκπεραιώνονται οι αναλήψεις ή θα ελεγχθούν πρώτα όλες οι παλιές; Από τη μια, μου λείπει ακόμα ένα επεξεργασμένο και ένα έχει επιστρέψει από την Πέμπτη.

Αυτόματη μετάφραση:
nightm4
πριν από 1 έτος

υποβάλετε καταγγελία απευθείας!


και εμμέσως προειδοποιούν τους άλλους για αυτό και κάνουν druvk!

Αυτόματη μετάφραση:
The_Gamble_Lawyer
πριν από 1 έτος

Είσαι όντως streamer τυχαία, λόγω συνεργασίας κλπ;

Αυτόματη μετάφραση:
mrbq5kdmzk
πριν από 1 έτος

με ποιον να συνεργαστώ;

Αυτόματη μετάφραση:
1...31 32 33...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα