Ευχαριστώ για την εμπειρία σας.
Όσο για την επαλήθευση, ποιο είναι το εμπόδιο στο να μην μπορέσουμε να την ολοκληρώσουμε;
Όσον αφορά το μπόνους, σημαίνει ότι δεν το έχετε ενεργοποιήσει αλλά έχετε κάποιες προϋποθέσεις στοιχηματισμού σαν να το είχατε ενεργοποιήσει;
Ήθελα να πω ότι η υποστήριξη θα μπορούσε να σας βοηθήσει με τέτοια πράγματα και να απαντήσει στις ερωτήσεις σας, αλλά βλέπω ότι γράφετε ότι αυτό δεν ισχύει.
Σε έπιασα επίσης να λες ότι έχεις στοιχηματίσει 40 φορές στην κατάθεσή σου; Δεν το έχω ακούσει ακόμα, οπότε υποθέτω ότι θα μπορούσα να δω ότι είναι κάποιο πρόβλημα μπόνους.
Τέλος πάντων, έχετε ένα ανοιχτό παράπονο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει και να δούμε τι θα προκύψει από αυτό.
Θα κρατήσω σταυρωμένα τα δάχτυλά μου και θα με ενημερώσετε αν ακούσετε κάτι νέο.
Thanks for your experience.
As for the verification, what is the obstacle in not being able to complete it ?
Regarding the bonus, does it mean you haven't activated it but you have some wagering conditions as if you had activated it ?
I was going to say that support would be able to help you with such things and answer your questions but I see that you write that this is not the case.
I also caught you saying that you have wagering 40x on your deposit ? I haven't heard that yet, so I guess I could see it being some kind of bonus problem.
Anyway, you have a open complaint and our team will try to help you and see what comes of it.
I'll keep my fingers crossed and let me know if you hear anything new.
Αυτόματη μετάφραση: