Χαιρετισμούς, σύμφωνα με όσα έχω δει δεν έχουμε πολλά από παίκτες. Υπάρχουν δύο παράπονα που λύθηκαν το περασμένο καλοκαίρι, οπότε δεν ξέρω αν μπορεί να θεωρηθεί επίκαιρο σήμερα. Είναι η πρώτη σας απόσυρση;
Είναι σίγουρα καλό που έχετε ήδη επαληθευτεί, αλλά από την άλλη είναι λίγο λυπηρό αν το καζίνο δεν απαντά καθόλου στις ερωτήσεις σας.
Αν λοιπόν υπάρχουν προβλήματα και το καζίνο δεν σας πληρώσει και δεν επικοινωνήσει μαζί σας, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Οπότε, κρατήστε με ενήμερο για το πώς πάνε τα πράγματα.
Greetings, according to what I've seen we don't have much from players. There are two complaints that were solved last summer, so I don't know if it can be considered relevant today. Is this your first withdrawal?
It's definitely good that you're already verified, but on the other hand it's a bit sad if the casino doesn't answer your questions at all.
So if there are problems and the casino doesn't pay you and doesn't communicate with you, we will try to help you.
So please keep me posted on how things are going.
Αυτόματη μετάφραση: