Γεια σου sammy1,
Συγχαρητήρια σε σένα. Αυτό που περιέγραψες είναι πολύ φυσιολογικό, φοβάμαι.
Ειλικρινά, εάν κερδίσετε πολλά, συνήθως ενεργοποιείτε έναν περαιτέρω έλεγχο. Είναι φυσιολογικό. Εάν κερδίσετε μια εθνική λαχειοφόρο αγορά, επίσης δεν πληρώνεστε αμέσως. Έτσι, το καζίνο μάλλον ελέγχει το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σας αυτή τη στιγμή. Πρέπει επίσης να βεβαιωθούν ότι δεν υπήρχε τεχνικό σφάλμα ή σφάλμα στο παιχνίδι γιατί σύμφωνα με τους Όρους και τις Προϋποθέσεις σε μια τέτοια περίπτωση το καζίνο δεν είναι υποχρεωμένο να πληρώσει τα κέρδη. Εξαιτίας αυτού, ακόμη και ο πάροχος του παιχνιδιού μπορεί να ζητηθεί για ορισμένες τεχνικές λεπτομέρειες που σχετίζονται με το παιχνίδι σας. Απλώς ελέγξτε μόνοι σας τους κανόνες για να είστε σίγουροι για αυτό. Θα ήμουν πολύ έκπληκτος αν λείπει αυτή η δήλωση.
Αυτό που δεν είναι φυσιολογικό είναι ο τρόπος με τον οποίο το καζίνο μοιράζεται πληροφορίες μαζί σας.
Δεν καταλαβαίνω γιατί απλά δεν μπορούν να πουν: Γεια σου, συγχαρητήρια! Επιτρέψτε μας μερικές εβδομάδες για να ελέγξουμε το ιστορικό τυχερών παιχνιδιών σας με τον πάροχο παιχνιδιών, πρέπει επίσης να τηρήσουμε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις μας. Θα σας ενημερώσουμε όταν συμβεί οποιαδήποτε εξέλιξη." - ή κάτι παρόμοιο αντί για: "Ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή
γιατί έχουμε εντοπίσει ύποπτες δραστηριότητες».
Αυτή δεν είναι καλή προσέγγιση. 🙁
Hello sammy1,
Congratulations to you. What you described is quite normal, I'm afraid.
Frankly, if you win big you usually trigger a further check. It's normal. If you win a national lottery you are also not paid immediately. So, the casino is probably checking your gaming history at the moment. They also need to make sure that there was no technical glitch or bug in the game because in accordance with the Terms and Conditions in such a case casino is not obliged to pay out the winnings. Due to this, even the game provider can be asked for some technical details associated with your gameplay. Just check the rules yourself to be sure about it. I'd be very surprised if this statement is missing.
What is not normal is the way how the casino share information with you.
I do not understand why they just can't say: Hey, congratulations! Allow us a few weeks to check your gaming history with the game provider we must stick with our Terms and Conditions as well. We will inform you when any development occurs." - or something similar instead of: "Your account has been suspended
because we have detected suspicious activities."
This is not a good approach. 🙁
Αυτόματη μετάφραση: