Γεια σας, λυπάμαι πολύ. Με βάση τον δείκτη ασφάλειας του καζίνο, θα συμπέρανα ότι δεν ήταν η καλύτερη επιλογή για να παίξεις εδώ, γιατί είναι αρκετά χαμηλό.
Ωστόσο, βλέπω ότι έχετε ήδη καταφέρει να υποβάλετε καταγγελία και θα πρόσθετα ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν την απόσυρση πριν παρέμβει η ομάδα μας. Βρίσκεστε ήδη στο τέλος αυτού του χρονικού ορίου, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα, φροντίστε να ενημερώσετε τον Nick και εναλλακτικά εδώ.
Εξάλλου, σας είπε το καζίνο γιατί δεν έχετε ακόμα τα χρήματά σας ή ποιος είναι ο λόγος που έχουν περάσει σχεδόν δύο εβδομάδες;
Hi, I'm so sorry. Based on the casino's safety index, I would conclude that it wasn't the best choice to play here, because it's quite low.
However, I see that you have already managed to file a complaint and I would add that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal before our team intervenes. You're already at the end of that time limit so if nothing changes be sure to let Nick and alternatively here know.
Besides, did the casino tell you why you don't have your money yet or what is the reason why it's been almost two weeks ?
Αυτόματη μετάφραση: