ΦόρουμΚαζίνοRooli Casino - γενική συζήτηση

Rooli Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από franztheuerw
|
1738 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Rooli Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

στον Jaro, γιατί η κριτική μου παραβιάζει τις οδηγίες;

Αυτόματη μετάφραση:
franztheuerw
πριν από 10 μήνες

Hi, the reason is quite simple. User reviews are used to describe the experience or to comment on the casino. If all you talk about is slots or bonus, we consider that not enough information. Thus, you can mention your experience with slots and bonus, but it is important to tell more details about the casino to make the review relevant.  🙂

πριν από 10 μήνες

Έχω προβλήματα απόσυρσης. Προσπαθώ να έχω τη σωστή χρέωση συναλλαγής εδώ και μέρες.

Το οποίο έστειλα απευθείας με επιβεβαίωση από την τράπεζα. Επίσης δεν αναφέρεται αν είναι ολόκληρο ή μόνο μέρος του είναι λάθος ή ελαττωματικό. Ο άνθρωπος εκτιμά και στέλνει

Αυτόματη μετάφραση:
nejdetozyer
πριν από 9 μήνες

Hello. Does it mean you struggle to provide a correct banking statement?

Is it supposed to confirm the account is yours, or rather provide proof of deposit? And if I may, what kind or version of this document have you tried to provide so far?

We'll try to get to the bottom of this.

πριν από 2 μήνες

Δεν θα συμβούλευα κανέναν να παίξει σε αυτό το καζίνο χωρίς να διαβάσει τα σχόλια, καθυστερεί την πληρωμή, αν πληρώσει καθόλου, ζητά διάφορα προσωπικά έγγραφα, τραπεζικές δηλώσεις και αποδεικτικό κατοικίας για να μπορέσει να κάνει ανάληψη, αστείο γιατί το κάνει' Μην το ζητήσετε πριν καταθέσουμε, σωστά, αλλά ούτως ή άλλως, μια κακή εμπειρία σε αυτά τα καζίνο που υποδεικνύει ο Γκουρού.

Αυτόματη μετάφραση:
Jozanctba
πριν από 2 μήνες

Hi, although this may sound strange to you, but I think it's a pretty common practice that casinos have. I mean, if this is your first withdrawal or you've had more than one, you have to go through a verification process where they ask for your documents. 

Anyway, have any been accepted or rejected ? To get the money, you have to pass it successfully. 

I also saw that you managed to file a complaint, so if that's not possible, our team will try to help you. 

I would be happy to let you know if you have an update, would that be possible please ?

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα