ΦόρουμΚαζίνοRollers Casino - γενική συζήτηση

Rollers Casino - γενική συζήτηση

πριν από 4 μήνες από Renegade99
|
603 προβολές 10 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Rollers Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 4 μήνες

Είμαι πολύ λυπημένος για την έκβαση της καταγγελίας. Ευχαριστώ τον Peter M. για άλλη μια φορά που με βοήθησε και έκανε ό,τι μπορούσε για να πληρωθούν τα κέρδη μου. Δεν είναι δίκαιο για αυτούς τους απατεώνες να το ξεφεύγουν και δεν είναι δίκαιο να αντιμετωπίζονται έτσι αφού κάνουν τόσες καταθέσεις στον ιστότοπό τους.

Αυτόματη μετάφραση:
Renegade99
πριν από 4 μήνες

Hi, according to what I got from the complaint it was an exceeded max bet. It's always a difficult situation because we are for the fact that casinos should have a system protection and if a player wanted to place a higher bet, they would not take it. But as we can see this is still not the standard. I think you'll probably be more aware of this kind of thing now.

However, the whole result is equally disappointing to me, as I saw that you basically went over on just a few bets and didn't actually win anything from them, so Peter was trying to get the casino to pay you, but not successfully. 

Anyway, there is still a possibility to file a complaint to the authority as he announced in your complaint, so do you think you will try it ? Maybe it could be resolved in the end, but of course I make no promises. 

What do you think, will you go for it?

πριν από 4 μήνες

Έκανα μόνο 9 στοιχήματα των 5,20 €, οπότε ξεπέρασα το μέγιστο στοίχημα κατά 20 σεντς, χωρίς να κερδίσω τίποτα. Και αυτό συνέβη μόνο επειδή η λειτουργία xbet ήταν ενεργή και δεν το πρόσεξα. Λαμβάνοντας υπόψη ότι παίζω σε αυτό το καζίνο εδώ και ένα χρόνο, καταθέτω και έχασα πολλά χρήματα, θα μπορούσαν να με είχαν αντιμετωπίσει διαφορετικά. Ναι, σκοπεύω να επικοινωνήσω με τις αρχές, αν και φοβάμαι ότι θα πάρει πολύ χρόνο και το αποτέλεσμα θα είναι αβέβαιο.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Αναρωτιόμουν πότε θα πέσει η βαθμολογία του καζίνο μετά από αυτό το παράπονο (? )

Αυτόματη μετάφραση:
Renegade99
πριν από 4 μήνες

Yes I have read it and I understand your whole situation, but you have also seen our efforts to help. 

As for the safety index itself, I'll ask Peter again because I don't know exactly when these things happen. 

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ευχαριστώ 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Renegade99
πριν από 4 μήνες

No problem at all. I am sure Jaro will find out the information and get back to you soon.

πριν από 4 μήνες

Αναρωτιόμουν πότε θα πέσει η βαθμολογία του καζίνο μετά από αυτό το παράπονο (? )

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hi, so I got some information about the situation and the safety index will be lowered on Wednesday. Peter said he already wrote to you, so if you have any questions feel free to ask. 

I hope that a similar scenario won't happen again in any other casino. 😕

Jaro
πριν από 4 μήνες

Ναι, με ενημέρωσε μέσω email.

Ευχαριστώ και πάλι όλη την ομάδα 🙂

Το ελπίζω κι εγώ 😕

Αυτόματη μετάφραση:
Renegade99
πριν από 4 μήνες

You're welcome, if you have any more questions you can contact him and if you have any for us, you can also write anytime. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα