Χαιρόμαστε που σας έχουμε ως μέλος της οικογένειας RocketPlay! Σας εύχομαι απεριόριστη τύχη και ατελείωτη διασκέδαση στις περιπέτειες του παιχνιδιού σας!
We're delighted to have you as part of the RocketPlay family! Wishing you boundless luck and endless fun in your gaming adventures!
Τι σας αρέσει να πείτε, παρακαλώ;
Ξέρω ότι οι άνθρωποι λένε ότι μια φωτογραφία αξίζει όσο χίλιες λέξεις, αλλά θα έλεγα ότι αυτή είναι μια διαφορετική κατάσταση.
Υπάρχει κάτι λάθος;
What do you like to say, please?
I know people say a picture is worth a thousand words, but I'd say this is a different situation.
Is there something wrong?
Ενημέρωση για την εμπειρία μου
Επομένως, φαίνεται ότι οι υπολογισμοί για τα μπόνους επιστροφής μετρητών δεν είναι τόσο διαφανείς όσο το Rocketplay . Οπότε αυτή τη στιγμή έχω επιστροφή μετρητών 7%. Δεν δέχομαι μπόνους κατάθεσης από αυτό το καζίνο ή οποιοδήποτε άλλο για αυτό το θέμα. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει να παγιδεύομαι στις συνθήκες στοιχηματισμού του ελάχιστου rollover x40. Ωστόσο, θα κάνω τις περιστασιακές δωρεάν περιστροφές που προσφέρουν, γνωρίζοντας ότι οι όροι ανατροπής x40 δεν θα εκπληρωθούν ποτέ. Ωστόσο, όπως οι περισσότεροι από εμάς, μου αρέσει να παίζω στοίχημα. Έτσι, όταν παίρνω αυτά τα δωρεάν μπόνους περιστροφής, είναι περισσότερο για ψυχαγωγία να δω πόσο κοντά μπορώ να φτάσω στο να κάνω αυτά τα μπόνους στοιχήματα.
Παίρνω το μπόνους επιστροφής χρημάτων που προσφέρεται καθώς είναι μόνο μια ανατροπή x5 και αυτό είναι σίγουρα εφικτό και είχα πολλές μεγάλες νίκες με δυνατότητα ανάληψης κάνοντας αυτό με άλλα καζίνο στο παρελθόν. Αλλά φαίνεται ότι ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται αυτά τα μπόνους επιστροφής μετρητών από τον αλγόριθμο υπολογιστή σίγουρα δεν είναι αυτό που σας λέει η Rocketplay εκεί μέσα τους όρους και τις προϋποθέσεις μπόνους και προσπαθώντας να λάβετε τις πληροφορίες σας για τις καταθέσεις, τα ποσά που στοιχηματίστηκαν, τα ποσά μπόνους που γίνονται δεκτά και τα αναληφθέντα κεφάλαια που συμβάλλουν σε αυτό λίγο πολύ αδύνατο. Άλλα μου λένε από έναν πράκτορα και άλλα από άλλον. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτού του είδους τις πληροφορίες στους λογαριασμούς μου που διατηρούσα σε άλλα καζίνο στο παρελθόν.
Ειδικά επειδή οι πληροφορίες αφορούν μόνο προσωπικές στον δικό μου λογαριασμό. Έχω επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης του Rocketplays σχετικά με την πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες, αλλά εξακολουθώ να περιμένω απάντηση από αυτούς.
Ας πούμε ότι έχω επιστρέψει στο κυνήγι ενός καζίνο προσβάσιμο στην Αυστραλία που να είναι διαφανές στους πελάτες τους και να τηρεί αυτό που προσφέρουν.
Μείνετε έτοιμοι για περισσότερες ενημερώσεις και ελπίζουμε μερικές απαντήσεις σε αυτό το νήμα.
Update on my experience
so it seams that the calculations on cashback bonuses are not quite as transparent as Rocketplay make out. So I am currently at a 7% cashback. I don't accept deposit bonuses from this casino or any other for that matter. The main reason being I don't like being trapped into the wagering conditions of minimum x40 rollover. I will however take the occasional free spins they have on offer knowing that the x40 roll over conditions will never be met. However like most of us I like to gamble. So when taking these free spin bonuses its more for the entertainment of seeing how close I can get to making these bonus wagers.
I do take the Cashback Bonus offered as it's only a x5 roll over and that is definitely achievable and I've had a lot of withdrawable big wins by doing this with other casinos in the past . But it seems that the way these cashback bonuses are calculated by computer algorithm are definitely not what Rocketplay tell you in there bonus terms and conditions and trying to get your information on deposits, amounts wagered, bonus amounts accepted and withdrawn funds that contribute to this is pretty much impossible. I get told one thing from one agent and another from another agent. I have never had an issue with being able to access this kind of information on my accounts held with other casino's in the past.
Especially being that the information is regarding only personal to my own account. I have contacted Rocketplays support team in regards to accessing this information, but I am still waiting for a reply from them.
Lets say I'm back on the hunt for a casino accessible to Australia that is transparent to their customer's and hold up to what they offer.
Stay turned for more updates and hopefully a few answers to this thread.
Ενημέρωση για την εμπειρία μου
Επομένως, φαίνεται ότι οι υπολογισμοί για τα μπόνους επιστροφής μετρητών δεν είναι τόσο διαφανείς όσο το Rocketplay. Οπότε αυτή τη στιγμή έχω επιστροφή μετρητών 7%. Δεν δέχομαι μπόνους κατάθεσης από αυτό το καζίνο ή οποιοδήποτε άλλο για αυτό το θέμα. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει να παγιδεύομαι στις συνθήκες στοιχηματισμού του ελάχιστου rollover x40. Ωστόσο, θα κάνω τις περιστασιακές δωρεάν περιστροφές που προσφέρουν, γνωρίζοντας ότι οι όροι ανατροπής x40 δεν θα εκπληρωθούν ποτέ. Ωστόσο, όπως οι περισσότεροι από εμάς, μου αρέσει να παίζω στοίχημα. Έτσι, όταν παίρνω αυτά τα δωρεάν μπόνους περιστροφής, είναι περισσότερο για ψυχαγωγία να δω πόσο κοντά μπορώ να φτάσω στο να κάνω αυτά τα μπόνους στοιχήματα.
Παίρνω το μπόνους επιστροφής χρημάτων που προσφέρεται καθώς είναι μόνο μια ανατροπή x5 και αυτό είναι σίγουρα εφικτό και είχα πολλές μεγάλες νίκες με δυνατότητα ανάληψης κάνοντας αυτό με άλλα καζίνο στο παρελθόν. Αλλά φαίνεται ότι ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται αυτά τα μπόνους επιστροφής μετρητών από τον αλγόριθμο υπολογιστή σίγουρα δεν είναι αυτό που σας λέει η Rocketplay εκεί μέσα τους όρους και τις προϋποθέσεις μπόνους και προσπαθώντας να λάβετε τις πληροφορίες σας για τις καταθέσεις, τα ποσά που στοιχηματίστηκαν, τα ποσά μπόνους που γίνονται δεκτά και τα αναληφθέντα κεφάλαια που συμβάλλουν σε αυτό λίγο πολύ αδύνατο. Άλλα μου λένε από έναν πράκτορα και άλλα από άλλον. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτού του είδους τις πληροφορίες στους λογαριασμούς μου που διατηρούσα σε άλλα καζίνο στο παρελθόν.
Ειδικά επειδή οι πληροφορίες αφορούν μόνο προσωπικές στον δικό μου λογαριασμό. Έχω επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης του Rocketplays σχετικά με την πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες, αλλά εξακολουθώ να περιμένω απάντηση από αυτούς.
Ας πούμε ότι έχω επιστρέψει στο κυνήγι ενός καζίνο προσβάσιμο στην Αυστραλία που να είναι διαφανές στους πελάτες τους και να τηρεί αυτό που προσφέρουν.
Μείνετε έτοιμοι για περισσότερες ενημερώσεις και ελπίζουμε μερικές απαντήσεις σε αυτό το νήμα.
Update on my experience
so it seams that the calculations on cashback bonuses are not quite as transparent as Rocketplay make out. So I am currently at a 7% cashback. I don't accept deposit bonuses from this casino or any other for that matter. The main reason being I don't like being trapped into the wagering conditions of minimum x40 rollover. I will however take the occasional free spins they have on offer knowing that the x40 roll over conditions will never be met. However like most of us I like to gamble. So when taking these free spin bonuses its more for the entertainment of seeing how close I can get to making these bonus wagers.
I do take the Cashback Bonus offered as it's only a x5 roll over and that is definitely achievable and I've had a lot of withdrawable big wins by doing this with other casinos in the past . But it seems that the way these cashback bonuses are calculated by computer algorithm are definitely not what Rocketplay tell you in there bonus terms and conditions and trying to get your information on deposits, amounts wagered, bonus amounts accepted and withdrawn funds that contribute to this is pretty much impossible. I get told one thing from one agent and another from another agent. I have never had an issue with being able to access this kind of information on my accounts held with other casino's in the past.
Especially being that the information is regarding only personal to my own account. I have contacted Rocketplays support team in regards to accessing this information, but I am still waiting for a reply from them.
Lets say I'm back on the hunt for a casino accessible to Australia that is transparent to their customer's and hold up to what they offer.
Stay turned for more updates and hopefully a few answers to this thread.
Ενημέρωση για την εμπειρία μου
Επομένως, φαίνεται ότι οι υπολογισμοί για τα μπόνους επιστροφής μετρητών δεν είναι τόσο διαφανείς όσο το Rocketplay . Οπότε αυτή τη στιγμή έχω επιστροφή μετρητών 7%. Δεν δέχομαι μπόνους κατάθεσης από αυτό το καζίνο ή οποιοδήποτε άλλο για αυτό το θέμα. Ο κύριος λόγος είναι ότι δεν μου αρέσει να παγιδεύομαι στις συνθήκες στοιχηματισμού του ελάχιστου rollover x40. Ωστόσο, θα κάνω τις περιστασιακές δωρεάν περιστροφές που προσφέρουν, γνωρίζοντας ότι οι όροι ανατροπής x40 δεν θα εκπληρωθούν ποτέ. Ωστόσο, όπως οι περισσότεροι από εμάς, μου αρέσει να παίζω στοίχημα. Έτσι, όταν παίρνω αυτά τα δωρεάν μπόνους περιστροφής, είναι περισσότερο για ψυχαγωγία να δω πόσο κοντά μπορώ να φτάσω στο να κάνω αυτά τα μπόνους στοιχήματα.
Παίρνω το μπόνους επιστροφής χρημάτων που προσφέρεται καθώς είναι μόνο μια ανατροπή x5 και αυτό είναι σίγουρα εφικτό και είχα πολλές μεγάλες νίκες με δυνατότητα ανάληψης κάνοντας αυτό με άλλα καζίνο στο παρελθόν. Αλλά φαίνεται ότι ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται αυτά τα μπόνους επιστροφής μετρητών από τον αλγόριθμο υπολογιστή σίγουρα δεν είναι αυτό που σας λέει η Rocketplay εκεί μέσα τους όρους και τις προϋποθέσεις μπόνους και προσπαθώντας να λάβετε τις πληροφορίες σας για τις καταθέσεις, τα ποσά που στοιχηματίστηκαν, τα ποσά μπόνους που γίνονται δεκτά και τα αναληφθέντα κεφάλαια που συμβάλλουν σε αυτό λίγο πολύ αδύνατο. Άλλα μου λένε από έναν πράκτορα και άλλα από άλλον. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτού του είδους τις πληροφορίες στους λογαριασμούς μου που διατηρούσα σε άλλα καζίνο στο παρελθόν.
Ειδικά επειδή οι πληροφορίες αφορούν μόνο προσωπικές στον δικό μου λογαριασμό. Έχω επικοινωνήσει με την ομάδα υποστήριξης του Rocketplays σχετικά με την πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες, αλλά εξακολουθώ να περιμένω απάντηση από αυτούς.
Ας πούμε ότι έχω επιστρέψει στο κυνήγι ενός καζίνο προσβάσιμο στην Αυστραλία που να είναι διαφανές στους πελάτες τους και να τηρεί αυτό που προσφέρουν.
Μείνετε έτοιμοι για περισσότερες ενημερώσεις και ελπίζουμε μερικές απαντήσεις σε αυτό το νήμα.
Update on my experience
so it seams that the calculations on cashback bonuses are not quite as transparent as Rocketplay make out. So I am currently at a 7% cashback. I don't accept deposit bonuses from this casino or any other for that matter. The main reason being I don't like being trapped into the wagering conditions of minimum x40 rollover. I will however take the occasional free spins they have on offer knowing that the x40 roll over conditions will never be met. However like most of us I like to gamble. So when taking these free spin bonuses its more for the entertainment of seeing how close I can get to making these bonus wagers.
I do take the Cashback Bonus offered as it's only a x5 roll over and that is definitely achievable and I've had a lot of withdrawable big wins by doing this with other casinos in the past . But it seems that the way these cashback bonuses are calculated by computer algorithm are definitely not what Rocketplay tell you in there bonus terms and conditions and trying to get your information on deposits, amounts wagered, bonus amounts accepted and withdrawn funds that contribute to this is pretty much impossible. I get told one thing from one agent and another from another agent. I have never had an issue with being able to access this kind of information on my accounts held with other casino's in the past.
Especially being that the information is regarding only personal to my own account. I have contacted Rocketplays support team in regards to accessing this information, but I am still waiting for a reply from them.
Lets say I'm back on the hunt for a casino accessible to Australia that is transparent to their customer's and hold up to what they offer.
Stay turned for more updates and hopefully a few answers to this thread.
Γεια σου.
Θα μπορούσατε να επικολλήσετε και τις δύο απαντήσεις που λάβατε από τους χειριστές; Θα έλεγα ότι αυτό είναι το κύριο πράγμα που λείπει.
Εκτός από την απάντηση από την ομάδα υποστήριξης, φυσικά.
Hey there.
Could you paste in both answers you got from the operators? I'd say this is the main thing missing.
Aside from the reply from its support team, of course.
Πρώτος πράκτορας
Τετ., 9:45 μ.μ. εικόνα προφίλ πράκτορα
RocketPlay bot.
Αγαπητέ φίλε, υπομονή όσο ψάχνουμε για διαθέσιμο αντιπρόσωπο.
Φωτογραφία προφίλ πράκτορα
Jayash
Γεια! Το όνομά μου είναι Jayash και θα χαρώ να σας βοηθήσω!
Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας!
Μπορούμε να σας προσφέρουμε ένα προσωπικό μπόνους 5 AUD!
🔼Στοιχηματισμός x40;
💲Μέγιστη νίκη 500 AUD.
⏰Διάρκεια μπόνους 3 ημέρες.
Επίσης, μπορείτε να περιμένετε μια επιστροφή μετρητών αυτή την Πέμπτη στις 8 π.μ. από την UTC, θα είναι περίπου 260 $
Ευχαριστώ που το ρωτήσατε, είναι ήρεμα σήμερα, είναι ωραία νομίζω😊
Μπορώ να σου προσθέσω 5$ αυτή τη στιγμή αν θέλεις😎
Μου
Υποθέτω ότι 5 $ είναι κάτι
Τετ., 9:50 μ.μ. εικόνα προφίλ πράκτορα
Jayash
Το μπόνους προστέθηκε!
Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε το και απολαύστε τις υπηρεσίες μας!😊
Jayash
Μου
μπορείτε να μου πείτε πόσα έχω καταθέσει τον τελευταίο μήνα
και επίσης το ποσό που στοιχηματίστηκε από τότε που άνοιξα τον λογαριασμό μου
Τετ., 9:52 μ.μ. εικόνα προφίλ πράκτορα
Jayash
Λυπάμαι Tobias, αλλά δεν επιτρέπεται να κοινοποιήσω τέτοιες πληροφορίες μέσω συνομιλίας, αν θέλετε μπορούμε να υποβάλουμε μια αναφορά και να σας τη στείλουμε μέσω email, αλλά μπορεί να χρειαστούν έως και 30 ημέρες
Μου
πραγματικά αυτό φαίνεται περίεργο
Θα ήθελα να υποβάλω αυτήν την αναφορά
Τετ., 9:53 μμ. εικόνα προφίλ πράκτορα
Jayash
Ο νόμος GDPR δεν μας επιτρέπει να το κάνουμε, λυπάμαι🙏
Μου
όλα καλά, περιμένω τις 30 μέρες
Τετ, 9:53 μ.μ. Φωτογραφία προφίλ πράκτοραΤετ, 9:54 μ.μ
Jayash
Λάβετε υπόψη ότι οι πληροφορίες για τους παίκτες μας καθώς και τα προσωπικά τους δεδομένα είναι εμπιστευτικές και προσπαθούμε να προστατεύσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία και να σεβόμαστε το απόρρητό σας σύμφωνα με τις βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές και τους ισχύοντες κανονισμούς.
Προκειμένου να σας παρέχουμε τέτοιες πληροφορίες, παρακαλείστε να γράψετε το αίτημά σας με τη μορφή επιστολής που αποστέλλεται από το email εγγραφής σας. Στην επιστολή, πρέπει να μας δώσετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
όνομα
Ημερομηνια γεννησης
διεύθυνση
κινητό τηλέφωνο
χρησιμοποιούμενες μεθόδους πληρωμής
παιχνίδια που έπαιξες περισσότερο μαζί μας
Επιπλέον, προσδιορίστε τις πληροφορίες που θέλετε να λάβετε και την επιθυμητή χρονική περίοδο.
Μια επιστολή με τις προαναφερθείσες πληροφορίες μπορεί να σταλεί από το email εγγραφής σας στη διεύθυνση support@rocketplay.com .
μπορείτε να μεταδώσετε τις πληροφορίες σχετικά με την αναφορά παρακαλώ
Στην υγειά σας]
Τετ., 9:54 μμ. εικόνα προφίλ πράκτορα
Jayash
Tobias, πρέπει να μας στείλετε ένα email με τέτοιο αίτημα και να καθορίσετε τις πληροφορίες που θέλετε να λάβετε🙏
Μου
αυτή τη στιγμή πληκτρολογώ ένα τώρα
ευχαριστώ για τη βοήθειά σου
Τετ., 9:55 μ.μ. εικόνα προφίλ πράκτορα
Jayash
Παρακαλώ!
Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορώ να σας βοηθήσω ή άλλες ερωτήσεις που μπορεί να έχετε; 😊
δεν είναι όλα ευχαριστώ
Τετ., 9:55 μ.μ. εικόνα προφίλ πράκτορα
Jayash
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία! Στείλτε μας μια γραμμή ανά πάσα στιγμή☄️
Είμαι πάντα εδώ για να βοηθήσω και να βρω τρόπο να λύσω οποιοδήποτε πρόβλημα!😎
Αν δεν σας πειράζει - θα εκτιμήσω ιδιαίτερα αν βαθμολογήσετε τη βοήθειά μου!🙌
RocketPlay — Εκτοξεύστε στα ύψη τις νίκες σας🚀
First agent
Wed, 9:45 PMAgent profile picture
RocketPlay bot.
Dear friend, please hold on while we are looking for an agent available.
Agent profile picture
Jayash
Hi! My name is Jayash and I will be glad to assist you!
Thank you for your patience!
We can offer you a personal bonus of 5 AUD!
🔼Wager x40;
💲Max win 500 AUD;
⏰Duration of bonus 3 days;
Also, you can expect a cashback this Thursday at 8 AM by UTC, it will be approximately 260$
Thank you for asking, it's calm today today, it's nice I think😊
I can add you a 5$ right now if you wish😎
Me
i guess $5 is something
Wed, 9:50 PMAgent profile picture
Jayash
Bonus has been added!
Please use it and enjoy our services!😊
Jayash
Me
can you tell me how much i have deposited in the last month
and also my amount wagered since opening my account please
Wed, 9:52 PMAgent profile picture
Jayash
I am sorry Tobias but I am not allowed to share such information via chat, if you wish we can submit a report and send it to you via email, but it can take up to 30 days
Me
really that seams streange
id like to submit that report please
Wed, 9:53 PMAgent profile picture
Jayash
The GDPR law is not allow us to do so, I am sorry🙏
Me
all good ill wait the 30 daysa
Wed, 9:53 PMAgent profile pictureWed, 9:54 PM
Jayash
Please mind, that the information about our players as well as their personal data is confidential, and we endeavour to protect your personal information and respect your privacy in accordance with the best business practices and applicable regulations.
In order to provide you with such information, you are kindly asked to write your request in the form of a letter sent from your email of registration. In the letter, you have to provide us with the following information:
name
date of birth
address
mobile phone
payment methods used
games you played the most with us
Additionally, please specify the information you would like to receive and the desired time period.
A letter with above-mentioned information may be sent from your email of registration to support@rocketplay.com.
can you pass on the information regarding the report please
cheers]
Wed, 9:54 PMAgent profile picture
Jayash
Tobias, you need to send an email to us with such request and specify the information which you want to receive🙏
Me
im currently typing one now
thanks for your help
Wed, 9:55 PMAgent profile picture
Jayash
You are welcome!
Is there anything else I can assist you with or any other questions you may have? 😊
na thats all thanks
Wed, 9:55 PMAgent profile picture
Jayash
Thanks for reaching out! Drop us a line anytime☄️
I am always here to assist and find way to solve any issue!😎
If you don`t mind - I will highly appreciate if you will rate my assistance!🙌
RocketPlay — Skyrocket your wins🚀
Δεύτερος Πράκτορας
Τόρι
Γεια σου Tobias! Πώς πάει? Το όνομά μου είναι Tori και θα κάνω ό,τι μπορώ για να σε βοηθήσω σήμερα🌞
ΜΟΥ
Γεια σου Tori, μπορείς να εξηγήσεις πώς λειτουργεί αυτό. Μου είπαν ένα πράγμα και μετά το είπα άλλο
Πέμ. 8:03 μ.μ
Τόρι
Θα μπορούσατε να μου πείτε περισσότερα για την κατάσταση που έχετε αντιμετωπίσει;
ΜΟΥ
Πόνταρα και έχασα πολλές χιλιάδες την τελευταία εβδομάδα
Πέμ. 8:05 μ.μ
Τόρι
Tobias, ζητώ συγγνώμη για την ταλαιπωρία, νομίζω ότι ήταν τεχνικό λάθος και γι' αυτό ο συνάδελφός μου σας ενημέρωσε για λάθος ποσό😌
Απλώς μια ευγενική υπενθύμιση ότι η επιστροφή μετρητών υπολογίζεται έτσι - παίρνουμε τα πραγματικά σας στοιχήματα (τα στοιχήματα με υπόλοιπο μπόνους δεν περιλαμβάνονται) και αφαιρούμε από αυτά τις αναλήψεις σας. Τον αριθμό που παίρνουμε, πολλαπλασιάζουμε με ένα %, το οποίο εξαρτάται από το επίπεδο επιστροφής μετρητών σας.😉
ΜΟΥ
Δεν δέχομαι υπόλοιπα μπόνους.
Και δεν έχουν τραβήξει τίποτα
Μπορείτε να μου πείτε το ποσό που στοιχηματίστηκα την τελευταία εβδομάδα. Μείον το περιστασιακό μπόνους δωρεάν περιστροφών
Πέμ. 8:08 μ.μ
Τόρι
Αγαπητέ Tobias, σας ενημερώνουμε ότι η επιστροφή μετρητών υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημά μας. Λάβετε υπόψη ότι η ομάδα υποστήριξής μας δεν είναι υπεύθυνη για αυτήν τη διαδικασία. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
ΜΟΥ
Καταλαβαίνω ότι
Αλλά θα ήθελα να καταλάβω τη διαδικασία
Και πώς δημιούργησε αυτή τη φιγούρα
Πέμ. 8:10 μ.μ
Τόρι
Η επιστροφή μετρητών υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη τα πραγματικά στοιχήματά σας (εξαιρουμένων των στοιχημάτων που έγιναν με υπόλοιπο μπόνους) και αφαιρώντας τις αναλήψεις σας. Ο αριθμός που προκύπτει πολλαπλασιάζεται στη συνέχεια με ένα ποσοστό, το οποίο καθορίζεται από το επίπεδο επιστροφής μετρητών σας. 😊
Μακάρι να μπορούσα να σας προσθέσω τις πληροφορίες του στοιχηματισμένου ποσού, αλλά δεν δικαιούμαι να το κάνω
ΜΟΥ
Μπορώ να ρωτήσω γιατί δεν είμαι κατάλληλος για το στοιχηματισμένο υπόλοιπό μου 😔
Πέμ. 8:12 μ.μ
Τόρι
Δεν έχουμε τέτοιες πληροφορίες στο σύστημά μας🙍
Αυτή η αναφορά είναι μια εσωτερική πληροφορία συστήματος
Είστε ακόμα σε συνομιλία και χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια;🥺
ΜΟΥ
Άρα 100÷7=14,2857. 14,2857×88=1257,3.
Επιτρέψτε μου να ελέγξω τις καταθέσεις μου
Μετά θα το επεξεργαστώ αυτό προς τη φιγούρα. Αυτό δεν θα περιλαμβάνει μπόνους
Δώσε μου μια στιγμή σε παρακαλώ
Πέμ. 8:19 μ.μ
Τόρι
Παρακαλώ, ενημερώστε με αν μπορώ να σας βοηθήσω.
ΜΟΥ
Αυτές είναι οι καταθέσεις μου για την εβδομάδα.
Δεν περιλαμβάνονται τα ποσά που έχουν στοιχηματιστεί.
Κατατίθενται όλα χωρίς να αποδέχονται μπόνους
Αλλά το 7% μου λέει ότι κέρδισα και πόνταρα 1257 $
Κάτι δεν αθροίζεται
Και ναι, καταλαβαίνω ότι δημιουργείται από ένα σύστημα υπολογιστή που δεν είναι στον έλεγχό σας
Πέμ. 8:26 μ.μ
Τόρι
Το ποσό επιστροφής μετρητών προσδιορίζεται λαμβάνοντας υπόψη τα πραγματικά στοιχήματά σας (εξαιρουμένων αυτών που έγιναν με υπόλοιπο μπόνους) και αφαιρώντας τις αναλήψεις σας. Ο αριθμός που προκύπτει πολλαπλασιάζεται στη συνέχεια με ένα ποσοστό που αντιστοιχεί στο επίπεδο επιστροφής μετρητών σας.🤔
ΜΟΥ
Κανένα από αυτά δεν έγινε με υπόλοιπο μπόνους
Και δεν έχω αποσυρθεί
Πέμ. 8:28 μ.μ
Τόρι
Αγαπητέ Tobias, με λύπη σας ενημερώνω ότι η επιστροφή μετρητών δεν μπορεί να υπολογιστεί με αυτόν τον τρόπο, καθώς βασίζεται στο ποσό του στοιχήματος και όχι στην κατάθεση.
ΜΟΥ
Έτσι, το ποσό του στοιχήματος θα ήταν πολύ περισσότερο από αυτό που κατατίθεται
Θα στείλω email και θα ζητήσω τις πληροφορίες μέσω του σωστού τμήματος.
Τα στοιχήματά μου είναι κατά πλειοψηφία τρελά σε $5 / $25 κατεστημένους
Πέμ. 8:33 μ.μ
Τόρι
Λάβετε υπόψη ότι οι πληροφορίες για τους παίκτες μας καθώς και τα προσωπικά τους δεδομένα είναι εμπιστευτικές και προσπαθούμε να προστατεύσουμε τα προσωπικά σας στοιχεία και να σεβόμαστε το απόρρητό σας σύμφωνα με τις βέλτιστες επιχειρηματικές πρακτικές και τους ισχύοντες κανονισμούς.
Προκειμένου να σας παρέχουμε τέτοιες πληροφορίες, παρακαλείστε να γράψετε το αίτημά σας με τη μορφή επιστολής που αποστέλλεται από το email εγγραφής σας. Στην επιστολή, πρέπει να μας δώσετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
-όνομα
-Ημερομηνια γεννησης
-διεύθυνση
-κινητό τηλέφωνο
- χρησιμοποιούμενοι τρόποι πληρωμής
-παιχνίδια που έπαιξες περισσότερο μαζί μας
Επιπλέον, προσδιορίστε τις πληροφορίες που θέλετε να λάβετε και την επιθυμητή χρονική περίοδο.
Έχω λοιπόν το email στο σωστό τμήμα για να κυνηγήσω αυτές τις πληροφορίες.
Πέμ. 8:34 μ.μ
Τόρι
Μια επιστολή με τις προαναφερθείσες πληροφορίες μπορεί να σταλεί από το email εγγραφής σας στο support@rocketplay.com .📧
ΜΟΥ
Ευχαριστώ που με ενημέρωσες
Αυτό το μόνο που χρειάζομαι αυτή τη στιγμή
Πέμ. 8:35 μ.μ
Τόρι
Έχετε απόλυτο δίκιο, αυτές οι πληροφορίες πρέπει να ζητηθούν από το αρμόδιο τμήμα👆
Ευχαριστώ για την κατανόηση, αγαπητέ Tobias, μήπως μπορώ να σε βοηθήσω με οτιδήποτε άλλο; Θα χαρώ 💕
ΜΟΥ
Αυτό είναι όλο τώρα. Είμαι σίγουρος ότι θα μιλήσουμε ξανά στο μέλλον. Αν αποφασίσω να μείνω με αυτό το καζίνο.
Αυτό μπορεί να αλλάξει στο μέλλον
Απολαύστε τη μέρα σας
Πέμ. 8:37 μ.μ
Τόρι
Χαίρομαι για την ευκαιρία να σας βοηθήσω σήμερα 💕
Να έχετε κι εσείς μια υπέροχη μέρα🌤😊
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία! Ρίξτε μας μια γραμμή ανά πάσα στιγμή. Είμαστε πάντα εδώ για τη βοήθειά σας.
Να έχεις ένα καλό!
RocketPlay — Εκτοξεύστε στα ύψη τις νίκες σας 🚀
Second Agent
Tori
Hey Tobias! How’s it going? My name is Tori and I’ll do my best to help you out today🌞
ME
Hi Tori are you able to explain how this works. I was told one thing and then gor another
Thu, 8:03 PM
Tori
Could you please tell me more about the situation you have faced?
ME
I have wagered and lost multiple thousands over the last week
Thu, 8:05 PM
Tori
Tobias, I`m sorry for the inconvenience, I think it was a technical mistake that is why my colleague informed you about wrong amount😌
Just a kind reminder the cashback is counted like this – we take your real bets (bets with bonus balance are not included) and deduct from them your withdrawals. The number we get, we multiply by a %, which depends on your cashback level.😉
ME
I don't accept bonus balances.
And have not with drawn anything
Can you tell me my wagered amount over the last week. Minus the occasional free spin bonus
Thu, 8:08 PM
Tori
Dear Tobias, please be informed that the cashback is automatically calculated by our system. Kindly note that our support team is not accountable for this process. Thank you for your understanding.
ME
I understand that
But I'd like to understand the process
And how he generated that figure
Thu, 8:10 PM
Tori
The cashback is calculated by considering your actual bets (excluding bets made with bonus balance) and subtracting your withdrawals. The resulting figure is then multiplied by a percentage, which is determined by your cashback level. 😊
I wish I could add you the wagered amount information, but I`m not eligible to do it
ME
May I ask why I'm not eligible for my wagered balance 😔
Thu, 8:12 PM
Tori
We don`t have such information in our system🙍
This report is a system internal information
Are you still in chat and need any further assistance?🥺
ME
So 100÷7=14.2857. 14.2857×88=1257.3.
Let me just check my deposits
Then I'll work that out towards the figure. That won't include bonus's
Give me a moment please
Thu, 8:19 PM
Tori
Please, let me know if I may assist you.
ME
That's my deposits for the week.
Not including amounts wagered.
They are all deposited without accepting bonus
But my 7% says i won and wagered $1257
Something doesn't add up
And yes I understand it's generated from a computer system that's not in your control
Thu, 8:26 PM
Tori
The cashback amount is determined by taking into account your real bets (excluding those made with bonus balance) and deducting your withdrawals. The resulting figure is then multiplied by a percentage that corresponds to your cashback level.🤔
ME
None of them were made with bonus balance
And I haven't withdrawn
Thu, 8:28 PM
Tori
Dear Tobias, I regret to inform you that the cashback cannot be calculated in this manner as it is based on the bet amount rather than the deposit.
ME
So the bet amount would be quite substantially more than what is deposited
I'll email and request the information through the correct department.
My bets are majority mad in $5 / $25 incumbents
Thu, 8:33 PM
Tori
Please mind, that the information about our players as well as their personal data is confidential, and we endeavour to protect your personal information and respect your privacy in accordance with the best business practices and applicable regulations.
In order to provide you with such information, you are kindly asked to write your request in the form of a letter sent from your email of registration. In the letter, you have to provide us with the following information:
-name
-date of birth
-address
-mobile phone
-payment methods used
-games you played the most with us
Additionally, please specify the information you would like to receive and the desired time period.
So I have the email to the correct department to chase this information.
Thu, 8:34 PM
Tori
A letter with above-mentioned information may be sent from your email of registration to support@rocketplay.com.📧
ME
Thanks for informing me
That all I need for the moment
Thu, 8:35 PM
Tori
You are absolutely right, this information should be requested from the responsible department👆
Thank you for understanding, dear Tobias , maybe I can help you with anything else? I`ll be happy to💕
ME
That's all right now. I'm sure we will speak again in the future. If I decide to stick around with this casin.
That may change in the future
Enjoy your day
Thu, 8:37 PM
Tori
I'm glad for the opportunity to help you today 💕
Have a wonderful day too🌤😊
Thanks for reaching out! Drop us a line anytime. We’re always here for your assistance.
Have a good one!
RocketPlay — Skyrocket your wins 🚀
Γεια, φαίνεται ότι λάβατε τις πληροφορίες επιστροφής μετρητών που θέλατε μέχρι στιγμής. Υποθέτω, όπως έγραψες, θα ήθελες να είναι διαφορετικά. Θα μείνετε σε αυτό το καζίνο και θα του δώσετε μια ευκαιρία;
Hi, it looks like you got the cashback information you wanted so far. I suppose, as you wrote, you would have wanted it to be different. Will you stay with this casino and give it a chance ?
Από την υποστήριξη; Χμ, αναρωτιέμαι πού πάει αυτό.
From the support? Hmm, I wonder where this is going.
Αγαπητέ nestlife,
Σας ευχαριστούμε για το ερώτημά σας. Εκτιμούμε το ενδιαφέρον σας για το καζίνο μας. Ας διευκρινίσουμε τον υπολογισμό της επιστροφής μετρητών μας.
Σύμφωνα με τους κανόνες μας, η εβδομαδιαία επιστροφή μετρητών υπολογίζεται με βάση τη δραστηριότητα τυχερών παιχνιδιών σε κουλοχέρηδες την περασμένη εβδομάδα. Μόνο τα πραγματικά στοιχήματα λαμβάνονται υπόψη για τον υπολογισμό της επιστροφής χρημάτων. Ο τύπος για τον υπολογισμό της επιστροφής μετρητών είναι τα στοιχήματά σας μείον τα κέρδη * % επιστροφή μετρητών ανάλογα με το επίπεδό σας στο RocketPlay. Λάβετε υπόψη ότι μόνο τα στοιχήματα που γίνονται με πραγματικά χρήματα χωρίς μπόνους περιλαμβάνονται στον υπολογισμό.
Εάν υπήρχαν ασυμφωνίες στις πληροφορίες που παρέχονται από την ομάδα υποστήριξής μας, ζητούμε συγγνώμη για οποιαδήποτε σύγχυση. Λυπούμαστε βαθύτατα για το σφάλμα που έγινε από τον αντιπρόσωπο υποστήριξής μας σχετικά με το εκτιμώμενο ποσό επιστροφής μετρητών, καθώς πράγματι διέφερε σημαντικά. Θα εργαστούμε επιμελώς με τους αντιπροσώπους υποστήριξής μας για να εξασφαλίσουμε καλύτερη συνέπεια στο μέλλον. Τα σχόλιά σας μας βοηθούν να βελτιωθούμε και σας ευχαριστούμε για αυτό!
Όσον αφορά τα έγγραφα που ζητήσατε, σας έχουμε ήδη στείλει ένα email με τα ακόλουθα δεδομένα: ιστορικό συναλλαγών στο έργο, ιστορικό ληφθέντων μπόνους και ιστορικό ληφθέντων δωρεάν περιστροφών.
Όσον αφορά άλλα αιτήματα, εξηγήσαμε επίσης γιατί δεν μπορούμε τεχνικά να παρέχουμε όλες τις πληροφορίες που ζητήσατε. Εκτιμούμε το παιχνίδι σας και είμαστε εδώ για να απαντήσουμε σε τυχόν περαιτέρω ερωτήσεις που μπορεί να έχετε. Ελπίζουμε ότι αυτές οι πληροφορίες διευκρινίζουν τις απορίες σας και σας επιτρέπουν να απολαύσετε τις υπηρεσίες μας με μεγαλύτερη διαφάνεια.
Dear nestlife,
Thank you for your inquiry. We appreciate your interest in our casino. Let us clarify the calculation of our cashback.
According to our rules, weekly cashback is calculated based on gaming activity in slots over the past week. Only real bets are taken into account for cashback calculation. The formula for calculating cashback is your bets minus winnings * % cashback according to your level on RocketPlay. Please note that only bets made with real money without a bonus are included in the calculation.
If there were discrepancies in the information provided by our support team, we apologize for any confusion. We deeply regret the error made by our support agent regarding the estimated cashback amount, as it indeed differed significantly. We will work diligently with our support agents to ensure better consistency in the future. Your feedback helps us improve, and we thank you for that!
Regarding the documents you requested, we have already sent you an email with the following data: transaction history on the project, history of received bonuses, and history of received free spins.
As for other requests, we’ve also explained why we can’t technically provide all the information you asked for. We value your gameplay and are here to answer any further questions you may have. We hope this information clarifies your queries and allows you to enjoy our services with more transparency.
Αυτό το καζίνο με κλέβει κυριολεκτικά! Έχασα πάνω από 3000 χιλιάδες και ούτε έναν κανονικό νικητή! και ακούω συνέχεια το ίδιο: δεν έχουν καμία σχέση! Θα χάσετε όλους τους πελάτες σας με αυτόν τον τρόπο! Δεν μπορείς πραγματικά να κερδίσεις! Το πρόγραμμα αφοσίωσης σας δεν λειτουργεί! Δεν θέλετε καν να κάνετε δώρα παρά το γεγονός ότι χάνετε πολλά χρήματα! Είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος! Δεν συμβουλεύω κανέναν να επικοινωνήσει μαζί σας
This casino is literally robbing me! I lost more than 3000 thousand and not one normal winner! and I constantly hear the same thing: they have nothing to do with it! You will lose all your clients this way! You can't really win! Your loyalty program is not working! You don’t even want to give gifts despite the fact that you are losing a lot of money! I am extremely disappointed ! I don’t advise anyone to contact you
Αγαπητέ pipiag680,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε. Λυπούμαστε για οποιαδήποτε ταλαιπωρία αντιμετωπίσατε. Έχουμε ένα ανεξάρτητο πιστοποιητικό eCOGRA, το οποίο επιβεβαιώνει το RTP. Μπορείτε να το επαληθεύσετε στον ιστότοπό μας κάνοντας κύλιση προς τα κάτω και ακολουθώντας τον σύνδεσμο. Έχοντας έγκυρες άδειες και πιστοποιητικά, δεν μπορούμε να επηρεάσουμε τη νίκη σας.
Θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η νίκη σε ένα καζίνο είναι πάντα τυχαία και ποτέ εγγυημένη. Η ικανοποίησή σας είναι προτεραιότητά μας και τα σχόλιά σας είναι σημαντικά για εμάς, παίξτε με υπευθυνότητα!
Dear pipiag680,
Thank you for getting in touch. We regret any inconvenience you’ve faced. We have an independent certificate eCOGRA, which confirms RTP. You can verify it on our website by scrolling down and following the link. Having valid licenses and certificates, we cannot influence your win.
We would like to clarify that winning in a casino is always random and never guaranteed. Your satisfaction is our priority, and your feedback is important to us, play responsibly!
Λοιπόν, αν δεν έχετε καμία σχέση με το παιχνίδι ή το καζίνο, ή τίποτα, ακόμα κι αν δεν δείχνετε πίστη, τότε γιατί μου απαντάτε εδώ; και ποια είναι η λειτουργία σου; τι κάνεις ? απλά παίρνω λεφτά από παίκτες και τέλος; και τα υπόλοιπα δεν σε αφορούν; Απλά εκπλήσσομαι όταν μου λένε ότι δεν συμμετέχουμε :) ένα κανονικό καζίνο θέλει τους παίκτες να είναι χαρούμενοι και να νιώθουν άνετα, μερικοί ακόμη και να χαλάσουν τους παίκτες τους με δώρα. μα όλα είναι πολύ στενάχωρα μαζί σου, τι RTP μου λες; Στην πραγματικότητα, έχασα περισσότερα από 3000 χιλιάδες δολάρια από εσάς και δεν είχα μια κανονική ανάληψη ή νίκη. Νομίζω ότι σε ένα κανονικό καζίνο θα έδιναν σημασία όχι στην ικανοποίηση του πελάτη τους, αλλά απλά απαντάς σε όλους με δύο λέξεις που έχεις αντιγράψει από όλους :)
well, if you have nothing to do with the game or the casino, or anything, even if you don’t show loyalty, then why are you answering me here? and what is your function? what are you doing ? just take money from players and that’s it? and the rest doesn't concern you? I’m simply amazed when they tell me we are not involved :) a normal casino wants players to be happy and feel comfortable, some even spoil their players with gifts. but everything is very sad with you, what RTP are you telling me? In fact, I lost more than 3000 thousand dollars from you and I didn’t have one normal withdrawal or win. I think in a normal casino they would pay attention not to the satisfaction of their client, but you simply answer everyone with two words that you have copied from everyone :)
Έχω χάσει 100 ευρώ εδώ και ένα χρόνο και δεν έχω κερδίσει τίποτα. Λέω ότι κάτι υπάρχει στα παιχνίδια. Αντέγραψα και επικολλούσα την έτοιμη απάντηση. Δεν μπορούσα να εξηγήσω το πρόβλημά μου.
I have lost 100 Euros for a year and I have not won anything. I say there is something in the games. I copied and pasted the ready answer. I could not explain my problem.
Γεια σου φοβερό υπέροχο και πολύ ωραίο καζίνο...νομίζω ότι όλοι πρέπει. Εγγραφείτε ..είμαι μαζί τους από 5 χρόνια χωρίς πρόβλημα ανάληψης και κατάθεσης.. όλα λειτουργούν τέλεια
Hi there awesome brilliant and very nice casino ...I think everyone should. Join ..I am with them from 5 years with no problem of withdrawal and deposit.. everything works great
Λοιπόν, αν δεν έχετε καμία σχέση με το παιχνίδι ή το καζίνο, ή τίποτα, ακόμα κι αν δεν δείχνετε πίστη, τότε γιατί μου απαντάτε εδώ; και ποια είναι η λειτουργία σου; τι κάνεις ? απλά παίρνω λεφτά από παίκτες και τέλος; και τα υπόλοιπα δεν σε αφορούν; Απλά εκπλήσσομαι όταν μου λένε ότι δεν συμμετέχουμε :) ένα κανονικό καζίνο θέλει τους παίκτες να είναι χαρούμενοι και να νιώθουν άνετα, μερικοί ακόμη και να χαλάσουν τους παίκτες τους με δώρα. μα όλα είναι πολύ στενάχωρα μαζί σου, τι RTP μου λες; Στην πραγματικότητα, έχασα περισσότερα από 3000 χιλιάδες δολάρια από εσάς και δεν είχα μια κανονική ανάληψη ή νίκη. Νομίζω ότι σε ένα κανονικό καζίνο θα έδιναν σημασία όχι στην ικανοποίηση του πελάτη τους, αλλά απλά απαντάς σε όλους με δύο λέξεις που έχεις αντιγράψει από όλους :)
well, if you have nothing to do with the game or the casino, or anything, even if you don’t show loyalty, then why are you answering me here? and what is your function? what are you doing ? just take money from players and that’s it? and the rest doesn't concern you? I’m simply amazed when they tell me we are not involved :) a normal casino wants players to be happy and feel comfortable, some even spoil their players with gifts. but everything is very sad with you, what RTP are you telling me? In fact, I lost more than 3000 thousand dollars from you and I didn’t have one normal withdrawal or win. I think in a normal casino they would pay attention not to the satisfaction of their client, but you simply answer everyone with two words that you have copied from everyone :)
Γεια σας, συμμετέχω σε αυτήν τη συζήτηση γιατί νομίζω ότι το καζίνο μιλάει για το πώς δεν ελέγχει με κάποιο τρόπο τα παιχνίδια και επομένως αν κερδίζετε ή χάνετε. Έχουμε γράψει έναν αρκετά χρήσιμο οδηγό σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των κουλοχέρηδων και του RTP , ώστε να μπορείτε να διαβάσετε γι' αυτούς.
Το ότι χάνεις χρήματα στο καζίνο, δυστυχώς το καζίνο έχει πάντα ένα πλεονέκτημα έναντι του παίκτη και αυτό είναι γεγονός. Αν μιλάτε για δώρα, τότε το καζίνο απλά δεν είναι υποχρεωμένο να κάνει κάτι τέτοιο. Εάν μπορείτε να βρείτε ένα καζίνο που να το κάνει, γιατί να μην το επιμείνετε;
Φυσικά λυπάμαι που έχασες, αλλά αν αυτό είναι το μόνο που συμβαίνει, δεν θα ήταν καλύτερα να κάνουμε ένα διάλειμμα;
Hi, I'm joining this conversation because I think the casino is talking about how it doesn't somehow control the games and therefore whether you win or lose. We have written quite a useful guide about how slots are working and RTP, so you can read about them.
The fact that you lose money in the casino, unfortunately the casino always has an advantage over the player and that's a fact. If you're talking about gifts, then the casino is simply not obliged to do something like that. If you can find a casino that does it, why not stick to it?
Of course I'm sorry you lost, but if that's all that's going on, wouldn't it be better to take a break ?
Έχω χάσει 100 ευρώ εδώ και ένα χρόνο και δεν έχω κερδίσει τίποτα. Λέω ότι κάτι υπάρχει στα παιχνίδια. Αντέγραψα και επικολλούσα την έτοιμη απάντηση. Δεν μπορούσα να εξηγήσω το πρόβλημά μου.
I have lost 100 Euros for a year and I have not won anything. I say there is something in the games. I copied and pasted the ready answer. I could not explain my problem.
Γεια σας, αν έχετε κάποιο πρόβλημα στο καζίνο, μπορείτε να δοκιμάσετε να χρησιμοποιήσετε τον μεταφραστή. Θα πρέπει να μεταφραστεί στον ιστότοπό μας και εάν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με αυτό μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον μεταφραστή που είναι διαθέσιμος στο διαδίκτυο. Θα ήθελα να μάθω τι έγινε.
Hello, if you have any problem in the casino you can try using the translator. It should be translated on our website and if you have a problem with that you can use the translator available on the internet. I would like to know what happened.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.