Χαίρετε,
Καταλαβαίνω καλά ότι ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί και πότε;
Αν μπορώ να μαντέψω, θα έλεγα ότι η ανάληψη πιθανώς πυροδότησε ορισμένους πρόσθετους ελέγχους λογαριασμού.
Είστε βέβαιοι ότι δεν έχετε λάβει κανένα email από το καζίνο, παρακαλώ;
Νομίζω ότι μάλλον δεν πρόκειται για κάποιο είδος τεχνικού σφάλματος, αλλά παρόλα αυτά, μερικές συνήθεις "τεχνικές" συμβουλές:
εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης\cookies,
εκκίνηση του καζίνο από διαφορετικές συσκευές ή σε κατάσταση ανώνυμης περιήγησης στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome,
εναλλακτικά χρησιμοποιώντας διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης.
Παρακαλώ ενημερώστε με.
Hello,
Do I understand correctly that your account has been already verified yet and when?
If I may guess I would say that the withdrawal possibly triggered some additional account checks.
Are you sure you have not received any email from the casino, please?
I think that this is probably not some sort of technical bug, but still, a few usual "technical" tips:
clearing the cache\cookies,
launching the casino from different devices, or in incognito mode in the Chrome browser,
alternatively by using a different browser.
Kindly let me know.
Αυτόματη μετάφραση: