ΦόρουμΚαζίνοRichy Casino - γενική συζήτηση

Richy Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από romakopalov
|
4452 προβολές 18 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Richy Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γιατί διαφημίζετε κλειστά καζίνο απάτης; Έκανα μια κατάθεση, δεν θέλω, έβαλα μια πληρωμή, δεν έχει οριστεί, η υποστήριξη σταματά να ανταποκρίνεται μετά την ερώτηση της ανάληψης



Γιατί διαφημίζετε κλειστά καζίνο απάτης; Έκανα μια κατάθεση, κέρδισα, έβαλα μια πληρωμή, δεν ορίστηκε, η υποστήριξη σταματά να ανταποκρίνεται μετά την ερώτηση της ανάληψης

Αυτόματη μετάφραση:
romakopalov
πριν από 2 έτη

Allow me to clarify that we do not advertise bad or closed casinos,

we keep such casinos on our list to warn players instead. Do you think that grave mark saying "zombie" casino is advertising? Well, it's quite the opposite.:


That's also why we provide "better casinos for you" If you visit our list first, you could see a bad reputation and the zombie mark.

If you need help, you can submit a complaint and we will do our best to solve your issue.


Update: casino rating has increased to 5,9 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 1 έτος

Είμαι περίεργος; Παρατήρησα ότι η πλατφόρμα έχει μια σφραγίδα που δείχνει την άδεια Curaçao. Πώς είσαι τόσο σίγουρος ότι η εν λόγω άδεια είναι ψεύτικη;

Αυτόματη μετάφραση:
Crossader
πριν από 1 έτος

Yes, the stamp is there, but the license is not ok. Each time we review a casino we check the license via the official channel - the licensing authority, sadly we found out that the casino pretends to fall under this licensing authority.

The last check was done on the 30th of September, so if you find a more recent update, do not hesitate to contact us:

file

The contact form can be found under each casino review.

πριν από 1 έτος

Γεια, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου επειδή δεν έχω ρυθμίσει το email μου... Πώς μπορώ να το κάνω βοηθάει

Αυτόματη μετάφραση:
marylentoro
πριν από 1 έτος

Hello,

this sound rather weird to me. Does it mean that you manage to register without confirming your email address?

Can you access your account? I guess that you need help from casino support, but sadly, the support icon is not clickable, so it seems that you should use their social media profiles instead:

file

Allow me to say, that the casino currently has a bad reputation and pretends to be licensed while it is not according to our review. You should avoid such sites in the future.


Let me know how it goes, please. If you manage to solve this problem, consider finding yourself a more reliable casino.

marylentoro
πριν από 1 έτος

Dear user,

As per careful examination of your case, we found out that your issue had been fixed within 24 hours since you contacted our support. We helped you with the email issue, and you were able to withdraw your funds.

Anyway, we deeply apologize for the complicated process, our technical team has already made some alterations to avoid such delays in the future. Thank you for understanding.

Crossader
πριν από 1 έτος

Dear user,

We have clarified this situation. The license was marked as fake due to misprint in the certificate.

The information here and on the website will be updated soon.

Richy Casino
πριν από 1 έτος

Hello there,

thank you for the update.

πριν από 1 έτος

Πριν από 15 ημέρες έκανα μια κατάθεση σε αυτό το καζίνο, και μέχρι σήμερα δεν έχω πιστωθεί, δεν έχω άλλη επιλογή από το να τους πω ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
pauljvirgink
πριν από 1 έτος

That is unfortunate.

If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you, all you need to do is submit the complaint.

Are you in?

Click/tap this link to make it happen, please.

pauljvirgink
πριν από 1 έτος

Dear customer,

We have checked your case. Indeed, there was a delay in crediting due to the technical issues with the payment method you used. We deeply apologize for this. However, it was later credited (on March 9). After that, you played our games, unfortunately, lost your funds and therefore no withdrawal was possible. In case you decide to make another deposit, please use the promo code active200 to receive 200% bonus. We wish you better luck next time!

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, θέλω να επιστρέψω σε ένα παράπονο που είχα κατά της ανάληψης χρημάτων στο Richy Casino. Έχω υπόλοιπο 78.900 πέσος και δεν μπορώ να εισπράξω. file


Αυτόματη μετάφραση:
Stiven
πριν από 4 μήνες

Hello. As our complaint team has explained in your complaint over here, 👈 they had to close it only because you have stopped responding and you can reopen it at any time. You just need to get in touch with them, because unfortunately, we cannot do that for you.

May I ask what the reason is that you would like to reopen it? Have you got some updates, by any chance?

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, σας ευχαριστώ που με βοηθήσατε, αυτό που συνέβη την τελευταία φορά ήταν ότι ο διακομιστής δεν με άφησε να μπω στη σελίδα σας για να απαντήσω αμέσως μόλις με επέτρεψε να το κάνω χθες

και η αλήθεια είναι ότι με ενδιαφέρει πολύ η βοήθειά σας γιατί η σελίδα μου δίνει κωδικό και εκτελεί την ανάληψη αλλά δεν είναι αποτελεσματική

Αυτόματη μετάφραση:
Stiven
πριν από 4 μήνες

You will undoubtedly find related emails from our Complaint Team, specifically Veronika, if you check your inbox. Please respond to one of these emails to tell her that you would like to reopen your complaint.

Do you think you can manage to do so? Let us know if you struggle.

πριν από 4 μήνες

Γεια σας, αν δυσκολεύομαι, βρίσκω τη συνομιλία με τη Βερόνικα αλλά δεν έχω πού να ανοίξω ξανά την υπόθεση.

Αυτόματη μετάφραση:
Stiven
πριν από 4 μήνες

Yes, you won't find that option anywhere in the complaint, that's why it was recommended that you write to Veronika on her email and she will reopen it for you. So that's probably the best you can do. Let me know if anything goes wrong. 🙂

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα