ΦόρουμΚαζίνοRich Casino - γενική συζήτηση

Rich Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Magda
|
3206 προβολές 15 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Rich Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Γεια σου!

Βλέπω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν ανασταλεί ο λογαριασμός τους μετά από μια νίκη μπόνους ή κάτι παρόμοιο στο RichCasino. Κάποιος καλείται να στείλει email στο τμήμα ασφαλείας του για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ξεκλείδωμα του λογαριασμού. Επιλύθηκε κάποιος το πρόβλημά του μετά την αποστολή ενός email. Ή μήπως χάθηκαν για πάντα τα χρήματα;


Στην περίπτωσή μου, κέρδισα 100 ευρώ από μπόνους και κατάφερα να στείλω αίτημα ανάληψης, αλλά μετά από 5 ημέρες ο λογαριασμός μου ανεστάλη χωρίς εξήγηση.



Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
amilsuper
πριν από 2 έτη

Hello amilsuper, If I understand correctly , your account is blocked now, am I right? Are you sure your account was fully verified? Could you please tell me how many days ago you requested a withdrawal please?

If you are sure that you have complied with all terms & conditions and casino treated you badly, then you can try submit the complaint here on our website.


πριν από 1 έτος

They are most likeley scammers, locked account with full deposit in it still 3 months and not any answers to my email or any sign of a refund

740zunk
πριν από 1 έτος

Hello,

I checked your complaint, while the casino stated that you opened multiple accounts in order to cheat, it seems that no supportive proof has been presented yet. Well, if the player is accused of breaching the rules, some explanation or evidence should be presented so the player is aware of the fact and can avoid that in the future.

Now the casino has 4 days to respond, so let's hope someone will get to us.

πριν από 1 έτος

They are scammers. Livechat lies and dont answer anything about my refund and 4 months later no response to emails, stay Away.

740zunk
πριν από 1 έτος

The casino was penalized by awarding 1236 black points, the casino has made its decision by ignoring the request for further evidence.🙁


πριν από 1 έτος

They are scammers and livechat are in on it Aswell, they say security mail will respond but now 20 emails and 4 months later no response. How can this casino have 8 stars when it literally is scamming people?

740zunk
πριν από 1 έτος

Hello 740zunk, I just looked at you complaint and I am very sorry we were not able to help with this case. Our casino review process is very sophisticated and takes into account a huge amount of information about each casino. The main factors considered in our reviews are size of the casino, player complaints, deductions for restrictive or unfair practices, points added for positive qualities and related casinos. Dealing with complaints is just a part of it.

You can learn more about how we rate casinos here. I am really sorry for your unfortunate case, but it is still possible that casino will want to improve its reputation, here on Casino Guru website, and get involved in this case again .✨


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Yes i understand but the casino are legit scammers along with winward casino. Excact same support/security team and Website design. They refuse to answer any questions about ownership for a reason they are criminals

πριν από 1 έτος

Ok, so after actually winning and completing a successful withdrawl ( With Casino Gurus assistance ), My account has had all deposit options removed. I've asked live chat about this, and they say I need to email security, I did this on the 26th, no response. It would appear they really do not like players that ever withdraw. Atleast I got my money, but the so called VIP status really means nothing here.

scottM
πριν από 1 έτος

Hi, we are happy you got your winning and that you share this with the others. It might be useful to drop an user review here on Casino Guru regarding your experience. Thank you

πριν από 1 έτος

Χαιρετισμούς από το bing

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Casino has now for almost a year gone no show, no response to anything about my account being locked with my full deposit in it. Not a Single dollar from a win or bonus just my own money. All companis listed on these casino review sites that they say owns the casino are Shell companies that cannot be contacted, all emails do not exist so you cant even email them and even the affiliate program does not respond, they are not casinos but real scammers wich many other sites have said too now that i read them.

740zunk
πριν από 1 έτος

The casino has closed, so I would give up all hope. 🙁

I'm sorry.

πριν από 1 έτος

Good Riddance

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα