Γεια σου!
Βλέπω ότι πολλοί άνθρωποι έχουν ανασταλεί ο λογαριασμός τους μετά από μια νίκη μπόνους ή κάτι παρόμοιο στο RichCasino. Κάποιος καλείται να στείλει email στο τμήμα ασφαλείας του για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ξεκλείδωμα του λογαριασμού. Επιλύθηκε κάποιος το πρόβλημά του μετά την αποστολή ενός email. Ή μήπως χάθηκαν για πάντα τα χρήματα;
Στην περίπτωσή μου, κέρδισα 100 ευρώ από μπόνους και κατάφερα να στείλω αίτημα ανάληψης, αλλά μετά από 5 ημέρες ο λογαριασμός μου ανεστάλη χωρίς εξήγηση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Hey!
I see that many people have had their account suspended after a bonus win or similar at RichCasino. One is told to email their security department for more information on unlocking the account. Has anyone had their problem resolved after sending an email. Or is the money gone forever?
In my case, I won 100 euros from a bonus and managed to send a withdrawal request, but after 5 days my account was suspended without explanation.
Thanks in advance!
Hej!
Jag ser att många har fått sitt konto avstängt efter en bonusvinst eller liknande på RichCasino. Man blir tillsagd att maila deras säkerhetsavdelning för mer information om att låsa upp kontot. Har någon fått sitt problem löst efter att ha skickat ett mail. Eller är pengarna borta för alltid?
I mitt fall vann jag 100 euro från en bonus och lyckades skicka en uttagsansökan, men efter 5 dagar blev mitt konto avstängt utan förklaring.
Tack på förhand!
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: