Είναι ένα νέο καζίνο. Δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου πληροφορίες σχετικά με αυτό στο διαδίκτυο. Καλή τύχη υποθέτω
It's a new casino. There's almost no information on it online. Good luck I guess 😀
Εντάξει 25 λεπτά κατάθεση αλλά καμία αναζήτηση gonzo δεν είναι αθάνατα παιχνίδια
Ok 25 min deposit but no gonzo quest are immortal games
Προειδοποίηση καζίνο raptor.
Περιμένω 8 μέρες για τις αναλήψεις μου.
έρχονται με δικαιολογίες για να μην πληρώσουν τα κέρδη. 2-3 μέρες τώρα λένε ότι δεν μπορούν να πάρουν απάντηση από εκεί πάροχο πληρωμών!
ακόμα περιμένω τα λεφτά μου.
Warning raptor casino.
i have been waiting 8 days for my withdrawals.
they come with excuses to not pay out winnings. 2-3 days now they say they can’t get answer from there payment provider!
im still waiting for my money.
Γεια σου.
Έλεγξα το παράπονό σας για να βρω περισσότερες λεπτομέρειες. Θα έλεγα ότι το καζίνο μπορεί να αντιμετωπίζει κάποια τεχνικά προβλήματα σήμερα. Με βάση το γεγονός ότι οι προηγούμενες αναλήψεις σας πραγματοποιήθηκαν γρήγορα, θα μπορούσε να είναι λογικό. Είναι ενοχλητικό, αλλά θα περίμενα...
Αν αλλάξει κάτι, κοινοποιήστε, παρακαλώ.
Hey there.
I checked your complaint to find more details. I'd say the casino could be experiencing some technical issues nowadays. Based on the fact your previous withdrawals went through quickly, it could make sense. It's annoying, but I would wait...
If anything changes, share, please.
Γεια σας, το ενδιαφέρον είναι ότι έκανα μια ανάληψη ενός μικρού ποσού στη συνέχεια και η επεξεργασία έγινε αμέσως.. και επίσης τώρα 4 ημέρες και δεν έχουν ακούσει από τον πάροχο πληρωμών τους, αυτή είναι η δικαιολογία τους. Τίποτα δεν χρειάζεται 4 μέρες για να έρθεις σε επαφή με κάποιον.
Θα μπορούσα να δεχτώ τοπ 1-2 ημερών, αλλά 4 ημέρες…
Επίσης, αν κάνετε google κριτικές για το raptor casino φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος που δεν λαμβάνω τις αναλήψεις.
Hello , intresting part is I made a withdrawal afterwards of a small amount and that processed immediately.. and also now 4 days and they haven’t heard from their payment provider, that’s their excuse. Nothing takes 4 days to come in contact with someone.
i could accept 1-2 days tops, but 4 days…
aswell if you google raptor casino reviews it seems like I’m not the only one not getting the withdrawals.
Γειά σου.
Λοιπόν, πρέπει να πω ότι ορισμένα καζίνο περίμεναν περισσότερες από 14 ημέρες για τον τρίτο πάροχο πληρωμών τους.
Δεν θέλω να ακούγομαι αρνητικός, αλλά έχετε ακούσει τι πραγματικά συμβαίνει με τις ευρωπαϊκές τράπεζες, σχετίζεται με τέτοια θέματα πληρωμών; Ετσι νομίζω.
Εάν συμβαίνει αυτό, το καζίνο πρέπει απλώς να περιμένει τη λύση που προσφέρει ο πάροχος πληρωμών του, μπορούμε να πούμε ότι είστε στην ίδια πλευρά προς το παρόν. 🙁
Ελπίζω να τελειώσει καλά!
Hello.
Well, I have to say that some casinos waited more than 14 days for its 3rd party payment provider.
Don't want to sound negative, but have you heard what is actually happening with the European banks, is it related to such payment issues? I guess so.
If this is the case, the casino simply has to wait for the solution offered by its payment provider, can be said you are on the same side for now. 🙁
I hope it will end up well!
Έχεις τα λεφτά σου ακόμα; Έχω δύο αναλήψεις στο καζίνο Raptor τώρα. Το πρώτο ολοκληρώθηκε στις 18/3 και το άλλο 23/3. Και χωρίς χρήματα. Γράφουν διαφορετικές δικαιολογίες, άλλοτε ότι περιμένουν κάποια απάντηση από τον πάροχο πληρωμών τους και άλλοτε ότι έχουν πάρει κάποια απάντηση από αυτούς. Είναι 21 μέρες που περίμενα χρήματα από την πρώτη ανάληψη. Οχι εντάξει.
Have you got your money yet? I have two withdrawals on Raptor casino now. The first was completed the 18/3 and the other 23/3. And no money. They write different excuses, sometimes that they are waiting for some answer from their Payment provider and sometimes that they have gotten some answer from them. Its 21 days that I’ve waited for money from the first withdraw. Not ok.
Έχετε ακούσει για την ενότητα παραπόνων μας; Θα μπορούσε να σας δώσει την ευκαιρία να σας βοηθήσει υποβάλλοντας την καταγγελία. Δείτε το εδώ:
Have you heard about our complaint section? Could give you a chance to help you out by submitting the complaint. Check it out here:
Έχετε λάβει τα χρήματά σας από την Raptor από όσα περίμενα εδώ και 15 μέρες και θέλουν απλώς πολλά έγγραφα από εμένα όλη την ώρα.
Have you received your money from Raptor than I have been waiting now for 15 days and they just want loads of documents from me all the time.
Har du fått dina pengar ifrån Raptor än jag har väntat nu i 15 dagar och de vill bara ha massor av dokument av mig hela tiden.
Πήρες ποτέ τα λεφτά σου;
Did you ever get your money?
Fick du dina pengar någon gång?
Συγγνώμη για την παρέμβαση. Μόλις έλεγξα το πρόγραμμα αναπαραγωγής ξαφνικά σταμάτησε να ανταποκρίνεται στο παράπονο . Μερικές φορές συμβαίνει όταν φτάνουν τα κέρδη. Ωστόσο, δεν είναι κανόνας.
Χρειάζεστε βοήθεια, ίσως;
Sorry to step in. I just checked the player suddenly stopped responding to the complaint. Sometimes it happens when the winnings arrive. Though, it's not a rule.
Do you need any help, perhaps?
Γεια, ναι έχω το ίδιο πρόβλημα. Χωρίς λεφτά.
Hi, yes I have the same problem. No money.
Hej, ja jag har samma problem. Inga pengar.
Ξέρω, είδα το παράπονό σου. Λοιπόν, καλή τύχη με αυτό...
Έχετε ιδέα τι φαίνεται να είναι λάθος στην περίπτωσή σας;
I know, I saw your complaint. Well, good luck with that...
Do you have any idea what seems to be wrong in your case?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.