Χαίρομαι που επικοινωνείτε μαζί μας στη συνομιλία σήμερα Manuela Kerstin. Είμαι ο Γιώργος και θα χαρώ να σας βοηθήσω. Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας σχετικά με τα κέρδη και τα μπόνους σας.
Ζητούμε συγγνώμη για την καθυστέρηση και σας ευχαριστούμε για την αναμονή.
Καλώς ήρθατε στο χώρο μας.
Όσον αφορά τα μπόνους:
Μπορείτε να ποντάρετε το μπόνους σας σε όλους τους κουλοχέρηδες. Θα λάβετε 0,5 πόντους για κάθε ευρώ που ποντάρετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόλοιπο μπόνους μόνο όταν τα πραγματικά σας χρήματα έχουν εξαντληθεί.
Πριν ξεκινήσετε ένα παιχνίδι, μπορείτε να πατήσετε "i" στην επάνω δεξιά γωνία και εάν μπορείτε να δείτε το παιχνίδι μπόνους, σημαίνει ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το υπόλοιπο μπόνους σας στο παιχνίδι.
Σχετικά με τα κέρδη σας:
Λυπάμαι που δεν λάβατε τα κέρδη σας.
Χρειάζομαι τον αριθμό της συνεδρίας και αρκετές πληροφορίες (παιχνίδι, ημερομηνία, έλλειψη κερδών) για να ελέγξω περαιτέρω την υπόθεση.
Μπορείτε να βρείτε τον αριθμό του παιχνιδιού με σύνδεση, έπειτα κάνοντας κλικ στις 3 γραμμές επάνω αριστερά και, στη συνέχεια, στην Προσωπική περιοχή, κάτω από το Ιστορικό παιχνιδιών - Δραστηριότητα παιχνιδιών και εκεί θα βρείτε περισσότερες πληροφορίες για να βρείτε τη σωστή περιστροφή.
Για να κάνετε αναλήψεις στο μέλλον, ο λογαριασμός πρέπει να επαληθευτεί. Για να επαληθεύσετε τον λογαριασμό, μπορείτε να ανεβάσετε τα ακόλουθα έγγραφα:
1. Αντίγραφο λογαριασμού κοινής ωφέλειας (φυσικό αέριο, ηλεκτρικό ρεύμα, τηλέφωνο, νερό ή (κινητό τηλέφωνο) ή τη δήλωση της τράπεζάς σας στην οποία αναγράφεται το όνομά σας, η διεύθυνση, το ΛΟΓΟΤΥΠΟ και μια ημερομηνία (όχι μεγαλύτερη των 3 μηνών). Εάν είστε τραπεζικός online, τότε σας ζητώ να κατεβάσετε τη δήλωση λογαριασμού ως PDF και στη συνέχεια να την ανεβάσετε στον λογαριασμό παιχνιδιού σας.
(Μόνο ένα από τα παραπάνω έγγραφα μπορεί να ελεγχθεί. Θα μπορούσε επίσης να ελεγχθεί συμβόλαιο / τιμολόγιο κινητής τηλεφωνίας).
2. Αντίγραφο της απόδειξης ταυτότητας (ταυτότητα, διαβατήριο) που περιέχει όλες τις πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένης της υπογραφής σας και της ημερομηνίας λήξης. Όταν ανεβάζετε την ταυτότητά σας, απαιτείται και το πίσω μέρος.
Μπορείτε να βρείτε χρήσιμες συμβουλές στον ακόλουθο σύνδεσμο:
https://www.queenvegas.com/de/uploading-documents/
15:52
Διαφορετικά, προσέξτε τις προσφορές της ημέρας για να λαμβάνετε υπέροχες προσφορές που έγιναν μόνο για εσάς* (* διαβάστε τους όρους και τις προϋποθέσεις.) Κάθε τόσο το σύστημα θα δίνει αυτόματα δωρεάν περιστροφές τουρνουά. Ελέγξτε επίσης τα ασφάλιστρα. Μην ξεχνάτε τα συναρπαστικά freerolls μας (δεν απαιτείται κατάθεση), όπου μπορείτε να κερδίσετε πολλές δωρεάν περιστροφές και έπαθλα.
Για πληροφορίες Manuela Kerstin:
Σε εμάς, ο χρόνος επεξεργασίας για αναλήψεις διαρκεί περίπου. 11 ώρες.
Οι αναλήψεις με μεταφορά χρημάτων μπορεί να διαρκέσουν από 2 έως 7 εργάσιμες ημέρες (υπό την προϋπόθεση της έγκρισης). Λάβετε υπόψη ότι εξαρτάται από τη μεταφορά χρημάτων και όχι από εμάς.
Ωστόσο, οι αναλήψεις μέσω MuchBetter ή MyPaySafe μπορούν να πιστωθούν απευθείας στο λογαριασμό σας μετά από έγκριση.
Πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε μία από αυτές τις μεθόδους;
Μπορείτε να κάνετε μια ελάχιστη κατάθεση 10 EUR χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε μέθοδο και στη συνέχεια η μέθοδος ανάληψης θα ενεργοποιηθεί. Λάβετε επίσης υπόψη ότι μεταφερόμαστε πάντα στην τελευταία μέθοδο κατάθεσης.
Ευχαριστώ για τη συνεργασία Manuela Kerstin.
Εάν έχετε περαιτέρω ανησυχίες ή ερωτήσεις, επικοινωνήστε ξανά μαζί μας ανά πάσα στιγμή και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε. Μέχρι τότε, σας εύχομαι μια υπέροχη καλή μέρα.
Nice that you contact us in the chat today Manuela Kerstin. I'm George and I'll be happy to help you. Thank you for your message regarding your winnings and bonuses.
We apologize for the delay and thank you for waiting.
Welcome at our place.
Regarding the bonuses:
You can wager your bonus in all slot machines. You will receive 0.5 points for every euro wagered. You can only use your bonus balance when your real money has been used up.
Before you start a game you can press "i" in the top right corner and if you can see the bonus game, it means that you can use your bonus balance in the game.
Regarding your winnings:
I am sorry you did not receive your winnings.
I need the session number and several pieces of information (game, date, missing amount of winnings) to check the case further.
You can find the game number by logging in, then clicking the 3 bars at the top left, then Personal Area, under Game History - Game Activity and there you will find further information to find the correct rotation.
In order to make withdrawals in the future, the account must be verified. To verify the account, you can upload the following documents:
1. A copy of a utility bill (gas, electricity, telephone, water or (cell phone) or your bank statement on which your name, address, LOGO and a date (not older than 3 months) are listed. If you are banking online then I ask you to download the account statement as a PDF and then upload it to your gaming account.
(Only one of the above documents can be checked. A mobile phone contract / invoice could possibly also be checked).
2. A copy of proof of identity (ID card, passport) containing all information, including your signature and the expiry date. When you upload your ID, the back is also required.
You can find helpful tips on the following link:
https://www.queenvegas.com/de/uploading-documents/
15:52
Otherwise, keep an eye on the offers of the day to receive fabulous offers made just for you 😉 (* please read the terms and conditions.) Every now and then the system will automatically give away tournament free spins. Please also check the premiums. Don't forget our exciting freerolls (no deposit required), where you can win lots of free spins and prizes.
For information Manuela Kerstin:
With us, the processing time for withdrawals takes approx. 11 hours.
Wire Transfer withdrawals can take anywhere from 2 to 7 business days (subject to approval). Please note that it depends on Wire Transfer and not on us.
However, withdrawals via MuchBetter or MyPaySafe can be credited directly to your account after approval.
How can you enable one of these methods?
You can make a minimum deposit of EUR 10 using either method and the withdrawal method will then be activated. Please also note that we always transfer to the last used deposit method.
Thanks for the cooperation Manuela Kerstin.
If you have any further concerns or questions, please contact us again at any time and we will be happy to help you. Until then, I wish you a wonderful good day.
Schön, dass Sie uns heute im Chat kontaktieren Manuela Kerstin. Ich bin George und werde Ihnen gerne weiterhelfen. Danke für Ihre Nachricht bezüglich Ihrer Gewinne und Ihrer Boni.
Entschuldigen Sie die Verspätung bitte und danke fürs Warten.
Herzlich Willkommen bei uns.
Bezüglich der Boni:
Sie können Ihren Bonus in allen Spielautomaten umsetzen. Sie erhalten für jeden eingesetzten Euro 0,5 Punkte. Erst wenn Ihr Echtgeld verbraucht ist, können Sie Ihr Bonusguthaben nutzen.
Bevor Sie ein Spiel aufmachen können Sie auf "i" rechts oben drücken und wenn da Bonusspiel zu sehen ist, bedeutet dies das Sie Ihr Bonusguthaben in dem Spiel verwenden können.
Bezüglich Ihrer Gewinne:
Es tut mir leid, dass Sie Ihre Gewinne nicht erhalten haben.
Ich benötige die Sitzungnummer und mehrere Informationen ( Spiel, Datum , Ca fehlender Gewinnsbetrag ) um den Fall weiterzuprüfen.
Die Spielnummer finden Sie, indem Sie sich einloggen, dann die 3 Balken oben links klicken, dann Persönliche Bereich, unter Spiel Verlauf- Spiel aktivität und da geben Sie weitere Informationen um die richtige Drehung zu finden.
Um Auszahlungen in der Zukunft zu tätigen, muss das Konto verifiziert sein. Um das Konto zu verifizieren, können Sie die folgende Dokumente hochladen:
1. Eine Kopie einer Nebenkostenabrechnung (Gas, Strom, Telefon, Wasser oder ( Handy) oder Ihres Kontoauszugs, auf der Ihr Name, Ihre Adresse, das LOGO und ein Datum (nicht älter als 3 Monate) aufgeführt sind. Wenn Sie Online-Banking verwenden, dann bitte ich Sie, den Kontoauszug als PDF herunterzuladen und dann auf Ihr Spielkonto hochzuladen.
(Es können nur ein von den oben genannten Dokumenten geprüft werden. Ein Handy Vertrag/ Rechnung könnte eventuell aber auch geprüft werden).
2. Eine Kopie eines Identitätsnachweises (Ausweis, Reisepass) die alle Informationen, einschließlich Ihrer Unterschrift und dem Ablaufdatum enthält. Wenn Sie Ihren Ausweis hochladen, wird die Rückseite auch benötigt.
Sie finden hilfreiche Tipps auf den folgenden Link:
https://www.queenvegas.com/de/uploading-documents/
15:52
Ansonsten Behalten Sie die Angebote des Tages im Auge, um fabelhafte Angebote zu erhalten, die nur für Sie gemacht wurden 😉 (*bitte die Bedingungen lesen.) Ab und zu schenkt das System automatisch auch Turnier Freispiele. Bitte die Prämien auch prüfen. Vergäßen Sie auch nicht auf unsere spannenden Freerolls (keine Einzahlung erforderlich), wo Sie viele Freispiele und Sachpreise gewinnen können.
Als Information Manuela Kerstin:
Die Auszahlungsbearbeitungszeit dauert bei uns ca. 11 Stunden.
Auszahlungen über Wire Transfer können ( nach Genehmigung ) von 2 bis zu 7 Werktagen dauern. Bitte beachten Sie, dass es abhängig von Wire Transfer ist und nicht von uns.
Auszahlungen über MuchBetter oder MyPaySafe können jedoch nach Genehmigung direkt Ihrem Konto gutgeschrieben werden.
Wie Sie eine von diesen Methoden aktivieren können?
Sie können eine mind. Einzahlung in Höhe von 10EUR mit einer der beiden Methoden tätigen, und dann wird die Auszahlungsmethode aktiviert. Beachten Sie zugleich das wir immer auf die zuletzt verwendete Einzahlungsmethode überweisen.
Danke für die Mitarbeit Manuela Kerstin.
Wenn Sie weitere Anliegen oder Fragen haben, kontaktieren Sie uns jederzeit erneut und wir werden Ihnen mit Freude weiterhelfen. Bis dahin wünsche ich Ihnen noch einen wunderschönen guten Tag.
Αυτόματη μετάφραση: