Λυπάμαι που η εμπειρία σας σε αυτό το καζίνο δεν ήταν καθόλου καλή.
Μπορώ να ρωτήσω ποια έγγραφα σας ζήτησαν και δεν μπορέσατε να τα παράσχετε;
Συνήθως στα περισσότερα καζίνο δέχονται μόνο έγγραφα σε μορφή pdf, απ' όσο γνωρίζω από την εμπειρία μας. Οπότε, δεν είναι κάτι ασυνήθιστο που ένα καζίνο δεν δέχεται στιγμιότυπα οθόνης, ξέρετε.🤷♀️
Επίσης, δυστυχώς, όταν πρόκειται για κουλοχέρηδες, η τύχη δεν είναι πάντα με το μέρος μας και άλλες φορές κερδίζεις και άλλες χάνεις φυσικά.
Έχουμε επίσης ένα ωραίο άρθρο σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των κουλοχέρηδων, εάν θέλετε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες για αυτό το παιχνίδι. Εδώ είναι .
Λάβετε υπόψη ότι κάθε φορά που αντιμετωπίζετε οποιοδήποτε πρόβλημα με μια ανάληψη, η ομάδα παραπόνων μας μπορεί να προσπαθήσει να βοηθήσει στην επίλυσή του, οπότε οπωσδήποτε ενημερώστε μας ανά πάσα στιγμή.
I'm sorry that your experience at this casino was far from good.
May I ask which documents they asked from you and you were not able to provide those, though?
Usually at most casinos they accept only pdf format documents, as far as I know from our experience. So, it is nothing unusual that a casino wouldn't accept screenshots, you know.🤷♀️
Also, unfortunately, when it comes to slots, not always the luck is on our side, and sometimes you win and other times you lose, of course.
We actually also have a nice article about how slots work if you'd like to get more information about this game. Here it is.
Please know that whenever you have any kind of issue with a withdrawal, our complaint team can try to help solve it, so surely let us know at any time.
Αυτόματη μετάφραση: