Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοΠΡΟΣΟΧΗ: "RickyCasino" μείνετε μακριά, απατεώνες, καμία πληρωμή

ΠΡΟΣΟΧΗ: "RickyCasino" μείνετε μακριά, απατεώνες, καμία πληρωμή

 από Anonymized338
|
6.225 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2

Ο απατεώνας κέρδος 15000 € δεν εξοφλήθηκε και στη συνέχεια ο λογαριασμός αποκλείστηκε οριστικά

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized338

Which casino is it?

Καζίνο Ricky...

Προσοχή, μακριά τα χέρια

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized338

Saw your complaint and I have to say bank transfers tend to be problematic in every casino, it's a slow payment method and it usually requires additional checkings and verification. If your account was already verified and you were playing with a clean deposit and wagered your deposit the required amount of times there is really no excuse to reject or delay the withdrawal. Good luck with the complaint

Οι αναλήψεις μου απορρίφθηκαν αυτόματα και πιστώθηκαν στον λογαριασμό παίκτη μου ενώ έπαιζα. Συνέχισα να ρωτάω, αλλά το προσωπικό υποστήριξης δεν είναι χρήσιμο και δεν θέλει να κάνει τον πελάτη ευχαριστημένο... Ο λογαριασμός στη συνέχεια αποκλείστηκε οριστικά

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν υπήρχε πρόβλημα με την τράπεζά μου, αλλά το καζίνο είναι απάτη και ξεσκίζει τους παίκτες... Και ναι, ο λογαριασμός επαληθεύτηκε με επιτυχία και η κατάθεση ήταν πραγματικά χρήματα... Έκανε περισσότερα από 15000€ κέρδος από 25€... Αυτό είναι γιατί είναι εντάξει φίλε μου

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized338

Since you already filed a complaint you just have to wait until the casino reacts to it, I don't really see any reason to block your account since you were playing with clean cash and account was already verified, I suppose they simply don't want to pay out, your withdrawal seems to be slightly over their monthly withdrawal limit which is 15000 USD, not EUR, but still not a reason to block an account, it's really unprofessional to just block an user and not provide a reason. Good luck

SunsetGaze

Ανεβάστε αυτήν την κριτική παντού για να προστατέψετε όλους τους παίκτες από αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized338

Checked your complaint, did you gambled the balance away? When you deposit and win, you shouldn't gamble the winnings away, when a withdrawal is delayed that's exactly what the casino wants you to do!!

SunsetGaze

Το καζίνο άφησε τις πληρωμές σε εκκρεμότητα για περισσότερες από 3 ημέρες, δεν τις επεξεργάστηκε και συνέχισε να τις απέρριπτε. Κάθε φορά που έχω πραγματοποιήσει μια πληρωμή, ακυρώνεται από μόνη της και δεν υποβάλλεται σε επεξεργασία. Καταραμένοι απατεώνες

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized338

When you have an open complaint you should leave the balance untouched, even if the casino puts it back as playable balance, if you feel an urge to gamble it away you should request the casino to block betting in your account, gambling away your winnings just makes the case impossible to solve and the casino happily keeps your money

SunsetGaze

Φίλε μου δεν τσεκάρω το υπόλοιπο ενώ παίζω στοίχημα. Αυτοί οι απατεώνες φαίνεται ότι έχουν ακυρώσει τις πληρωμές και έχουν πιστώσει τον λογαριασμό του παίκτη για να τον στοιχηματίσουν. Το έχω παρατηρήσει πολλές φορές και έχω αναφέρει στην ομάδα υποστήριξης, αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι χρήσιμοι και θέλουν απλώς να ξεγελάσουν τους παίκτες και να ξεφύγουν από αυτούς τους απατεώνες επεξεργάζονται μόνο μικρές αναλήψεις (ένας φίλος μου απέσυρε 50 € και μεταφέρθηκε αμέσως και το Το καζίνο λαμβάνει καλές κριτικές γι' αυτό) πόσο ανόητο είναι αυτό το καζίνο. Αλλά όταν πρόκειται για χιλιάδες, καθυστερούν την επεξεργασία και απλώς αναζητούν δικαιολογίες για να μην πάρετε τα κέρδη σας. Ποιος το κάνει αυτό εκτός από έναν απατεώνα;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized338

I understand, the casino handed back the balance as playable, but why you play in a casino that is mistreating you holding withdrawals? You shouldn't reward a casino that is scamming you, that's exactly what a casino wants you to do when they cancel your withdrawals, it's better to not play with the balance and just wait until the situation is sorted out. Also, it would be helpful if you exposed your case in the casino thread, that way potential users see it: https://casino.guru/rickycasino-review#tab=js-tab-discussion

SunsetGaze

Ο φίλος μου,

Δεν ήθελα τίποτα από αυτό το καζίνο, δεν χρειάζομαι ούτε το κέρδος.

Το μόνο πράγμα που με ενοχλεί είναι ότι αυτό το καζίνο έχει πολύ καλή βαθμολογία στο Casino Guru.

Θα ήθελα να προειδοποιήσω και να προστατέψω όλους τους λάτρεις του καζίνο από αυτό. Μην χάνετε τα χρήματα σε αυτούς τους ασεβείς απατεώνες.

Θα κάνω ό,τι μπορώ για να βάλω στη μαύρη λίστα αυτό το καζίνο.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized338

Even if you didn't want the money, you shouldn't give casinos easy money, just saying! I recently had problems with other Dama casino (Kosmonaut casino), they forced to wager a lost deposit, previously I had all Dama casinos in my personal ban list but decided to give them an extra chance, but now I'm putting them back into my banned casinos list. I do agree with you, if they process 3 digits withdrawals quickly they should complete bigger withdrawals too, as long as they do not surpass the withdrawal limit, Dama is a huge conglomerate so there is no much excuse to deny payouts

SunsetGaze

Αλλά όλοι κάνουν ή 🙂

Το να παίζεις καζίνο και να μην το αποδέχεσαι αυτό θα ήταν πολύ αφελές για κανέναν.

Δεν νομίζω ότι είναι και δίκαιο, αλλά δυστυχώς έτσι είναι και θα είναι πάντα έτσι όσο το χρήμα κυβερνά τον κόσμο 🙂

πιστευω οτι ειναι καλο? Όχι απολύτως όχι! Αλλά ποιός νοιάζεται. 😀

Πρέπει να ομολογήσω ότι τα αγαπημένα μου παιχνίδια είναι τα καζίνο DAMA NV και HOLLYCORN.

Δεν ξέρω γιατί διαφέρει τόσο πολύ από χώρα σε χώρα, αλλά πραγματικά δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζί τους.

8 στις 10 καταθέσεις συνήθως πάνε στο DAMA και συχνά στο HOLLYCORN οπότε προσωπικά δεν μπορώ να πω κάτι κακό για αυτές.

Ξέρω πραγματικά πολλά χειρότερα 😀

Καλή μέρα φίλοι ✊🏻✊🏿


Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88

Problem is management for each casino, a casino can belong to a conglomerate but differ a lot, for example, Bitstarzs is owned by Dama and it's a great casino, but they also run others that aren't half as good as Bitstarz. I have never tested any Hollycorn casino if I'm not wrong, I don't know that conglomerate. And still individual user experience can differ a lot, but as soon as many players come up with similar issues then alarms set off, a good example of that is Scatterhall casino

SunsetGaze

Δεν είναι όλα καλά, συμφωνώ απόλυτα.

Πάντα υπάρχουν καλά και κακά.

Είναι σημαντικό να μπορείτε να το λύσετε καλά. 🙂

Το Scatterhall είναι πραγματικά κάτω από κάθε αξιοπρέπεια, δεν βιώνεις κάτι τόσο κακό κάθε μέρα.

Αλλά έτσι είναι. 🙂 καλή μέρα φίλε ✊🏻✊🏾

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
CasinoStreamer88

I haven't come across their thread recently, I suppose people just gave up with them, unless the casino tries to make a comeback and pay, still repairing their image will take them ages

Kind regards ✌

SunsetGaze

I'm not convinced the management intends to reclaim what was once lost - If you allow me to comment.

Take another example - Wild Pharaoh - Yes, CasinoStreamer88 - I DO remember you saying that 😀:

https://casino.guru/wild-pharao-casino-review#tab=js-tab-discussion

My respect for you, since you were right!


Έγινε επεξεργασία
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα