Είδα το παράπονό σας και πρέπει να πω ότι οι τραπεζικές μεταφορές τείνουν να είναι προβληματικές σε κάθε καζίνο, είναι μια αργή μέθοδος πληρωμής και συνήθως απαιτεί πρόσθετους ελέγχους και επαλήθευση. Εάν ο λογαριασμός σας ήταν ήδη επαληθευμένος και παίζατε με μια καθαρή κατάθεση και ποντάρατε την κατάθεσή σας τις απαιτούμενες φορές, δεν υπάρχει πραγματικά καμία δικαιολογία για να απορρίψετε ή να καθυστερήσετε την ανάληψη. Καλή τύχη με την καταγγελία
Saw your complaint and I have to say bank transfers tend to be problematic in every casino, it's a slow payment method and it usually requires additional checkings and verification. If your account was already verified and you were playing with a clean deposit and wagered your deposit the required amount of times there is really no excuse to reject or delay the withdrawal. Good luck with the complaint
Οι αναλήψεις μου απορρίφθηκαν αυτόματα και πιστώθηκαν στον λογαριασμό παίκτη μου ενώ έπαιζα. Συνέχισα να ρωτάω, αλλά το προσωπικό υποστήριξης δεν είναι χρήσιμο και δεν θέλει να κάνει τον πελάτη ευχαριστημένο... Ο λογαριασμός στη συνέχεια αποκλείστηκε οριστικά
My withdrawals were automatically declined and credited to my player account while I was playing. I kept asking, but the support staff aren't helpful and don't want to make the customer happy... The account was then permanently blocked
Meine Auszahlungen wurden von alleine abgelehnt und meinem Spielerkonto gutgeschrieben während ich gespielt habe. Immer wieder habe ich nachgefragt doch die Mitarbeiter im Support sind nicht hilfsbereit und wollen den Kunden nicht zufrieden machen... Anschließend Konto dauerhaft gesperrt
Δεν υπήρχε πρόβλημα με την τράπεζά μου, αλλά το καζίνο είναι απάτη και ξεσκίζει τους παίκτες... Και ναι, ο λογαριασμός επαληθεύτηκε με επιτυχία και η κατάθεση ήταν πραγματικά χρήματα... Έκανε περισσότερα από 15000€ κέρδος από 25€... Αυτό είναι γιατί είναι εντάξει φίλε μου
There was no problem with my bank but the casino is a scam and is ripping players off... And yes the account was successfully verified and the deposit was real money... Made more than 15000€ profit from 25€... That's why is it okay my friend
Mit meiner Bank gab es kein Problem aber das Casino ist ein Betrüger und zieht die Spieler ab... Und ja das Konto war erfolgreich verifiziert und die Einzahlung war echtes Geld... Von 25€ mehr als 15000€ Gewinn gemacht... Darum geht es mein Freund
Εφόσον έχετε ήδη υποβάλει μια καταγγελία, απλά πρέπει να περιμένετε έως ότου το καζίνο αντιδράσει σε αυτό, δεν βλέπω πραγματικά κανένα λόγο να αποκλείσετε τον λογαριασμό σας, καθώς παίζατε με καθαρά μετρητά και ο λογαριασμός ήταν ήδη επαληθευμένος, υποθέτω ότι απλά δεν το κάνουν θέλετε να πληρώσετε, η ανάληψή σας φαίνεται να είναι ελαφρώς πάνω από το μηνιαίο όριο ανάληψης που είναι 15000 USD, όχι EUR, αλλά και πάλι δεν είναι λόγος για να αποκλείσετε έναν λογαριασμό, είναι πραγματικά αντιεπαγγελματικό να αποκλείετε απλώς έναν χρήστη και να μην παρέχετε λόγο. Καλή τύχη
Since you already filed a complaint you just have to wait until the casino reacts to it, I don't really see any reason to block your account since you were playing with clean cash and account was already verified, I suppose they simply don't want to pay out, your withdrawal seems to be slightly over their monthly withdrawal limit which is 15000 USD, not EUR, but still not a reason to block an account, it's really unprofessional to just block an user and not provide a reason. Good luck
Ανεβάστε αυτήν την κριτική παντού για να προστατέψετε όλους τους παίκτες από αυτό το καζίνο.
Please upload this review everywhere to protect all players from this casino.
Bitte diese Rezension überall hochladen, damit alle Spieler vor diesem Casino geschützt werden.
Έλεγξε το παράπονό σου, έπαιξες το υπόλοιπο; Όταν κάνετε κατάθεση και κερδίζετε, δεν πρέπει να στοιχηματίζετε τα κέρδη, όταν καθυστερεί η ανάληψη, αυτό ακριβώς θέλει να κάνετε το καζίνο!!
Checked your complaint, did you gambled the balance away? When you deposit and win, you shouldn't gamble the winnings away, when a withdrawal is delayed that's exactly what the casino wants you to do!!
Το καζίνο άφησε τις πληρωμές σε εκκρεμότητα για περισσότερες από 3 ημέρες, δεν τις επεξεργάστηκε και συνέχισε να τις απέρριπτε. Κάθε φορά που έχω πραγματοποιήσει μια πληρωμή, ακυρώνεται από μόνη της και δεν υποβάλλεται σε επεξεργασία. Καταραμένοι απατεώνες
The casino left the payouts pending for more than 3 days, did not process them and kept rejecting them. Whenever I have made a payout, it is canceled by itself and not processed. Damn scammers
Das Casino hat die Auszahlungen über 3 Tage ausstehen lassen, nicht bearbeitet und immer wieder abgelehnt، immer wenn ich eine Auszahlung betätigt habe, wird diese von alleine storniert und nicht bearbeitet. Verdammte Betrüger
Όταν έχετε ένα ανοιχτό παράπονο, θα πρέπει να αφήνετε το υπόλοιπο ανέγγιχτο, ακόμα κι αν το καζίνο το επαναφέρει ως υπόλοιπο που μπορεί να παίξει, εάν αισθάνεστε την επιθυμία να το στοιχηματίσετε, θα πρέπει να ζητήσετε από το καζίνο να μπλοκάρει τα στοιχήματα στον λογαριασμό σας, αφαιρώντας τα κέρδη σας. καθιστά αδύνατη την επίλυση της υπόθεσης και το καζίνο διατηρεί ευτυχώς τα χρήματά σας
When you have an open complaint you should leave the balance untouched, even if the casino puts it back as playable balance, if you feel an urge to gamble it away you should request the casino to block betting in your account, gambling away your winnings just makes the case impossible to solve and the casino happily keeps your money
Φίλε μου δεν τσεκάρω το υπόλοιπο ενώ παίζω στοίχημα. Αυτοί οι απατεώνες φαίνεται ότι έχουν ακυρώσει τις πληρωμές και έχουν πιστώσει τον λογαριασμό του παίκτη για να τον στοιχηματίσουν. Το έχω παρατηρήσει πολλές φορές και έχω αναφέρει στην ομάδα υποστήριξης, αλλά αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι χρήσιμοι και θέλουν απλώς να ξεγελάσουν τους παίκτες και να ξεφύγουν από αυτούς τους απατεώνες επεξεργάζονται μόνο μικρές αναλήψεις (ένας φίλος μου απέσυρε 50 € και μεταφέρθηκε αμέσως και το Το καζίνο λαμβάνει καλές κριτικές γι' αυτό) πόσο ανόητο είναι αυτό το καζίνο. Αλλά όταν πρόκειται για χιλιάδες, καθυστερούν την επεξεργασία και απλώς αναζητούν δικαιολογίες για να μην πάρετε τα κέρδη σας. Ποιος το κάνει αυτό εκτός από έναν απατεώνα;
My friend I don't check the balance while I gamble. These scammers appear to have canceled the payouts and credited the player's account to gamble it. I've noticed this many times and have reported to the support team but these people are unhelpful and just want to rip players off and get around these scammers only process small withdrawals (a buddy of mine withdrew €50 and it was transferred immediately and the casino gets good reviews for that) how stupid this casino is. But when it comes to thousands, they delay processing and just look for excuses so you don't get your winnings. Who does that but a scammer?
Mein Freund während ich gamble achte ich nicht auf das Guthaben. Diese Betrüger haben scheinbar die Auszahlungen storniert und dem Spielerkonto gutgeschrieben damit es verzockt wird. Mir ist es oft aufgefallen dass es so ist und habe dem Support-Team Bescheid gesagt aber diese Leute sind nicht hilfsbereit und wollen die Spieler nur abziehen und um drum herumzukommen bearbeiten diese Betrüger nur kleinere Auszahlungen (Ein Kumpel von mir hat 50€ auszahlen lassen und es wurde sofort überwiesen und dafür bekommt das Casino gute Rezensionen) wie dämlich dieses Casino ist. Doch wenns um Tausende geht, verzögern sie die Bearbeitung und suchen nur nach Ausreden damit du deine Gewinne nicht bekommst. Wer macht sowas außer ein Betrüger?
Καταλαβαίνω ότι το καζίνο επέστρεψε το υπόλοιπο ως παιχνίδι, αλλά γιατί παίζετε σε ένα καζίνο που σας κακομεταχειρίζεται κρατώντας αναλήψεις; Δεν πρέπει να επιβραβεύετε ένα καζίνο που σας εξαπατά, αυτό ακριβώς θέλει να κάνετε ένα καζίνο όταν ακυρώνει τις αναλήψεις σας, είναι καλύτερα να μην παίζετε με το υπόλοιπο και απλώς να περιμένετε μέχρι να διευθετηθεί η κατάσταση. Επίσης, θα ήταν χρήσιμο εάν εκθέτετε την περίπτωσή σας στο νήμα του καζίνο, με αυτόν τον τρόπο τη βλέπουν οι πιθανοί χρήστες: https://casino.guru/rickycasino-review#tab=js-tab-discussion
I understand, the casino handed back the balance as playable, but why you play in a casino that is mistreating you holding withdrawals? You shouldn't reward a casino that is scamming you, that's exactly what a casino wants you to do when they cancel your withdrawals, it's better to not play with the balance and just wait until the situation is sorted out. Also, it would be helpful if you exposed your case in the casino thread, that way potential users see it: https://casino.guru/rickycasino-review#tab=js-tab-discussion
Ο φίλος μου,
Δεν ήθελα τίποτα από αυτό το καζίνο, δεν χρειάζομαι ούτε το κέρδος.
Το μόνο πράγμα που με ενοχλεί είναι ότι αυτό το καζίνο έχει πολύ καλή βαθμολογία στο Casino Guru.
Θα ήθελα να προειδοποιήσω και να προστατέψω όλους τους λάτρεις του καζίνο από αυτό. Μην χάνετε τα χρήματα σε αυτούς τους ασεβείς απατεώνες.
Θα κάνω ό,τι μπορώ για να βάλω στη μαύρη λίστα αυτό το καζίνο.
My friend,
I didn't want anything from this casino, I don't need the profit either.
The only thing that annoys me is that this casino has a very good rating on Casino Guru.
I would like to warn and protect all casino lovers from this. Don't lose the money to these disrespectful scoundrels.
I will do my best to blacklist this casino.
Mein Freund,
ich wollte gar nichts von diesem Casino haben, auch den Gewinn brauche ich nicht.
Es ärgert mich nur das, dass dieses Casino eine sehr gute Bewertung bei Casino Guru hat.
Ich möchte damit alles Casino Lovers davor warnen und schützen. Nicht das Geld an diese respektlosen Schurken verlieren.
Ich werde mein bestes tun, um dieses Casino auf die Schwarze Liste zu setzen.
Ακόμα κι αν δεν ήθελες τα λεφτά, δεν πρέπει να δίνεις εύκολα λεφτά στα καζίνο, απλά λέγοντας! Πρόσφατα είχα προβλήματα με άλλα καζίνο Dama (Καζίνο Kosmonaut), αναγκάστηκαν να στοιχηματίσουν μια χαμένη κατάθεση, προηγουμένως είχα όλα τα καζίνο Dama στην προσωπική μου λίστα απαγόρευσης, αλλά αποφάσισα να τους δώσω μια επιπλέον ευκαιρία, αλλά τώρα τα βάζω ξανά στο η λίστα των απαγορευμένων καζίνο μου. Συμφωνώ μαζί σου, αν επεξεργάζονται αναλήψεις 3 ψηφίων γρήγορα, θα πρέπει να ολοκληρώσουν και μεγαλύτερες αναλήψεις, εφόσον δεν ξεπερνούν το όριο αναλήψεων, η Dama είναι ένας τεράστιος όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων, επομένως δεν υπάρχει πολλή δικαιολογία για να αρνηθείς τις πληρωμές
Even if you didn't want the money, you shouldn't give casinos easy money, just saying! I recently had problems with other Dama casino (Kosmonaut casino), they forced to wager a lost deposit, previously I had all Dama casinos in my personal ban list but decided to give them an extra chance, but now I'm putting them back into my banned casinos list. I do agree with you, if they process 3 digits withdrawals quickly they should complete bigger withdrawals too, as long as they do not surpass the withdrawal limit, Dama is a huge conglomerate so there is no much excuse to deny payouts
Αλλά όλοι κάνουν ή 🙂
Το να παίζεις καζίνο και να μην το αποδέχεσαι αυτό θα ήταν πολύ αφελές για κανέναν.
Δεν νομίζω ότι είναι και δίκαιο, αλλά δυστυχώς έτσι είναι και θα είναι πάντα έτσι όσο το χρήμα κυβερνά τον κόσμο 🙂
πιστευω οτι ειναι καλο? Όχι απολύτως όχι! Αλλά ποιός νοιάζεται. 😀
Πρέπει να ομολογήσω ότι τα αγαπημένα μου παιχνίδια είναι τα καζίνο DAMA NV και HOLLYCORN.
Δεν ξέρω γιατί διαφέρει τόσο πολύ από χώρα σε χώρα, αλλά πραγματικά δεν είχα κανένα πρόβλημα μαζί τους.
8 στις 10 καταθέσεις συνήθως πάνε στο DAMA και συχνά στο HOLLYCORN οπότε προσωπικά δεν μπορώ να πω κάτι κακό για αυτές.
Ξέρω πραγματικά πολλά χειρότερα 😀
Καλή μέρα φίλοι ✊🏻✊🏿
But everyone does or 🙂
Playing casinos and not accepting this would be very naïve for anyone.
I don't think it's fair either, but unfortunately that's the way it is and will always be the case as long as money rules the world 🙂
do I think it's good? No absolutely not! But who cares. 😀
I have to admit that my favorite games are DAMA NV and HOLLYCORN casinos.
I don't know why it varies so much from country to country, but I really haven't had any problems with them.
8 out of 10 deposits usually go to DAMA and often to HOLLYCORN so I personally can't say anything bad about them.
I really know a lot worse 😀
Have a nice day amigo ✊🏻✊🏿
Tut doch aber jeder oder 🙂
Casinos zu spielen und dies nicht in Kauf zu nehmen wäre von jedem doch sehr Naiv.
Ich finde es auch nicht gerecht aber leider ist das eben so und wird immer so sein solange Geld die Welt regiert 🙂
halte ich es für gut? Nein absolut nicht! Aber wen interessiert das schon. 😀
Ich muss zugeben das ich am liebsten bei DAMA N.V und bei HOLLYCORN casinos spiele.
Ich weiß nicht wieso das von Land zu Land so unterschiedlich ist aber ich hatte mit ihnen wirklich kaum Probleme.
8 von 10 Einzahlungen gehen bei mir meistens an DAMA und oft an HOLLYCORN deswegen kann ich persönlich nichts schlechtes über sie sagen.
Kenne da wirklich viel schlimmeres 😀
Hab einen schönen Tag amigo ✊🏻✊🏿
Το πρόβλημα είναι η διαχείριση για κάθε καζίνο, ένα καζίνο μπορεί να ανήκει σε έναν όμιλο ετερογενών δραστηριοτήτων αλλά να διαφέρει πολύ, για παράδειγμα, το Bitstarzs ανήκει στην Dama και είναι ένα εξαιρετικό καζίνο, αλλά διαχειρίζεται και άλλα που δεν είναι τόσο καλά όσο το Bitstarz. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ κανένα καζίνο Hollycorn, αν δεν κάνω λάθος, δεν γνωρίζω αυτόν τον όμιλο. Και παρόλα αυτά η ατομική εμπειρία χρήστη μπορεί να διαφέρει πολύ, αλλά μόλις πολλοί παίκτες αντιμετωπίσουν παρόμοια προβλήματα, ενεργοποιούνται οι συναγερμοί, ένα καλό παράδειγμα αυτού είναι το καζίνο Scatterhall
Problem is management for each casino, a casino can belong to a conglomerate but differ a lot, for example, Bitstarzs is owned by Dama and it's a great casino, but they also run others that aren't half as good as Bitstarz. I have never tested any Hollycorn casino if I'm not wrong, I don't know that conglomerate. And still individual user experience can differ a lot, but as soon as many players come up with similar issues then alarms set off, a good example of that is Scatterhall casino
Δεν είναι όλα καλά, συμφωνώ απόλυτα.
Πάντα υπάρχουν καλά και κακά.
Είναι σημαντικό να μπορείτε να το λύσετε καλά. 🙂
Το Scatterhall είναι πραγματικά κάτω από κάθε αξιοπρέπεια, δεν βιώνεις κάτι τόσο κακό κάθε μέρα.
Αλλά έτσι είναι. 🙂 καλή μέρα φίλε ✊🏻✊🏾
All of them are not good, I absolutely agree.
There's always good and bad.
It is important that you can sort this out well. 🙂
Scatterhall is really under all dignity, you don't experience something that bad every day.
But that's how it is. 🙂 have a nice day amigo ✊🏻✊🏾
Stimmt alle sind nicht gut da stimme ich absolut zu.
Es gibt immer gute und schlechte.
Wichtig ist das man dies gut aussortieren kann. 🙂
Scatterhall ist ja wirklich unter aller würde, sowas mieses erlebt man auch nicht alle Tage.
Aber ja so ist das. 🙂 wünsche dir einen schönen Tag amigo ✊🏻✊🏾
Δεν έχω συναντήσει το νήμα τους πρόσφατα, υποθέτω ότι οι άνθρωποι απλώς τα παράτησαν, εκτός και αν το καζίνο προσπαθήσει να επιστρέψει και να πληρώσει, η επιδιόρθωση της εικόνας τους θα τους πάρει χρόνια.
Με εκτίμηση ✌
I haven't come across their thread recently, I suppose people just gave up with them, unless the casino tries to make a comeback and pay, still repairing their image will take them ages
Kind regards ✌
Δεν είμαι πεπεισμένος ότι η διοίκηση σκοπεύει να ανακτήσει αυτό που κάποτε χάθηκε - Αν μου επιτρέπετε να σχολιάσω.
Πάρτε ένα άλλο παράδειγμα - Wild Pharaoh - Ναι, CasinoStreamer88 - Θυμάμαι να το λέτε αυτό 😀:
https://casino.guru/wild-pharao-casino-review#tab=js-tab-discussion
Ο σεβασμός μου για σένα, αφού είχες δίκιο!
I'm not convinced the management intends to reclaim what was once lost - If you allow me to comment.
Take another example - Wild Pharaoh - Yes, CasinoStreamer88 - I DO remember you saying that 😀:
https://casino.guru/wild-pharao-casino-review#tab=js-tab-discussion
My respect for you, since you were right!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.