Γεια, κανείς δεν διέγραψε την ανάρτησή σας, νομίζω ότι μετακινήθηκε κάτω από το καζίνο για το οποίο γράψατε. Θυμάμαι καλά ότι ήταν για το Alf Casino;
Hi, nobody deleted your post, I think it was moved under the casino you wrote about. Do I remember correctly that it was for Alf Casino ?
Παρακαλώ σημειώστε, αυτή είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία για το Rabidi!
Σε βάρος αυτής της εταιρείας σχηματίστηκε πτωχευτική υπόθεση στο δικαστήριο! Πήρα αυτές τις πληροφορίες και έχω και αποδείξεις.
Προς το παρόν δεν είναι σαφές εάν αυτή η εταιρεία εξακολουθεί να υπάρχει σε λίγες εβδομάδες.
Οι παίκτες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί.
Καζίνο Γκουρού: ρωτήστε τη διοίκηση του Rabidi
Please note, this is a very important information about Rabidi!
Against this company a bankruptcy case was filed at the court! I got that information and have evidence too.
Currently it is not clear if this company still exists in a few weeks.
Players should be very careful.
Casino Guru: ask the management of Rabidi
Γεια σου Τζίμι,
υπάρχει τρόπος να μου μοιραστείτε τα στοιχεία σας παρακαλώ; Εδώ η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου chibobibo@outlook.de
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων ^^
Hey Jimmy,
is there a way to share me the evidence please ? Here my email address chibobibo@outlook.de
Many thanks in advance ^^
Γεια σου Τζίμι,
υπάρχει τρόπος να μου μοιραστείτε τα στοιχεία σας παρακαλώ; Εδώ η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου chibobibo@outlook.de
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων ^^
Hey Jimmy,
is there a way to share me the evidence please ? Here my email address chibobibo@outlook.de
Many thanks in advance ^^
Γειά σου,
Είμαι επίσης σε διαφωνία με τον Rabidi για ένα θέμα πληρωμής.
Θα μπορούσατε να μου στείλετε οποιαδήποτε πληροφορία που θα με βοηθήσει;
daserual@gmail.com
Ευχαριστώ πολύ jimmy_fin
Hello,
I am also in dispute with Rabidi over a payment issue.
Could you please send me any information that would help me?
daserual@gmail.com
Thank you very much jimmy_fin
Hola,
Yo también estoy en disputa con Rabidi por un problema de pago.
Podría por favor enviarme cualquier información que me ayude?
daserual@gmail.com
Muchas gracias jimmy_fin
Παρακαλώ σημειώστε, αυτή είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία για το Rabidi!
Σε βάρος αυτής της εταιρείας σχηματίστηκε πτωχευτική υπόθεση στο δικαστήριο! Πήρα αυτές τις πληροφορίες και έχω και αποδείξεις.
Προς το παρόν δεν είναι σαφές εάν αυτή η εταιρεία εξακολουθεί να υπάρχει σε λίγες εβδομάδες.
Οι παίκτες πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί.
Καζίνο Γκουρού: ρωτήστε τη διοίκηση του Rabidi
Please note, this is a very important information about Rabidi!
Against this company a bankruptcy case was filed at the court! I got that information and have evidence too.
Currently it is not clear if this company still exists in a few weeks.
Players should be very careful.
Casino Guru: ask the management of Rabidi
Περιμένω την απάντησή σου Jimmy_fin
Εάν μπορείτε να μου δώσετε τις αποδείξεις στο daserual@gmail.com, θα το εκτιμούσα.
Ένας εγκάρδιος χαιρετισμός
I await your response Jimmy_fin
If you can provide me with the proofs to daserual@gmail.com I would appreciate it.
A cordial greeting
Espero tu respuesta Jimmy_fin
Si puedes facilitarme las pruebas a daserual@gmail.com te lo agradecería
Un saludo cordialmente
Γειά σου,
Δεν μπορώ να μοιραστώ αυτά τα στοιχεία μαζί σας (εμπιστευτικό), αλλά από όσο γνωρίζω ένας δικηγόρος από το Κουρασάο κατέθεσε αυτή την υπόθεση εναντίον του Rabidi NV: Roelof Bijkerk
Ίσως μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για να μάθετε.
Hello,
I am not able to share that evidence with you (confidential), but as far as I know a lawyer from Curaçao filed that case against Rabidi N.V.: Roelof Bijkerk
Maybe you can contact him to find out.
Υπάρχουν σίγουρα άλλοι παίκτες με αξιώσεις σε όλο τον κόσμο και ειδικά στην Ευρώπη.
Όλοι λοιπόν ενδιαφέρονται να μάθουν πώς να προχωρήσουν..
There are for sure other players with claims around the world and especially in Europe.
So everyone is interested to know how to proceed..
Πολλοί άνθρωποι θέλουν να μάθουν τι συμβαίνει με τις αξιώσεις τους, οι άνθρωποι θέλουν να μάθουν εάν ο Rabidi έχασε την Άδειά του και τι συμβαίνει με τα ψεύτικα παιχνίδια, που έχουν αναφερθεί στο Casino Guru εδώ και πολύ καιρό. Πάντα ακούω ότι δώσατε πληροφορίες στην ομάδα δεδομένων σας.
Αλλά δεν υπάρχουν τελικές πληροφορίες από τα αποτελέσματα, τα καζίνο από το Rabidi εξακολουθούν να αναφέρονται στον ιστότοπό σας με πολύ καλές βαθμολογίες.
Τι συμβαίνει εδώ?
Many people want to know what happens with their claims, people want to know if Rabidi has lost their License, and what’s about the fake games, that has been reported to Casino Guru long time ago. I always hear that you gave informations to your data team.
But there is no final information from outcomes, the Casinos from Rabidi are still listed on your website with very good ratings.
What happens here?
Γεια σας, εκτός και αν βρούμε βάσιμες αποδείξεις ότι κάτι δεν πάει καλά, οι βαθμολογίες παραμένουν. Ξέρεις, μπορεί να κατηγορηθείς για πολλά πράγματα, αλλά αν δεν κριθείς ένοχος, είναι απλώς μια διαδικασία.
Μη διστάσετε να παρακολουθείτε την ομάδα δεδομένων μας:
data@casino.guru
Hello, unless we find solid proof something is wrong, the ratings remain. You know, you can be accused of many things, but unless you're found guilty, it is just a process.
Feel free to keep up with our data team:
data@casino.guru
τα προβλήματα/θέματα είναι πολύ πιο εκτεταμένα! @Radka:
Νομίζω ότι είναι καθήκον σας να μοιραστείτε τις εξελίξεις σχετικά με το Rabidi και να κάνετε επίσης τη δική σας έρευνα
the problems/issues are much more extensive! @Radka:
I think its your duty to share the developments on Rabidi and do as well your own research
Νομίζω ότι χρησιμοποιήσατε ακατάλληλη λέξη. Δεδομένου ότι όλες αυτές οι υπηρεσίες είναι δωρεάν, θα απέχω από το "καθήκον" 🙂.
Βεβαιωθείτε ότι μόλις ολοκληρωθεί το παράπονό σας , το αποτέλεσμα θα εξεταστεί. Όχι όμως νωρίτερα.
Εκτιμούμε τη συνεργασία σας, αλλά θα πρέπει σε αντάλλαγμα να αποδεχτείτε τις διαδικασίες σας. Δεν μπορώ να κάνω πολλά για σένα τώρα. Παρακαλώ να το έχετε υπόψη σας.
I think you used an improper word. Since all these services are for free I would restrain from "duty" 🙂.
Be sure that once your complaint is done, the outcome will be considered. But not sooner.
We appreciate your cooperation, but you should in return accept your processes. There is not much I can do for you now. Please keep that in mind.
Γεια σου Radka,
Πρέπει να σε διορθώσω. Δεν προσφέρετε τις υπηρεσίες σας «δωρεάν». Πληρώνεστε από τα καζίνο όπου στέλνετε τους πελάτες. Αυτό ονομάζεται "συνεργάτης καζίνο". Οι υπηρεσίες σας - όπως αυτό το φόρουμ και η υπηρεσία παραπόνων - είναι εδώ για να έχουν περισσότερους επισκέπτες και ταυτόχρονα να ανακατευθύνουν περισσότερους νέους πελάτες στους πελάτες που πληρώνουν.
Έτσι βγάζει χρήματα το Casino Guru και δεν παρέχετε τις υπηρεσίες "δωρεάν". Αυτό είναι μέρος του επιχειρηματικού σας μοντέλου.
Hello Radka,
I need to correct you. You are not offering your services "for free". You are being paid from the Casinos where you send the customers. This is called "Casino affiliate". Your services - like this forum and your complaint service - are here to have more visitors and at the same time redirect more new customers to your paying clients.
This is how Casino Guru makes money, and you are not providing the services "for free". This is part of your business model.
Λάθος, αγαπητέ μέλος.
Προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας δωρεάν στην κοινότητα. Προσοχή στη διαφορά; 😉
Περιγράψατε πολύ σωστά το μοντέλο, ωστόσο δεν είμαστε απλώς ένας συνηθισμένος ιστότοπος συνεργατών. Το να κερδίζετε χρήματα βασίζεται σε υψηλές ηθικές αρχές, σε αντίθεση με άλλους "παρόμοιους" ιστότοπους, δεν προωθούμε καζίνο, δεν πουλάμε αξιολογήσεις και δεν πληρώνουμε για την τοποθέτηση μπόνους. Επιπλέον και ξανά, σε αντίθεση με άλλους, επενδύουμε μεγάλα ποσά πίσω στα έργα μας εστιάζοντας στην υποστήριξη των παικτών και στη δημιουργία ενός καλύτερου και ασφαλέστερου περιβάλλοντος τζόγου.
Αυτό κάνουμε.
Πιστεύω ότι σκοπεύετε να παρουσιάσετε τη θυγατρική σας ως κάτι άπληστο ή σκιερό, αλλά να είστε ειλικρινείς, σημασία έχει πώς θα το κάνετε, όχι αν το κάνετε .
Να έχεις ένα καλό! ✨
Incorrect, dear member.
We are offering our services for free to the community. Mind the difference? 😉
You described the model quite correctly, yet we are not just some ordinary affiliate site. Earning money is based on high moral principles, unlike other "similar" websites, we do not promote casinos, sell ratings, or get paid for placing bonuses. Additionally and again, unlike others, we invest grand sums back into our projects focusing on supporting players and creating a better and safer gambling environment.
This is what we do.
I feel you intend to present affiliate business as something greedy or shady but be honest, it matters how you do that, not whether you do that.
Have a good one! ✨
Λοιπόν, ας προσπαθήσουμε να εστιάσουμε!
Ελπίζω ότι θα λάβω επιτέλους μια ανατροφοδότηση/δήλωση από το καζίνο και από εσάς @casinoguru!
από την άλλη, είμαι σίγουρος ότι πολλοί παίκτες/θύματα χρειάζονται ενημέρωση και σαφήνεια στην ιστορία του Rabidi!
Well, lets try to focus!
I hope that I will finally receive a feedback/statement from the casino and from you @casinoguru!
on the other hand, I‘m sure that a lot of players/victims needs an update and clarity on the Rabidi story!
υπάρχει μια διαδικτυακή ομάδα για βοήθεια στο reddit:
RabidiNV_Victims
there is an online group to help on reddit:
RabidiNV_Victims
Είδα ότι ο Matej περιμένει τη δήλωση του καζίνο στην περίπτωσή σου, οπότε είμαι περίεργος πώς θα εξελιχθεί στο τέλος.
Σταυρωμένα δάχτυλα για ένα δίκαιο αποτέλεσμα. 🤞
I saw that Matej is waiting for the casino's statement in your case, so I'm curious how it will turn out in the end.
Fingers crossed for a fair outcome. 🤞
Βλέπω βρήκες το νήμα που σου ανέφερα. Δεν νομίζω ότι είσαι ο μόνος που βρέθηκε σε παρόμοια κατάσταση, αν και θα ήμουν ευτυχής αν δεν χρειαζόταν να το πω.
Τέλος πάντων, ακόμα περιμένουμε, προφανώς σύμφωνα με την καταγγελία, δήλωση από το καζίνο και είμαι πολύ περίεργος να δω πώς θα βγει.
I see you found the thread I mentioned to you. I don't think you're the only one who's been in a similar situation, though I'd be happy if I didn't have to say so.
Anyway, we're still waiting, apparently according to the complaint, for a statement from the casino, and I'm very curious to see how it turns out.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.