Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWarning: Rabidi N.V. is now operating without license!

Warning: Rabidi N.V. is now operating without license! (σελίδα 10)

πριν από 1 έτος από jimmy_fin
|
30.834 προβολές 184 απαντήσεις |
|
1...9 10
ScamCasino-Punisher
πριν από 1 εβδομάδα

Even though I truly don't understand what you are blaming us for and where all this comes from, I would like to thank you for the information provided. Some users might find it interesting.

We always aim for fair play when it comes to online gambling and take a stand with the player or with a casino as well if we see that fairness is not on its place.

I believe that you know this because why would you file a complaint here with our team so we can try to help you out if it wasn't that way? Right?

I hope that the issue can be solved soon, and you will get your money. I will surely keep my fingers crossed. 🤞

πριν από 4 ημέρες

Με βάση την "ΥΨΗΛΗ" βαθμολογία του γκουρού του καζίνο που έπαιξα στο καζίνο VEGASINO, πήγα να διαβάσω την αποποίηση ευθυνών και τους όρους και προϋποθέσεις και αποδείχθηκε ότι ανήκει στην RABIDI NV, προφανώς οι αναλήψεις μου είναι σε αναμονή και κάθε φορά που γράψε στο chat λαμβάνω αυτόματη απάντηση, ίσως πρέπει να συμφωνήσω με το mitoskaz

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672
πριν από 2 ημέρες

Rabidi NV and Tilaros and Tranello are filed for insolvency..... Your money is gone! All players should stay away from this casinos.

πριν από 4 ημέρες

Με βάση την "ΥΨΗΛΗ" βαθμολογία του γκουρού του καζίνο που έπαιξα στο καζίνο VEGASINO, πήγα να διαβάσω την αποποίηση ευθυνών και τους όρους και προϋποθέσεις και αποδείχθηκε ότι ανήκει στην RABIDI NV, προφανώς οι αναλήψεις μου είναι σε αναμονή και κάθε φορά που γράψε στο chat λαμβάνω αυτόματη απάντηση, ίσως πρέπει να συμφωνήσω με το mitoskaz

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 ημέρες

If you need help from our complaint team with this casino, please don't hesitate to file a complaint here.

πριν από 1 ώρα

Γεια σας, περιμένω ανάληψη στο καζίνο https://vegasino1.com/

Η πληρωμή υποτίθεται ότι θα γίνει εντός 3 ημερών, αλλά πάλι δικαιολογούνται ότι καθυστερούν, ότι λυπούνται.

Τα συνολικά μου κέρδη είναι 25.000 ΕΥΡΩ, τα οποία έχω πλέον στον λογαριασμό μου.

Η επιτρεπόμενη ανάληψη είναι 1000 ΕΥΡΩ επειδή έχω λογαριασμό VIP LVL 4.


Έχω 3 επιλογές που είναι σε κατάσταση "Έλεγχος".

Έχουν περάσει 5 εργάσιμες μέρες και εξακολουθούν να δικαιολογούν την ίδια δικαιολογία.

Μπορείτε να μου δώσετε τα στοιχεία επικοινωνίας ενός πιθανού δικηγόρου; Ή συμβουλές για το τι μπορώ να κάνω τώρα; Δεν θα ήθελα να χάσω τα χρήματα που κέρδισα

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα