Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWarning: Rabidi N.V. is now operating without license!

Warning: Rabidi N.V. is now operating without license! (σελίδα 10)

 από jimmy_fin
|
45.903 προβολές 226 απαντήσεις |
|
1...9 10 1112
ScamCasino-Punisher

Even though I truly don't understand what you are blaming us for and where all this comes from, I would like to thank you for the information provided. Some users might find it interesting.

We always aim for fair play when it comes to online gambling and take a stand with the player or with a casino as well if we see that fairness is not on its place.

I believe that you know this because why would you file a complaint here with our team so we can try to help you out if it wasn't that way? Right?

I hope that the issue can be solved soon, and you will get your money. I will surely keep my fingers crossed. 🤞

Με βάση την "ΥΨΗΛΗ" βαθμολογία του γκουρού του καζίνο που έπαιξα στο καζίνο VEGASINO, πήγα να διαβάσω την αποποίηση ευθυνών και τους όρους και προϋποθέσεις και αποδείχθηκε ότι ανήκει στην RABIDI NV, προφανώς οι αναλήψεις μου είναι σε αναμονή και κάθε φορά που γράψε στο chat λαμβάνω αυτόματη απάντηση, ίσως πρέπει να συμφωνήσω με το mitoskaz

Αυτόματη μετάφραση:
Michele1672

Rabidi NV and Tilaros and Tranello are filed for insolvency..... Your money is gone! All players should stay away from this casinos.

Με βάση την "ΥΨΗΛΗ" βαθμολογία του γκουρού του καζίνο που έπαιξα στο καζίνο VEGASINO, πήγα να διαβάσω την αποποίηση ευθυνών και τους όρους και προϋποθέσεις και αποδείχθηκε ότι ανήκει στην RABIDI NV, προφανώς οι αναλήψεις μου είναι σε αναμονή και κάθε φορά που γράψε στο chat λαμβάνω αυτόματη απάντηση, ίσως πρέπει να συμφωνήσω με το mitoskaz

Αυτόματη μετάφραση:

If you need help from our complaint team with this casino, please don't hesitate to file a complaint here.

Γεια σας, το καζίνο μου υποσχέθηκε μια πληρωμή πριν από 6 εβδομάδες. Το πρόβλημα είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν κάνουν πληρωμές γιατί επίσημα δεν έχουν πλέον άδεια παιχνιδιού!!!


Μήνυμα από 14 Δεκεμβρίου:


Αγαπητέ Adrian Grellneth,


Για να επεξεργαστούμε το αίτημα ανάληψης με μη αυτόματο τρόπο, θα σας ζητήσουμε λεπτομέρειες για το ηλεκτρονικό πορτοφόλι σας, όπως το Crypto (BTC, LTC, DOGE, USDT).


Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Με εκτίμηση,

ομάδα υποστήριξης


Το μήνυμά μου: Αυτή είναι η διεύθυνση LTC μου (Litecoin)


MH8XnDt15gTe5rTZFjy7hCfvLuxmcXKQbb


Δείτε επίσης στιγμιότυπο οθόνης

Αυτόματη μετάφραση:
Geelee

Hello, I see you have been waiting for your money for quite a long time according to what you write. I have also seen your complaint that you have filed and I have to say right from the start that if I have seen right, it will probably be rejected. You wrote there that your case is about sports betting, am I right? Unfortunately we can't solve that because we don't have the experts or the insight into such situations.

Anyway, I still ask, when you gave them the wallet address, did nothing happen? Did they tell you anything more about it or did they not communicate with you? 

Of course, I would like to help you at least by saying that if I understand it well and it's only about sports betting, there are some links where they might be able to help you.

Links:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

I hope you manage to withdraw your money.

Geelee

best site - don' waste time - https://slots.inc/

randomplayy

Have you got some experience from this casino you would like to tell us about perhaps?

The full review is available here. 😉

Καλημέρα,

Βιώνω κάτι που δεν μου έχει ξανασυμβεί σε καμία ιστοσελίδα στοιχήματος.


Βάζω στοίχημα στον ιστότοπο Kingmaker, είμαι VIP πελάτης, μου άφησε πολλά χρήματα επειδή μου αρέσει αυτός ο ιστότοπος.


Όντας VIP πελάτης, εδώ έρχεται το πρόβλημα που δεν θα μπορέσω ποτέ να καταλάβω, έχω έναν VIP manager, το όνομά της είναι Laury, και δεν έχει επαφή μαζί μου για 16 ημέρες, με έχει αποκλείσει στο WhatsApp, στο email με έχει ως spam και δεν μου απαντά ποτέ, η ζωντανή συνομιλία είναι μπλοκαρισμένη, ... Και δεν ξέρω πλέον τι να κάνω για να επικοινωνήσω απλά με κάποιον στον ιστότοπο.


Μου άφησε αρκετά χρήματα, το παραδέχομαι, γι' αυτό πιστεύω ότι πρέπει να μου δώσουν μερικά δωρεάν στοιχήματα, και είμαι σε αυτές τις συνθήκες. Φαίνεται ότι αυτή η γυναίκα γελάει μαζί μου, γιατί δεν είχα κανένα πρόβλημα ή λογομαχία ή τίποτα.


Ελπίζω αυτό το μήνυμα να λύσει το πρόβλημά μου, γιατί νιώθω άσχημα που πηγαίνω σε άλλη ιστοσελίδα, όταν μου αρέσει αυτή και είμαι VIP πελάτης, εξαιτίας ενός απλού υπαλλήλου που δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.


Ελπίζω να έχω απάντηση και λύση. Σας ευχαριστώ.

Ό,τι καλύτερο

Είναι ένα πρόσωπο

Αυτόματη μετάφραση:
RabidiNV

RabidiNV is history and liquidated, tilaros and tranello limited, the payment agents are in banctruptcy by court too. Good standing? They owe me personally 80k and operating now under shady names with phillipines license, nowhere on casinoly.com for example you can find a contact or an operator. Whats your answer?

Radka

I thought you are in contact with rabidiNV?

Romi

As usual filing a complaint didnt help. I did that.

ScamCasino-Punisher

Και πώς έχουν τόσες πολλές ιστοσελίδες στο διαδίκτυο χωρίς κανένα πρόβλημα; Έχω δει μόνο τι κοστίζουν, οι εργάτες για μένα είναι οι χειρότεροι και όταν μίλησα με έναν, ο αριθμός τους είναι από τον Παναμά, δηλαδή δεν είναι από τις Φιλιππίνες.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα,

Βιώνω κάτι που δεν μου έχει ξανασυμβεί σε καμία ιστοσελίδα στοιχήματος.


Βάζω στοίχημα στον ιστότοπο Kingmaker, είμαι VIP πελάτης, μου άφησε πολλά χρήματα επειδή μου αρέσει αυτός ο ιστότοπος.


Όντας VIP πελάτης, εδώ έρχεται το πρόβλημα που δεν θα μπορέσω ποτέ να καταλάβω, έχω έναν VIP manager, το όνομά της είναι Laury, και δεν έχει επαφή μαζί μου για 16 ημέρες, με έχει αποκλείσει στο WhatsApp, στο email με έχει ως spam και δεν μου απαντά ποτέ, η ζωντανή συνομιλία είναι μπλοκαρισμένη, ... Και δεν ξέρω πλέον τι να κάνω για να επικοινωνήσω απλά με κάποιον στον ιστότοπο.


Μου άφησε αρκετά χρήματα, το παραδέχομαι, γι' αυτό πιστεύω ότι πρέπει να μου δώσουν μερικά δωρεάν στοιχήματα, και είμαι σε αυτές τις συνθήκες. Φαίνεται ότι αυτή η γυναίκα γελάει μαζί μου, γιατί δεν είχα κανένα πρόβλημα ή λογομαχία ή τίποτα.


Ελπίζω αυτό το μήνυμα να λύσει το πρόβλημά μου, γιατί νιώθω άσχημα που πηγαίνω σε άλλη ιστοσελίδα, όταν μου αρέσει αυτή και είμαι VIP πελάτης, εξαιτίας ενός απλού υπαλλήλου που δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.


Ελπίζω να έχω απάντηση και λύση. Σας ευχαριστώ.

Ό,τι καλύτερο

Είναι ένα πρόσωπο

Αυτόματη μετάφραση:

So, do I understand correctly that they ignore you and have blocked you without any explanation?

Could you tell us what could trigger that, perhaps?

It is not completely understandable from your post, you know.

I thought you are in contact with rabidiNV?

Sorry, but I don't understand the meaning of your reply to Radka. The post she wrote there was a long time ago, actually.

As usual filing a complaint didnt help. I did that.

May I ask where you filed a complaint and what happened exactly, please?

I am not quite sure what you are talking about, you know.

Romi

Laury, ο μάνατζέρ μου ή ο μάνατζερ VIP μου, δεν ξέρω γιατί αυτό το άτομο με έχει βγάλει και μάλιστα έχει μπλοκάρει τον λογαριασμό μου για να μην λάβω το εβδομαδιαίο μπόνους που έπρεπε να λάβω σήμερα.

Δεν μου απαντήσατε για 17 ή 18 μέρες χωρίς καμία δικαιολογία, έχω στείλει χιλιάδες email, γιατί ούτε με WhatsApp, ούτε με live chat, ούτε τίποτα, ήταν μόνο με email και δεν μου απάντησαν. Η Laury μου είπε ότι είχε διακοπές, μετά οικογενειακά προβλήματα, και τέλος το WhatsApp της δεν λειτουργεί, ALL LIES, και για να τελειώσω, χθες μπλόκαρε τον λογαριασμό μου για να μην έχω αυτό το μπόνους, πιθανότατα.


Θέλω μια λύση, αν απολύσουν αυτό το άτομο θα σε ευχαριστήσω. Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:
ramosnavarrodavid8

contact me at inhibitorinexus@gmail.com - i'll help you with advice

May I ask where you filed a complaint and what happened exactly, please?

I am not quite sure what you are talking about, you know.

I filed a complaint here, but you closed it

Laury, ο μάνατζέρ μου ή ο μάνατζερ VIP μου, δεν ξέρω γιατί αυτό το άτομο με έχει βγάλει και μάλιστα έχει μπλοκάρει τον λογαριασμό μου για να μην λάβω το εβδομαδιαίο μπόνους που έπρεπε να λάβω σήμερα.

Δεν μου απαντήσατε για 17 ή 18 μέρες χωρίς καμία δικαιολογία, έχω στείλει χιλιάδες email, γιατί ούτε με WhatsApp, ούτε με live chat, ούτε τίποτα, ήταν μόνο με email και δεν μου απάντησαν. Η Laury μου είπε ότι είχε διακοπές, μετά οικογενειακά προβλήματα, και τέλος το WhatsApp της δεν λειτουργεί, ALL LIES, και για να τελειώσω, χθες μπλόκαρε τον λογαριασμό μου για να μην έχω αυτό το μπόνους, πιθανότατα.


Θέλω μια λύση, αν απολύσουν αυτό το άτομο θα σε ευχαριστήσω. Χαιρετισμοί

Αυτόματη μετάφραση:

Well, we surely don't have any power to get anyone fired.

I just try to understand the reason for all this. Unfortunately, when it comes to bonuses, the casino can do as they like, and we are unable to intervene, as it is only up to them when and to whom they give a bonus, you know.

Didn't you get some deposit bonus, though, what you were entitled to?

That would be a different story, of course.

1...9 10 1112
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα