ΦόρουμΚαζίνοProblems with the casino (Rolletto)

Problems with the casino (Rolletto)

πριν από 2 έτη από andgam7
|
3213 προβολές 5 απαντήσεις |
|
πριν από 2 έτη

It looks like a scam. I played slots and sports betting. I made a lot of deposits. Once I lost more than 100 euros in their slots in a few minutes. There were no questions for me while I was losing. As soon as I won and ordered the withdrawal of funds, humiliating verifications began. They approve of identity verification. And every time the withdrawal of funds is rejected. Then everything is in a new circle.

They just want to steal the 325 euros. I won I realized that I was faced with real scammers.

I want to collect more information in order to file complaints against them to various departmental bodies.

 Information:

Onyxian B.V. operates three online casinos – Mystake, Locasbet, Rolletto. 

OnyxioN B.V. is a Curacao-incorporated iGaming company boasting three iGaming sites. 

Сompany runs its casino sites using a subsidiary known as ONYXION DEVELOPMENT LIMITED. 

πριν από 2 έτη

I have just ordered funds for withdrawal again. I am sure that they will reject it again and request verification once again.filefile

πριν από 2 έτη

I sent them a video and this time I got a quick response ( video with a passport and a sheet with today 's date 01-12-21)

These predators continue to mock me.

see the screenshot..file


andgam7
πριν από 2 έτη

Hello andgam7, I'm quite surprised by these problems. The casino has a very good reputation so far. Do you have any informations from the casino? Did anybody tell you the reason for the cancellation, please?

πριν από 2 έτη

Καλησπέρα, προειδοποιώ όλους τους διαδικτυακούς παίκτες αυτού του καζίνο να δώσουν προσοχή σε ορισμένες καταστάσεις. Έπαιξα σε αυτό το καζίνο για κάποιο διάστημα και είχα μεγάλη εντύπωση από αυτό σε όλα τα επίπεδα. Το χειρότερο ήταν όταν προέκυψαν προβλήματα που περιγράφω παρακάτω. 1- Πρόσφατα ήμουν αποκλεισμένος για 4 ημέρες στο παιχνίδι πόκερ διπλού διπλού μπόνους, αλλά είχα πρόσβαση σε όλα τα παιχνίδια εκτός από αυτό, ζήτησα διευκρίνιση και δεν μπορούσαν να πουν οτιδήποτε, μετά από 4 μέρες πήρα ξανά πρόσβαση. Επιβεβαίωσα αφού επικοινώνησα με τους παίκτες ότι είχαν πάντα πρόσβαση σε αυτό το παιχνίδι, νομίζω ότι είχα αποκλειστεί επειδή είχα κερδίσει μεγάλα ποσά και όταν επέστρεψα για να παίξω παρατήρησα αμέσως ότι το παιχνίδι είχε αλλάξει. 2- Είχα ζητήσει υποστήριξη γιατί δεν δίνουν άμεση πρόσβαση στα όρια κατάθεσης που έχουμε κάνει και ζήτησα εβδομαδιαίο όριο κατάθεσης 3750 ευρώ, επιβεβαίωσαν ότι εμπιστεύτηκα και δεν έλεγξα ποτέ. Την εβδομάδα 26 Ιουνίου έως 3 Ιουλίου, από περιέργεια πήγα να δω τον όγκο των καταθέσεων και είδα ότι είχα κάνει καταθέσεις ύψους 5010 ευρώ, παραπονέθηκα στο καζίνο και ρώτησα γιατί δεν είχαν μπλοκάρει στα 3750 ευρώ. . Ζήτησα από το καζίνο να επιστρέψει 1260 ευρώ από το πλεόνασμα, πέρασαν πολλές μέρες είπαν ότι δεν είχαν αυτή τη λειτουργία τελικά, παρά το ότι γράφτηκαν στο Responsible Gaming. Κάθε μέρα ζητούσα να επιστραφεί το πλεόνασμα που κατατέθηκε. Τελικά έβαλαν τα 1260 ευρώ στον λογαριασμό. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη αλλά δεν τα κατάφερα και μου είπαν ότι αυτά τα λεφτά μου έπρεπε να πονταριστούν μία φορά συνολικά, απάντησα ότι τα χρήματα δεν ήταν μπόνους αλλά τα λεφτά μου. Μετά από πολλές μέρες είχαν το θράσος να πουν ότι για να αποσύρουν αυτά τα ΔΙΚΑ ΜΟΥ χρήματα θα έπρεπε να τους δώσω μια προμήθεια 20 τοις εκατό. Κουρασμένος από αυτή την κατάσταση συμφώνησα και τελικά μάζεψα 1008 ευρώ. Συμπέρασμα όλα πάνε καλά μέχρι να προκύψουν προβλήματα με δική τους υπαιτιότητα Να είστε προσεκτικοί με αυτές τις καταστάσεις. Στο καζίνο υπάρχει ένας εξαιρετικός επαγγελματίας που ονομάζεται Mr Levan που προσπαθεί πάντα να λύνει καταστάσεις, αλλά είναι περιορισμένος στις ενέργειές του. Στο τέλος μου έκλεισαν δειλά τον λογαριασμό χωρίς να μου δώσουν εξηγήσεις. Προσοχή σε αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
julinho26
πριν από 2 έτη

Hello,

I think it is not necessary to post the very same post for the second time,

I replied to you here:

https://casino.guru/forum/casinos/lack-of-ethics#post-27470

So this problem occurred in the Rolletoo Casino, please?

It's a pity that your account is closed, we are unable to help you even through the complaint, I'm afraid.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα