Βλέπω μερικές καταγγελίες που υποβλήθηκαν εναντίον τους, αλλά όταν κοιτάξετε το ιστορικό παραπόνων , όλες έχουν επιλυθεί. Τι είδους θέμα έχετε μαζί τους;
I see a few complaints submitted against them, but when you look at the complaints history, all of them have been resolved. What kind of issue do you have with them?
Τόσο καιρό…… από πού να αρχίσω… νομίζω ότι διαβάσατε το μήνυμά μου στη σελίδα παραπόνων με όλες τις φωτογραφίες κλπ…. Ήταν όλα σχετικά με την επαλήθευση και χάθηκαν. Τώρα είναι περίπου 10% επιστροφή μετρητών στον λογαριασμό μου…. Έχασε πάνω από 140.000 Ραντ.
Just so long …… where Do I start … I think of you read my message on the complaint page with all the pictures etc …. It’s was all about verification and lost . Now it’s about 10% cash back on my account …. Lost over 140.000 Rand .
Παρακαλώ διαβάστε το παράπονό μου στη σελίδα γκουρού… Το ενημέρωσα, ελπίζω τώρα να πάρω πίσω τα μετρητά μου.
θα καταλάβετε την απογοήτευσή μου όταν δείτε όλες τις πληροφορίες.
ευχαριστώ
Please read my complaint at the guru page … I updated it , hopefully now I get my cash back .
you will understand my frustration when you see all the information.
thanks
Γεια, είμαι σίγουρη ότι η Kristina έχει καλύτερη γνώση για την περίπτωσή σου από εμένα. Το κοίταξα πριν, αλλά θα ήθελα να το αφήσω στους ειδικούς μας για τα παράπονα, καθώς πιθανότατα μπορούν να σας δώσουν καλύτερες συμβουλές για αυτό το θέμα.
Hi, I'm sure Kristina has a better knowledge about your case than me. I looked at it before, but I'd like to leave it to our complaints specialists since they can probably give you a better advice in this matter.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.